Minä näin Sueden kaksi kertaa 90-luvulla, mikä on sinun (teko)syysi olla osallistumatta Sidewaysiin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomat esiintyjät.
Miten Suede voi olla tuntematon, jos on ollut supersuosittu jo 90-luvulta lähtien?
Hipsteriyden aika on ohi. Ihan kiva että festareilla saa gourmet-ruokaa ja snobbailla mutta se ei taas liity musiikkiin enää ollenkaan.
Musiikistahan musiikkifestarit lähtee vai mitä?
Rakastan tämän ketjun otsikkoa, kiitos ap.
Tekosyyni on raha. Liput ovat liian kalliit.
Lava on Nordenskiöldinkadulle päin, joten luultavasti keikka kuuluu kadullekin ihan hyvin.
Ekan ja tokan levyn biisejä ajattelimme miehen kanssa mennä sinne iltakävelyllä kyynelehtimään.
Mikä se on? Eli en osallistu kun minulla ei ole aavistustakaan, mistä on kyse. Juu tyhmä kuin saapas tai sitten vain ei kiinnosta.
Olin Sidewaysissä viime vuonna ja Nordis oli niin ankea, että jätän nyt väliin. Ihan tapahtumapaikan takia en siis mene.
Olen nähnyt Suedea livenä ensimmäisen kitaristin aikaan ja toisen kitaristin juuri aloitettua. Eli myös siellä 1990-luvun puolivälissä. Rakastan sitä elämänvaihettani ja hellin niitä muistoja. En halua nähdä bändiä nykytilassaan.
Sidewaysin artistikattaus on surkea lukuunottamatta Suede ja Kurt Vile.
Säästän rahani Flown ja Ruisrockin lippuihin, lisäksi Juhlaviikoille tulossa muutama mielenkiintoinen bändi.
Antaisin lähes mitä tahansa aikakoneesta. Suede oli brittirockin kuumin bändi silloin joskus. Musiikillisesti yhä kova, mutta tiedättehän.
Suede nähty jo Tavastialla 1993 jolloin bändi oli kovassa nosteessa. Sen jälkeen bongannut muutaman kerran festareilla tai hallikeikoilla. Oli joskus hyvinkin pätevä ja omanlaisensa yhtye, mutta eipä tuo enää kiinnosta niin paljon, että viitsisi lähteä tusinahipsterien kansoittamalle festarille.
Mistä sä puhut? Eikun älä kerrokaan, ei mua itseasiassa kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä puhut? Eikun älä kerrokaan, ei mua itseasiassa kiinnosta yhtään.
Ui kamala mikä edgy kommentti, on se hurrja.
Näin Sueden Vanhalla -96. Periaatteessa kiinnostaisi nähdä heidät myös Sidewaysissä, mutten mä siltikään Nordikselle lähde. Tärkein syy on se, että Sidewaysin 2016 myrsky- ja rankkasadekokemuksen jälkeen mikään, mitä se festari voi enää tarjota, ei minusta kuitenkaan enää tuntuisi miltään :D yleisesti katsottuna Teurastamo, jossa ekat Sidewaysit pidettiin, oli ja on viehättävämpi alue kuin Nordis, eli on siinä sekin puoli.
Ei se ole enää sama fiilis kuin silloin ennen, tulee vain surulliseksi kun tajuaa oman keski-ikäisyytensä.
Brett on nykyään muotinäytösten eturivissä istuva keskiluokkaistunut puunukke, vaimolla keikkuu olalla Pradan käsilaukku. Neilille on pistetty kitara käteen. Laittaisivat sen edes takaisin sinne kosketinsoittimen taakse näyttämään tylsistyneeltä. Richard ei ole koskaan ollut Bernien veroinen.
Se uusin albumikin on ihan syvältä. En jaksa. Mieluummin kuuntelen yksinäni DMS:ia ginipullon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tämän ketjun otsikkoa, kiitos ap.
Tekosyyni on raha. Liput ovat liian kalliit.
Lava on Nordenskiöldinkadulle päin, joten luultavasti keikka kuuluu kadullekin ihan hyvin.
Ekan ja tokan levyn biisejä ajattelimme miehen kanssa mennä sinne iltakävelyllä kyynelehtimään.
Iltakävelyssä voisi olla ideaa <3
ap
Minä näin suden viime viikolla. Se tuli pihaani ja söi minun terassilla grillaamista odottavat kyljykseni.
Koska siellä on vain yksi katsottavan arvoinen bändi eli Puce mary.
Koska festarit on ylipäänsä rasittavia enkä jaksaisi katsoa jotain yhdentekeviä bändejä. Sueden kyllä haluaisin nähdä. Olen myöskin nähnyt ne kahdesti ysärillä, DMS:n aikaan provinssissa ja sitten Vanhalla -96.
Eka ja toka levy kyllä ultimaattisen täydellisiä <3
Paskat esiintyjät?