Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehille ok jos saavat suikkarin kumin kanssa?

Ajankohtaista
28.05.2019 |

Tapahtuuko tätä? Onko ok miehille? Taudit huolestuttavat enkä muutenkaan halua vierasta munaa poskeen enkä etenkään niellä. Itselleni on ok jos minulle annetaan oraalia jonkun suojan kanssa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua imeä kumilla siksi, että se maistuu ihan hirveältä 😝

Vierailija
22/48 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua imeä kumilla siksi, että se maistuu ihan hirveältä 😝

Siksipä niitä makukondomeja on olemassa - monessa maussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kondomi peniksen päällä tuntuisi samalta kuin likainen auton kuramatto klitoriksen päällä? Eikö se tuntuisi samalta kuin suusuoja / halkaisut kondomi klitoriksen päällä?

Mutta ei siinä, jos ei kelpaa niin saa olla ilmankin. En kuitenkaan enää ala riskeeraamaan. Etenkään en ala ottamaan suihin, jos se on yksipuolista eikä mies ole kiinnostunut nuolemaan. Liian monta näitä kokemusta, että mies saa ja seksi loppuukin sitten siihen. ap

Kokeile kiristää se halkaistu kondomi kunnolla hävyn päälle, niin että klitoris jää kunnolla puristuksiin ja piiloon. Kondomi puristaa pahiten terskasta ja sen liitoskohdista, eli herkimmistä paikoista miehellä. Hupulliset kortsut joissa liukkaria sisällä pelastavat kyllä paljon, kun lämpö siirtyy ja sitten herkimmät paikat eivät ole puristuksissa.

Vierailija
24/48 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTAUS ON MAKU KONDOMI

Vierailija
25/48 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipä ei siis käytettäisi hupullista kondomia? 🤔

Vierailija
26/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kumisuikkarista kukaan kieltäytyy. Onhan se aikamoinen luottamuksen osoitus suhteen edetessä. Parasta kuitenkin paljaaltaan.

Vierailija
27/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen naiseni ottaisi suihin edes kumin kanssa, olisin iloinen jo siitä, vaikka kumi tuntumaa laimentaakin niin paljon, ettei kuti vaan irtoa. Silti se olisi kiihottavaa esileikkinä.

Paljaana tuntuma vaan on niin herkullinen, ettei mene kauaa kun jo tulen. Kosteus, imu, kieli, kaikki vaan tuntuu herkemmin ja sit mua vietiin..

Vierailija
28/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VASTAUS ON MAKU KONDOMI

Mun jortikka ei vaan maista noita makuja. Kumi kuin kumi niin kyllä oma käsi voittaa 100-0 suikkarin kumilla.

Vierailija
29/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa imutus kumi päälläkin.

Vierailija
30/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet nainen ja haluat oraalia suojan kanssa miten hitossa se onnistuu? Laitat tuorekelmun pillun päälle ja sanot, että ime sen läpi? Hyvin harvalla miehellä on kuppasta kieltä jolla pilluasi lutkuttelisi, anna mennä vaan. Eikö ole kiva saada orkut, jolla nouset kattoon.

Vierailija
31/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva siis suostuisi. Jatkan siis yksin, oma käsi ilona täälläkin. Ajatus oli toki, että kun näyttää, että aletaan tosissaan olemaan yhdessä, käydään kumpikin testeissä ja jätetään kondomi pois. Ihmettelen kyllä sitä, että eiväthän miehet voi tietää onko minulla tauteja? Voisivat saada suikkarissa minulta. Eikö silläkään ole sitten väliä? Joku ihmetteli laittaisinko elmukelmua pinpin päälle itse. Vaikka niin jos se toimii. Naisille myydään jotain suojia myös. Kuulemma halkaistu kondomi käy myös. Moni mies vain haluaa suikkarin muttei anna mitään vastineeksi. Yksi sanoi, että nuolee vain vakisuhteessa. Pelkäsikö juuri tauteja? Kuitenkin olisi ensitreffeillä itse halunnut suikkarin. Ap

Vierailija
32/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva siis suostuisi. Jatkan siis yksin, oma käsi ilona täälläkin. Ajatus oli toki, että kun näyttää, että aletaan tosissaan olemaan yhdessä, käydään kumpikin testeissä ja jätetään kondomi pois. Ihmettelen kyllä sitä, että eiväthän miehet voi tietää onko minulla tauteja? Voisivat saada suikkarissa minulta. Eikö silläkään ole sitten väliä? Joku ihmetteli laittaisinko elmukelmua pinpin päälle itse. Vaikka niin jos se toimii. Naisille myydään jotain suojia myös. Kuulemma halkaistu kondomi käy myös. Moni mies vain haluaa suikkarin muttei anna mitään vastineeksi. Yksi sanoi, että nuolee vain vakisuhteessa. Pelkäsikö juuri tauteja? Kuitenkin olisi ensitreffeillä itse halunnut suikkarin. Ap

Taidat olla aika seksipommi, jos mies ekoilla treffeillä ehdottaa suikkaria! Olisitko antanut kumin kanssa?

Vierailija
33/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu samalta suikkari kumin kanssa kuin ilman. Ei vaikka nainen kuinka imuttaisi posket lommolla. Ja nuolen naisia ihan paljaalla kielellä alapäästä. Vielä ei ole yksikään pyytänyt suojaa väliin siinä hommassa. Kyllä nautinnolle on annettava täydet mahdollisuudet.

Vierailija
34/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei ole tainnut yksikään nainen vastata, tuntuuko nuoleminen suojan läpi samalta kuin ilman suojaa?

Vierailija
35/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit siitä, että kelpuutat (ehkä jopa vaadit) suojaa myös sinulle annettavassa suuseksissä. Iso osa naisista (ainakin minun tapaamista) eivät innostu ajatuksesta. Osa loukkaantuu, kun ottavat sen heidän likaiseksi/tautiseksi syyllistämisenä. Jotkut valittaa tuntemusten katoamista. Samoinhan se toimii suihin otossa miehelle. Jotenkin niitä asioita tuntuu vain välillä olevan vaikea katsoa myös toisen vinkkelistä.

Vierailija
36/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimolle kelpaa nuoleminen vaikka stringien tai bikinien päältä, saa siitäkin orgasmin. Olen sanonut että nuolua ei tule ellei ole puhdas ja vastapesty posliini odottamassa. Hyvin on pysyneet karvat poissa jo 7v. Sen verran paljon se siitä pitää.

Vierailija
37/48 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin haluaisin sun runkkkaavan mua paljaalla kädellä kun jotain kumiviritys suikkaria. Seksissä on aina riskinsä!

Vierailija
38/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin haluaisin sun runkkkaavan mua paljaalla kädellä kun jotain kumiviritys suikkaria. Seksissä on aina riskinsä!

Ei ole riskiä jos niinkuin esimerkissäsi vain runkataan toisiamme. Mukava tietää, että tuo kelpaisi. Ap

Vierailija
39/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tainnut yksikään nainen vastata, tuntuuko nuoleminen suojan läpi samalta kuin ilman suojaa?

Eli kenelläkään ei ole edes kokemusta minkään nuolusuojan käytöstä, vaikka täällä on huudettu suureen ääneen, että "en ikinä antaisi nuolla ilman suojaa"? Vai onko totuus kuitenkin niin karu, että se "halkaistun kortsun" läpi nuoleminen ei sitten tuntunutkaan yhtään miltään?

Vierailija
40/48 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä tykkää antaa suikkarin mustan makukumin kanssa, kuulemma kiihottaa