Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hele..menin huvikseni katsomaan ulosottotietojani ja siellähän oli hitto soikoon 17 merkintää!

Vierailija
29.05.2019 |

Tosin puolessa niistä tapahtuman tilana oli peruutus ja muissa maksettu, mutta kuitenkin. Onhan se aika huima määrä. Ei jessus, eikö toi ikinä siistiydy? Siellä oli mm. vuodelta 2005 joukkoliikenteen tarkastusmaksusta merkintä, joka on siis maksettu.

Ulosotossa velan saldo 0:00, mutta merkintöjä 17. Vaikeuttaako tällainen esim. asuntolainan saantia, vaikka luottotiedot aina olleetkin kunnossa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla näy muuta, kuin "Tilaa todistus", "Hae ulosottoa" ja "Maksukieltolaskuri".

Kirjauduitko sisään omilla pankkitunnareilla?

Pääsivu - Velallinen - Siirry palveluun —> pankkitunnuksilla sisään ja omia merkintöjä tarkastelemaan!

Olisiko sinulla antaa ihan se linkki? Kun en löydä tuollaista mistään.

Vierailija
22/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla näy muuta, kuin "Tilaa todistus", "Hae ulosottoa" ja "Maksukieltolaskuri".

Pääsivu - Velallinen - Siirry palveluun —> pankkitunnuksilla sisään ja omia merkintöjä tarkastelemaan!

Ei mulla ole koskaan ollut velkaa. :/

No sit sulle avautuu velallisen sivu, jossa saldo 0:00 ja ei tapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjauduin ulos ja meninkin siis siitä Tilaa todistus, siitä pankkitunnuksilla sisään ja sit aukeaa toi pääsivu - velallinen - siirry palveluun -valikko.

Vierailija
24/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Jos on ulosotossa, ei ole luottotietoja.

Vierailija
25/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjauduin ulos ja meninkin siis siitä Tilaa todistus, siitä pankkitunnuksilla sisään ja sit aukeaa toi pääsivu - velallinen - siirry palveluun -valikko.

Outoa, minulla ei löydy tuollaista ollenkaan. Tarjotaan vain todistusta tilattavaksi 6 eurolla.

Voiko olla, ettei tuollaista "velallinen" valikkoa tule, jos ei ole mitään merkintöjä luottotiedoissa?

Vierailija
26/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, minulla ei löydy tuollaista ollenkaan. Tarjotaan vain todistusta tilattavaksi 6 eurolla.

Voiko olla, ettei tuollaista "velallinen" valikkoa tule, jos ei ole mitään merkintöjä luottotiedoissa?

Juu mulle tuli kans se, jos en kirjautunut sisään. Ylhäältä punaisesta palkista voi myös kirjautua, siitä missä on laatikko ja sisällä nuoli.

Tietysti on mahdollista, ettei Velallinen-sivu aukea, jos ei ole mitään koskaan ulosotosta peritty.

Vierailija
27/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Jos on ulosotossa, ei ole luottotietoja.

Huonostipa olet perillä asioista. Ulosottoon menee suoraan maksamattomat verot ilman maksukehotusta, samoin kaupunkien pysäköintivirhemaksut sekä sh-piirien ja kuntien sairaanhoitomaksut. Toistan vielä, että edellä mainitut eivät lähettele muistutus- tai perintäkirjeitä, vaan sen puolen hoitaa ulosottovirasto. Minulla onkin useassa merkinnässä tapahtuman kuvauksena maksukehoitus.

Jotta luottotietonsa menettää, tarvitaan päätös oikeudesta velkomuasasiassa. Yksikään noista minulle siunaantuneista merkinnöistä ei ole edennyt käräjäoikeuteen. Siksi minulla on luottotiedot kunnossa.

Vierailija
28/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatieto (maksullinen).

Ei ole maksullinen.

Maksaa 9,95e että katsoo omat tietonsa .

29/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee siellä poistumis pvm kun olen aikoinani saanu rästini maksettua, silti joutuu aikansa niitä sietämään. Itselle kävi veromätkyt kun oli pakko lopettaa yrittäjyys heikentyneen terveyden takia niin lätkäsivät  muiston perää... Eipä sellaista summaa työtön saa maksettua, sain perintöä senverran että pääsin veloistani.

Vierailija
30/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatieto (maksullinen).

Ei ole maksullinen.

No kerroppa miten saa omat tiedot ulos ilmaiseksi?

Loggauduin juuri palveluun, valittavina ovat "Hae ulosottoa", "Tilaa todistus" ja "Maksukieltolaskuri".

Tilaa todistus sanoo että maksaa 6 euroa.

Vierailija
31/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatieto (maksullinen).

Ei ole maksullinen.

Maksaa 9,95e että katsoo omat tietonsa .

Ei maksa yhtikäs mitään katsos OIKEUSREKISTERIKESKUKSEN sivuilta ulosottotietojaan, siitähän tässä oli kyse. Luottotiedot on ihan toinen juttu, siitä eivät ole puhuneet kuin jotkut sivustahuutelijat ja sopan sotkijat.

Vierailija
32/32 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatieto (maksullinen).

Ei ole maksullinen.

No kerroppa miten saa omat tiedot ulos ilmaiseksi?

Loggauduin juuri palveluun, valittavina ovat "Hae ulosottoa", "Tilaa todistus" ja "Maksukieltolaskuri".

Tilaa todistus sanoo että maksaa 6 euroa.

Itse kirjautuessani pankkitunnuksilla sisään, päädyin Pääsivulle. Siihen tuli ensimmäiseksi valikoksi Velallinen-laatikko ja sen alla Tilaa todistus -laatikko. Velallinen-laatikkoon mentyäni avautui tiedot vuodelta 2005 alkaen.

Huom. edellyttää pankkitunnuksilla tunnistautumista.