Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä 35 ja mies 50 -onko liikaa ikäeroa?!

Vierailija
28.05.2019 |

Tapasin hurmaavan miehen. Luulin aluksi max 45v ikäiseksi, mutta onkin 50. Meillä on älytön kemia ja seksi! Tuli mieleen teiniaika. Himot ovat nousseet ja mies on älyttömän hyvä sängyssä.
Onko liikaa ikäeroa suhteeseen?!
Sinänsä meillä sama tilanne ettei lapsia, suhde alkoi molemminpuoleisella kumppanien pettämisellä seksin merkeissä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen päätät. Mene ja kokeile. Jos ei koita ei voi saadakaan.

Vierailija
2/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pappautuminen tulee rysähdyksellä ja nopeasti. Tuttu mies 50v vielä ihan jees, 52v yhtäkkiä oli papottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi noin vanhaa miestä. Mutta siitä vaan. Jääpä niitä nuorempia meille muille.

Vierailija
4/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa romanttista, että annat palstalaisten päättää. Itselle kun sitä mummoutumista ei koskaan tule.

Vierailija
5/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen (1) puhujaan. Vain te voitte yhdessä asiaa punnittuanne tulla johtopäätökseen, että ikäeroa on liikaa tai ei.

Älkää antako ulkopuolisten ihmisten tai heidän oletettujen ajatustensa vaikuttaa.

Vierailija
6/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pelkkä seksisuhde, niin miksikäs ei. Jos taas haluat perheen, siis myös lapsia, niin unohda. 10 v ja mies on pappa. Vähän päälle viisikymppisenä miehillä alkaa sydänkohtausepidemia. Ikävä kyllä, koska moni mies olisi vasta tuolloin kypsä perhe-elämään. 

Vierailija
7/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän sen tiedät. tuossa iässä ei tuo ikäero haittaa, mutta 30 vuoden kuluttua rupeaa tuntumaan.

Vierailija
8/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi omasi ikäinen. Mies käyttää sinua hyväkseen kokemuksella.

Vierailija
9/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ei ole riittävästi ikäeroa. Sinun pitäisi olla vähintään 10 vuotta nuorempi, jotta miehesi saisi sonni -statuksen.

Vierailija
10/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kyse aikuisista ihmisistä niin keneltä tarvii luvan? Jos epäilee itse niin onhan se varmaa ettei toimi. Itse en ole koskaan ymmärtänyt ikärasismia. Nuorena jäbänä mulla oli kuuma suhde reilusti vanhemman naisen kanssa.

Vieläkin huvittaa kuinka vähän järkytettiin ihmisiä. Se oli pelkkää seks mutta hiton hyvää sellaista. Silloin ei ees tiedetty nimitystä milf.

Mulla on kuvakin siitä joka todistaa että yli 40 vuotias nainen voi olla kuuma, suorastaan hottis. On mulla ollut myös reilusti itseä nuorempia juttuja. Kuitenkin sen jälkeen kun täytin18 ja pääsin saluunoihin ikä on ollut mulle vain numeroita.

Vierailija
11/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas 50v nainen tapailemassa 35v miestä olisi rohkea veto ja naisen seksuaalisuus on kukkeimmillaan vasta lähempänä kuusikymppisiä, vai mitenkäs se nyt meni :D

Vierailija
12/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ottaisi noin vanhaa miestä. Mutta siitä vaan. Jääpä niitä nuorempia meille muille.

Te ikäjankkaajat ette näe muuta kuin iän.

Luonne on sivuseikka. Heh.

Vierailija
13/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka ulkoisesti vähemmän kauniita joutuu tyytymään vanhempaan kun omanikäiset miehet eivät ole kiinnostuneita.

Näin se vain menee.

Vierailija
14/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsehän sen tiedät. tuossa iässä ei tuo ikäero haittaa, mutta 30 vuoden kuluttua rupeaa tuntumaan.

No hän itsekin on silloin 65v.

Vierailija
15/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sinua kyllästytä kuunnella "Ei minun nuoruudessani" -juttuja, niin voi hyvinkin toimia.

Vierailija
16/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kymmenen vuoden päästä? Sinä olet parhaassa työiässä ja mies alkaa jäämään eläkkeelle. Entä sitten, kun sinä olet eläkeiässä?

Vierailija
17/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ainakin hyvää. Mies on rauhoittunut ja lempeä

Vierailija
18/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pappautuminen tulee rysähdyksellä ja nopeasti. Tuttu mies 50v vielä ihan jees, 52v yhtäkkiä oli papottunut.

Tää on muuten hyvin mahdollista. Näin vähän aikaa sitten tutun noin 50-v miehen, joka vielä pari vuotta sitten oli ihan hottis. Nyt hän oli ihan järkky pappa! Onneksi en silloin lähtenyt suhteeseen, vaikka lähellä oli.

Vierailija
19/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka ulkoisesti vähemmän kauniita joutuu tyytymään vanhempaan kun omanikäiset miehet eivät ole kiinnostuneita.

Näin se vain menee.

Kun mies on rikas tai julkkis niin nuorempi nainen on normi. Mistähän se kertoo?

Vierailija
20/23 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän pikemminkin. Outo 5 kypänen joka huolii tuon ikäisen naisen.