Suomi jääkiekkoilijat huonoja nyrkkitappelussa
Olen huomannut että Suomi miehet saavat aina pataan nyrkkiottelussa. Miksi suomimiehet ovat huonoja nyrkkiottelussa ovatko iskut hitaita tehottomia vai meneekö paska housuun? Mun mielestä ne olis tärkeitä voittaa, jopa tärkeämpiä kuin itse ottelu.
Kommentit (28)
Naiset tekee miehistä hyypiöitä. Look Out Kid.
Vihjeenä Eric Lindros:in ura loppui taklauksiin ja hän osasi oikeasti tapella ja kokoa oli 195Cm/110kg.
Pohjois-amerikassa tappelu treenaataan junnuista lähtien suomessa ei.
Ettekö huomaa, että tämä ketju on pietarin trollitehtaalta lähtöisin? Jotain pitää niidenkin yrittää vängätä, kun omansa ottivat pelaamalla pataan ns. 6-0.
Minä kamppailulajien ex-perttinä kauhistelen aina jääkiekkoilijoiden tappeluja.
Eivät osaa edes lyödä perustyylillä kelvollisesti. Kamalaa räpiköintiä ja huitomista.
Jopa karatekat lyövät paremmin.
Näyttää aina siltä että idiootit pitää toisiaan rivelyksistä ja takoo toisiaan päihin.
Ehkä kannattaisi vaan olla kuten suomalaiset kiekkoilijat. Ei kannata tapella jos ei osaa tapella. Lyömisen oppimiseenkin menee yllättävän paljon aikaa.
Olisi tyhmää harjoitella jotain mitä ei varsinaisesti lajissa edes tehdä.
Jos haluaa ottaa matsia niin jokaisen jäällä huitojan kannattaisi mennä vaparisalille ottamaan matsia.
Ei siinä sekuntiakaan menisi kun laaki tulisi tuulimyllyille.
Miksi te persut ette opettele suomea?
Itse olen aina ihmetellyt miksi kukaan kiekkoilija ei opettele hyppytakakiertopotkua luistimet jalassa.
Taitoluistelijatkin osaa hienoja hyppypotkuja ja terä tekisi ihan kivaa jälkeä vastustajan naamaan osuessa.
Loppuisi lyhyeen uhoominen.
Ehkä loppuisi tuo lapsellinen huitominenkin ja ihan kaikesta nujumisesta tulisi pelikielto heti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te persut ette opettele suomea?
Opettele sä luisteleen.
Köyhemmissä oloissa elävät naiset, esim Venäjä, arvostavat miehen maskuliinisuus, eli korkeat testosteronitasot. On tutkittu, latino maissa miehen miehekkyys on tärkeää naiselle. Antaa turvallisuutta ja tarv pystyy puolustautumaan, jokin evoluutio juttu. Suomessa turv. oltavat, naiset ihailee hyypiöitä.