Mieheni ei ole koskaan nähnyt minun...
You know what I mean. Onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (65)
Eihän sen näyttäminen mikään kansalaisvelvollisuus ole. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen näyttäminen mikään kansalaisvelvollisuus ole. Ja hyvä niin.
Tää oli hyvä :D
Sitä itteä. Ain oon peitelt ja piilotellu. Arvauksen puolel on ain miehel olt miun salaisuuksien kätkemä, arvvoottuksien arvotus, monen kulkijan, muukalaisen ja vähä tutumpienkin hyväks tuumaama ja monel mittaril arvioitu, se karrjalanpiirrakkaakin mallinsa antanut sangen mystinen ja jo homettakin kerräillyt, jo karvaloitakin menenettänt sekä poikain synnyttäint iha miun jalkoint välis oleva minnuu naiseks määrrittelevvää vekotint. Nii ja miun uutta Nissanii eikä kyl sen venttiilin kannen tiivistetäkään saati sitte kaupan kylkiäiseks tulleit talvirenkaitakkaa. Mut nyt miun täytyyp lopetel ettei tuu vaa mittää sallaisuuksii kertoiltuu
Kyllä parisuhteessa eletään ilman salaisuuksia. Mitä lie Ap sitten peitteleekin. Pankkitiliä veikkaan vahvasti!
Minä en ole ikinä nähnyt vaimoni piirakkaa, vaimo kun ei osaa lainkaan leipoa vaikka muuten tekeekin ihan hyvää arkiruokaa.
Vuittonia tietenkin. Itse en edes omista moista ylihinnoiteltua kassia.
Siskon kaiman isän serkun tyttären sulhasen edesmennyttä mummin mummia. On se kyllä ikävä juttu, yhyy.
Hei ap, minäpäs näytinkin sinun miehellesi omaani!
Onko tämä aikuisten versio laiva on lastattu -pelistä?
Sinun you know what I mean ei ilmeisesti kiinnosta häntä ollenkaan. En oikeastaan ihmettele. Ketäpä kiinnostaisi.
Ja kompatehtävän ratkaisu on, että miehesi on näkövammainen.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. On sellainen ujo raukka sängyssä muutenkin eikä suostu ikinä nuolemaan. Olisipa aikakone ja pesäpallomaila, jolla pamauttaa järkeä nuoren itseni päähän.
Mailoja saa urheilukaupoista. Pamauta järkeä ukon päähän.
Miksei? Minä ainakin tykkään katsella. Ja kastella.
...syövän räkää?
...pyyhkivän pyllyä?
...jättävän kädet pesemättä kakkosen jälkeen?
...sylkevän sen oluttuoppiin ennen kuin viet sen sille?
...nuolevan jätskilautasta?
...vetävän kokonaisen suklaalevyn kerralla?
Miehesi on joko sokea tai sinulla ei ole miestä ollenkaan.
Vömpsää