Miksi mies haluaa salata suhteen
Mikä on kun ujo mies haluaa pitää suhteen salassa ihmisiltä. Nainen kenen kanssa mies on suhteessa on 4/5 kaunis, supliikki, reipas ja älykäs eli ei pitäisi olla kyse häpeästä.
Miehellä ei taasen muita naispuolisia kontakteja ja lähipiirin naiset (hyvänpäiväntuttuja) ovat enemmän niitä perus pyöreitä wt tytyjä
Kommentit (45)
Miehellä on myös 1/5 nainen, jonka on salannut? Ja näiden lisäksi etsii vielä 5/5 naista, sekä miestä?
Ujouttaan ei tykkää levitellä asioitaan.
Jos nainen on 4/5, niin silloinhan hän on hieman vajaa.
No pelkkä pano tietenkin. Jos nainen muuten helmi olisi, niin kyllä häntä ylpeydellä esittelisi.
Mitä mielestäsi tarkoittaa sana supliikki?
Joko a)varattu (perheellinen) tai b)olet plsn b, c tai d et ole the one
En tiedä. Mutta miehen kumppanina tai kumppaniehdokkaana saattaisin olla hieman varuillani, jollei kumppaniehdokkaani haluaisi koskaan esiintyä missään kanssani julkisesti ja välttelisi erityisesti sitä,että kohtaisin ketään hänen muita läheisiään tai minun läheisiäni.
Saattaisin näet tulkita, että hän pelkää muiden paljastavan joko tahallaan tai vahingossa hänestä, jotain hyvin vastenmielistä. - Tai jos ja kun haaveksin yhteisesti reissuista kumppanini kanssa, niin miten uskallan lähteä niihin jos ainoa ihminen jonka kanssa kumppaniehdokas kykenee käyttäytymään ja toimimaan edes lailla luontevasti olisin minä. Haluaisiko hän kokea ja nähdä vain paikkoja jotka ovat hyvin ennalta arvattavia vai uskaltaisiko kohdata ja nähdä kokonaan uutta?
Yleisemminkin minusta ihmisestä itsestään kertoo aina jotain se, miten tai kuinka hän käyttäytyy ja toimii muita kohtaan.. Sellaiset pienetkin jutut kuin sanooko esimerkiksi kassalla asioidessaan myyjälle kiitoksen, tervehtiikö naapureita (jne).
Mulla oli vähän samanlainen tilanne. Olin jemmattu. Kolme vuotta, enkä tavannut yhtään perheenjäsentä, en kaverin kaveria. Puheissa olin maailman kaunein ja ihanin. Varattu ei ollut varmasti. Mulla oli avaimet kotiinsa jne. Mutta varmaan sitten häpesi mua jostain syystä. En kyllä tajua miksi, ei mua tarvitse kenenkään hävetä. Olihan se loukkaavaa, ja jälkeenpäin hän sanoi, että sitä hän katui eniten. Ei kuitenkaan koskaan osannut mulle kertoa syytä. Ehkä ei kehdannut? Kaiken huipuksi nyt hän haluaisi taas takaisin. Miksi, jos minua ei kehtaa edes kavereille esitellä?
Pelkää että kaverinsa kertovat sulle epämieluisia asioita hänestä, tai, ei näe tulevaisuutta sun kanssa, joten miksi vaivautua esittelemään sut ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vähän samanlainen tilanne. Olin jemmattu. Kolme vuotta, enkä tavannut yhtään perheenjäsentä, en kaverin kaveria. Puheissa olin maailman kaunein ja ihanin. Varattu ei ollut varmasti. Mulla oli avaimet kotiinsa jne. Mutta varmaan sitten häpesi mua jostain syystä. En kyllä tajua miksi, ei mua tarvitse kenenkään hävetä. Olihan se loukkaavaa, ja jälkeenpäin hän sanoi, että sitä hän katui eniten. Ei kuitenkaan koskaan osannut mulle kertoa syytä. Ehkä ei kehdannut? Kaiken huipuksi nyt hän haluaisi taas takaisin. Miksi, jos minua ei kehtaa edes kavereille esitellä?
Kaikilla ihmisillä ei ole sukulaisia. Äiti on saattanut kuolla. Isä saattaa olla narsisti etc. Kaikilla ei ole kavereita. Sun tapauksessa taisi olla kuitenkin. Jos minä tapaisin jonkun naisen niin ei olisi oikein kenellekkään kenelle esitellä tätä naista.
Ei oo tosissaan. Rakastunut ja sitoutunut mies kyllä tekisi selväksi että on suhteessa ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tosissaan. Rakastunut ja sitoutunut mies kyllä tekisi selväksi että on suhteessa ja kenen kanssa.
Miksi siitä pitäisi huudella, että on rakastunut ja sitoutunut?
Kel onni on sen piilottakoon.