Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi lopetti kolme lemmikkikoiraa Imatralla, koska luuli näitä villikoiriksi

koiraraukat
28.05.2019 |

Järkyttävää. Kolme koiraa karannut tarhastaan ja poliisi oli lopettanut ne kysymättä ensin paikalliselta löytöeläintalolta, että onko joltain karannut koiria alueella. Imatran fb-ryhmässä puhuttiin, että koirat olivat käyttäytyneet vastaantulleita kohtaan ystävällisesti ja lähinnä vaelleellet pitkin poikin. On kyllä ollut hätiköity päätös lopettaa koirat vain siihen nojaten, että rajan takaa on ennenkin tullut koiria... Toivon omistajalle tsemppejä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-lopetti-kolme-villikoiraksi-luulemaansa-elainta-imatralla-jarkyttyneen-omistajan-mukaan-kyseessa-olivat-hanen-karanneet-lemmikkinsa-ilmeestakin-nakee-etteivat-tee-kenellekaan-pahaa/7428546#gs.emuiry

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huskyt tarvitsevat liikuntaa. Ei ihme jos karkasivat pienestä tarhasta. Aika pulleita olivat.

Vierailija
2/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella villiintyneen näköisiä... not. Tarttis poliisi varmaan uudet kakkulat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
4/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on konsultoinut asiassa paikallista eläinlääkäriä ja suurpetoyhdistystä ja päätynyt lopettamaan koirat. - eli olisi vielä löytöeläntalotkin pitänyt katsastaa ensin, eläinlääkäri ei riitä? Miksi ei omistajan sitten olisi kannattanut ilmoittaa poliisille, että koirat ovat karkuteillä, jos siellä kerran on tiedossa, että rajan takaa jolkottelee koiria`? Eli pelkästään poliisin syytä? Omistajassahan ei voi olla vikaa ap? 

Kunnon kopit, riittävästi liikuntaa, pannat kaulaan. Nämähän oli pläskejä...

Vierailija
5/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Koiria saa aina uusia. Omistaja voisi näitä "perheenjäseniään" vahtia vähän paremmin kun ne niin rakkaita ovat. 

Vierailija
6/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen koirien omistaja ja sanonpa teille eräille "fiksuille", nämä olivat 50% huskyjä, toisessa puolessa on berniä, josta muhkea ulkomuoto tulee, samoin ovat erittäin paksuturkkisia, joten lopettakaa p as ka puheet, tuntuu jo tarpeeksi pahalta. Tarhat eivät todellakaan ole pieniä ja yksikään ei nukkunut kopissa vaan heillä oli asianmukaiset suuret tilat, suuremmat kuin monella joka asuu esim. Kerrostalossa,

Vierailija
7/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta irtokoirat ja -kissat pitäisi automaattisesti lopettaa. Jos omistaja ei kanna vastuuta, yhteiskunta kantaa.

Vierailija
8/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Koiria saa aina uusia. Omistaja voisi näitä "perheenjäseniään" vahtia vähän paremmin kun ne niin rakkaita ovat. 

Ei minulle ainakaan perheenjäsen ole korvattavissa uudella.

Vierailija
9/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta irtokoirat ja -kissat pitäisi automaattisesti lopettaa. Jos omistaja ei kanna vastuuta, yhteiskunta kantaa.

Ei. Eläin voi myös karata.

Vierailija
10/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset laittanut piskeille pantoja tai jotain muuta tunnisteapua?!

Vierailija
11/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tmr kirjoitti:

Hei, olen koirien omistaja ja sanonpa teille eräille "fiksuille", nämä olivat 50% huskyjä, toisessa puolessa on berniä, josta muhkea ulkomuoto tulee, samoin ovat erittäin paksuturkkisia, joten lopettakaa p as ka puheet, tuntuu jo tarpeeksi pahalta. Tarhat eivät todellakaan ole pieniä ja yksikään ei nukkunut kopissa vaan heillä oli asianmukaiset suuret tilat, suuremmat kuin monella joka asuu esim. Kerrostalossa,

Voimia. ❤️❤️

Vierailija
12/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ainakaan perheenjäsen ole korvattavissa uudella.

Silti koiranomistajat ottavat aina uuden koiran entisen kuollessa. Eikä se lemmikki sitten olekaan perheenjäsen?

Vierailija
13/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatralla? Siellähän saatta poromiehetkin ampua koiria, jos karkaavat. Että ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
14/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seuraavien kohdalla sitten tarha semmoiseksi, ettei sieltä karata.

Ja suosittelen koirien omistajalle, että älä lue tätä ketjua enää, aivan turhaan pahoitat mielesi.

Vierailija
15/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin Alaston ase-Frank Drepin.

Vierailija
16/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on rabiesta. Katsokaapa netistä video, miltä näyttää, kun ihminen kuolee siihen. Tajunta pysyy loppuun asti mutta kivut ovat sietämättömät.

Vierailija
17/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen joka ei viitsi ulkoiluttaa vaan päästää koirat vaan irti. Omistaja on vastuuton

Vierailija
18/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheenjäsen olisi hukassa olidin Etsinyt häntä ja pyytänyt koko kylän apuun. Näitä ei vissiin edes ilmoitettu kadonneeksi

Vierailija
19/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt pantoja tarhassa, syy on se että koirien emo on pelastettu erittäin huonoista oloista, panta oli uponnut syvälle ihoon, hoitelin koiran fyysiset haavat kuntoon sitten ne henkiset, jotka eivät parantuneet koskaan, kiitos ihmisille jotka eivät välitä. Minä rakastin koiriani yli kaiken, minun koirani käyttivät aina Valjaita lenkillä. Mitäpä tässä kenellekään selittelemään, ainahan ihmiset haukkuvat ja syyttävät, onneksi jotkut jaksaa vielä tsempata. Ja kyllä vika oli poliisin, poliisi on myös sen myöntänyt! Koiria ei koskaan laskettu irti yhdessä vaan ne pääsivät vapaaksi valitettavasti. Ja mitä tässä laitat pölkylle? ?? Minä tässä olen menettänyt omat kasvattini, jotka olen syntymästä asti kasvattanut. Ja turhaan kukaan läskiksi haukkuvat tapettuja koiriani, varsinkin jos omat aivot on pelkkää läskiä!

Vierailija
20/67 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on lukihäiriö, mistä keksit että koirat on irti päästetty? Valopää