Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole koskaan nähnyt minun...

Vierailija
28.05.2019 |

You know what I mean. Onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti samassa tilanteessa kuin miehesi, paitsi jos olet vaimoni. Silloin olet väärässä. Olen nähnyt kaiken.

Vierailija
62/65 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieraisevan?

Nähnyt pieraisevan?

Yritin rakentaa mielikuvissani pieraisusta jonkinlaista visuaalista mielikuvaa, mutta varsinkaan naisesta en saanut kyllä hahmotettua mitään selkeästi näkyvää pieruasentoa. Minulla ainakin pieru liiittyy vain haju- ja kuuloaistiin.

Lähinnä mielikuviini tuli vain joku peräkylän junttieinari joka nostaa toista jalkaansa samalla kun päästää pitkän pierun räkäisen naurun säestämänä, mutta naiseen, enkä varsinkaan vaimooni osaa kyllä tuollaista mielikuvaa liittää, onneksi.

Justhan sinä tuossa yllä sen häneen liitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarraasi?

Vierailija
64/65 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. On sellainen ujo raukka sängyssä muutenkin eikä suostu ikinä nuolemaan. Olisipa aikakone ja pesäpallomaila, jolla pamauttaa järkeä nuoren itseni päähän.

Nuolutaito/-halukkuusko ratkaisee, kenestä kumppani loppuelämäksi? Aika spesifi kriteeri, sanoisinko aika todella merkityksetön... Vai oletko nostanut tämän asian nyt isoksi ja päättänyt, että muuten olisit onnellinen, mutta kun?

Jokaisessa miehessä ja naisessa on puuttensa, keksin helposti sata isompaakin kuin tämä.

Seksuaalinen yhteensopivuus on suhteellisen merkittävä asia pitkässä liitossa ja tietysti seksuaalisuuskin ylipäänsä on toisille tärkeämpää kuin toisille. Eroissakin kolme suurinta syytä taitaa jatkuvasti olla raha, seksi ja työnjako.

Siksi olisi tärkeää löytää se oikeasti yhteensopiva kumppani.

Vierailija
65/65 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Minä ainakin tykkään katsella. Ja kastella.

Kesäkukat onkin vielä ostamatta. 

Ihanaa, terälehdet avautuvat ja kosteus valuu niitä pitkin.. Ahh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän