Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Teet niinkuin tykkäät, ihan miten vaan, en osaa sanoa, päätä itse"

Vierailija
29.05.2019 |

Tällaisia vastauksia saan mieheltä kun yritän asioista keskustella. Onko tuttua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kysy mitä tehdään, kysy muodossa haluan asian x, haluatko asian y ja alkaa vääntämään?

Vierailija
22/25 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että kun mies sanoo, että ostetaan lohta, niin vaimo alkaa jankkaamaan, että eikö kuitenkin härkis olisi tänään parempi. Mies sanoo, että laittaisi uunilohta, olisikohan jo uusia perunoita. Alkuperäinen kysyjä eli se vaimo inttää, että ei kai me nyt lohta, otetaan härkistä ja nappaa härkispaketin.

Miksi kysyä, mitä syödään tänään, jos ei halua saada mieheltä muuta vastausta kuin sen, minkä jo itse päätti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. Lisättynä, että kun oli pakko päättää ihan kaikki kun toisesta ei saanut mitään mielipidettä irti pihdeilläkään, niin jälkikäteen kun joskus meni väkisinkin pieleen, sitten kyllä maristiin ja kerrottiin, että hän oli koko ajan ollut ihan eri mieltä. Miksei sitten sanonut mitään?

Syystä on ex.

Vierailija
24/25 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole mieltä ilmaista omaa mielipidettä asiasta, kun nainen kuitenkin tekee niin kuin itse haluaa.

Vierailija
25/25 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kyselee(kyseli) usein minulta vinkkejä, mitä syötäisiin tänään/huomenna jne. Vuosia erehdyin luulemaan sitä aidoksi kiinnostukseksi mielipiteestäni ja että hän olisi avoin ideoille. Vuosien ajan nämä päättyivät jankkaukseen ja lopulta siihen että vaimo päätti ihan omin päin mikä kulloinkin on valinta. Joskus riidankin kautta. Minun ehdotukseni olivat aina viallisia. Liian eksoottisia, liian arkisia, vasta on syöty, lapsille vieras uusi ruoka, liian mutkikas, ei oikeaa ruokaa, en osaa, sotkuista syödä.... ihan kaikkea.

Nykyään vastaan ”ihan sama” jne. Tietenkin minua syyllistetään siitä että en osallistu ja vaimo joutuu yksin tekemään raskaat päätökset.

Sitä saa mitä tilaa.