Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenelle aina sanotaan, et näyttää joltain?

Vierailija
28.05.2019 |

Usein, etenkin jos menen jonnekin paikkaan jossa tapaan uusia ihmisiä, esim kaverin juhliin tms, joku tulee sanomaan mulle ”Onko kukaan sanonut sulle, et näytät...?” Ja se on lähes aina joku eri tyyppi! Useimmiten siis joku julkkis tai sitten joku sukulainen. Tuntemattomatkin kommentoineet jossain kaupassa tai muualla ”Ei vitsi, että näytät...” Ja sit saan kuulla näyttäväni jollekin laulajalle, näyttelijälle tai veljen vaimolle..

Onko tämä vaan small talkia, eivätkö ihmiset edes tarkoita sitä? Sanovatko kaikki kaikista aina noin? Ihmettelen miten voin aina näyttää täysin joltain eri tyypiltä :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu et näytän muumimammalta..

Vierailija
2/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein löydän ihmisistä jotain yhtäläisyyksiä kasvonpiirteissä johonkin kuuluisuuteen ja huomauttaessani asiasta ovat täysin yllättyneitä, eivätkä ole kuulleetkaan moisesta.

Vierailija
4/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä usein löydän ihmisistä jotain yhtäläisyyksiä kasvonpiirteissä johonkin kuuluisuuteen ja huomauttaessani asiasta ovat täysin yllättyneitä, eivätkä ole kuulleetkaan moisesta.

Keksitkö ne päästäsi?

Vierailija
5/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on luultu kolmas nainen bändin laulajaksi. Ehkä pitäs joskus hämätä ja opetella karaokena joku niiden biisi? Kaikki keinot on sallittuja jos vain yöksi haluu seuraa. Pitää olla tyytyväinen kun ei ole luultu tami aurinkokuninkaaksi tai remu aaltoseksi.

Vierailija
6/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En tiedä enää kenen näköinen olen.

Vierailija
7/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin just et näytän yhdeltä aika pulskalta julkkikselta. Kiva, kun olen juuri lihonut 10kg raskauden jäljiltä vaikka olen silti normaalipainoinen.

Vierailija
8/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitkö ne päästäsi?

En, yhdelle piti ihan näyttää kuvat vieretysten ja huomasi sitten itsekin yhtäläisyyden.

Vierailija
9/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on sanottu et näytän muumimammalta..

Halonen, moi!

Vierailija
10/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottu, että näytän Susan Sarandonilta muutamaan kertaan ja kun peiliin katson niin en itse kyllä löydä mitään samaa, no ehkä katse.

Vierailija
11/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin saattaa olla tarkkanäköisempiä tuttavia ja nämä sitten kertovat havaintonsa ääneen. Ei varmasti aina hyvä juttu, jos itse on mieltänyt itsensä toisenlaiseksi, mutta varmasti noista löytyy todenperäisyyksiäkin. Hauskahan näitä vain on kuunnella!

Vierailija
12/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuulemma Britneyltä :D Se on hyvä kun ei noista kommenteista aina tiedä ovatko kohteliaisuus vai vittuilua! XD

Vierailija
13/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin just et näytän yhdeltä aika pulskalta julkkikselta. Kiva, kun olen juuri lihonut 10kg raskauden jäljiltä vaikka olen silti normaalipainoinen.

This is usin se lihava näyttelijä?

Vierailija
14/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän kuulemma Dianalta. Monen sanomana.

Mies taas kertoo monesta vastaantulijasta, että näyttää ihan siltä ja siltä. Minä en yleensä näe niissä mitään samaa.

Vierailija
15/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs ulkomaalainen vaihto-oppilas sanoi minun näyttävän hieman laulaja Didolta.

Vierailija
16/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan usein että näytän petolinnunpersereiältä.

Vierailija
17/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on siis sanottu et näytän tosi monelta eri tyypiltä. Ei siis koskaan varmaan samalta.

On sanottu et näytän Katie Holmesilta, Gwyneth Palthrowlta, Lisa Maria Presleyltä, Britney Spearsilta, Kelly Clarksonilta, Jessica Simpsonilta jne jne.. Lisäksi olen näyttänyt joltain siskon miehen siskolta, lapsen opettajalta jne..

T. Ap

Vierailija
18/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin saattaa olla tarkkanäköisempiä tuttavia ja nämä sitten kertovat havaintonsa ääneen. Ei varmasti aina hyvä juttu, jos itse on mieltänyt itsensä toisenlaiseksi, mutta varmasti noista löytyy todenperäisyyksiäkin. Hauskahan näitä vain on kuunnella!

No ei todellakaan hyvä juttu, kerran kaupungilla kaveri sanoi että "hei kato tuolla menee sun kaksoisolento"  ja alkoi masentamaan kyllä aika huolella, että hyi hemmetti toltako mä näytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan