Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisten erilaisuus suhteessa suihinottoon? Toiset on syväkurkkuja ja toisessä ääripäässä ei onnistu laisinkaan.

Vierailija
28.05.2019 |

Mikä siinä on että toiset naiset hallitsevat hyvin suihinoton ja parhaat ovat jopa syväkurkkuja. Sitten välillä tulee vastaan tapauksia, jotka ei kykene ku korkeintaan vähän terskan päätä suukottelemaan. OIkeastaan aivan ääripäässä on sit näitä kummallisuuksia, jotka ei kykene muuhun ku lahnana vastaanottamaan panon, niin että mies tekee kaiken. Mistä tämä naisten suuri erilaisuus johtunee? Pohditaanpa tätä yhdessä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä. Pöntöllä roikkunut ja virtsalle maistuva puikula, yäks!

Vierailija
22/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni parin välisestä kemiasta. Kolme kumppania ollut. Kahden kanssa tykkäsin ja yksi ällötti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene seksi palstalle juttuinesi.

Miksi ylipäätään luet tätä keskustelua ja kommentoitkin vielä?

Vierailija
24/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harvalla on, mutta mulla kyllä, nimittäin sen verta iso pyyttoni että se pöntöllä istuessa pääsee suukottamaan b-rappuani.

Vierailija
25/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta itse en koskaan pystyisi suuseksiin. Haju, maku, tekstuuri ällöttäisi ja sukuelinten ulkonäkö. Jos ruoka on väärän väristä, hajuista ja makuista, en syö sitä. Suomalaisista pareista n. 30 ei harrasta suuseksiä. Mistä oletus, että kaikki pitäisivät siitä? En ymmärrä niitä, jotka siihen pystyvät. Nostan heille hattua.

Ai 30% Lähinnä varmaan johtuu naisista, koska naiset haaveilevat suuseksistä kolme kertaa vähemmän. Sillä on sitten helppo perustella myös oma haluttomuus antaa sitä miehelle. 

Yhden selityksen mukaan suuseksin saaminen on lähinnä merkki naisen kiinnostuksesta miestä kohtaan eli yhdyntää voi saada, vaikka mies ei hirveästi kiinnostaisi, mutta kunnollista suuseksiä annetaan vain tosi kiinnostaville miehille. Aika surullista miesten kannalta, kun naiset kuitenkin saavat haluamansa eli some-tykkäyksiä vaikka sata päivässä, mutta tällainen perusjuttu jää monelta mieheltä kokematta. 

Vierailija
26/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan vain tekniikkalaji. Nainen ei voi tietää miten mikäkin tuntuu, joten seuraamalla kumppaninsa reaktioita kyllä oppii mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Pitää vain itse olla "hereillä". Mutta tosiaan tässäkin asiassa kukaan ei ole seppä syntyessään ja harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
27/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaan ääripäähän kuuluisit itse jos olisit nainen? Kai sä sen verran oot kokeillut itsekin? Mä oo kaukana syväkurkusta. N50+

Vierailija
28/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies osaa antaa hyvää suuseksiä. Yksi valittaa että kieli puutuu, toinen lipoo ihan väärästä kohtaa, kolmas vain nuolaisee sormettamisen välissä ja neljäs nylkyttää miltei hampailla. Mutta sitten ne, jotka osaavat. Tapailin vuoden miestä, joka sai minut tulemaan monesti päivässä, koska rakasti antaa suuseksiä ja teki sen antaumuksella. Vaikka välillä laukeaminen kestikin. Ihana mies, onnellinen se hänen nykyisensä...

Vierailija
29/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että noilla asenteilla useimmilta ei oteta ikinä suihin.

Nuole pillua niin voit saada suihinoton. Kinua persseksiä vasta kun olet itse vastaanottanut sitä Mustalta Kostajaltani.

Jos annat palautetta, myöskin saat sitä.

Vierailija
30/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusyöpien lisääntyminen johtuu oikeastaan kokonaan tästä tavasta. Kieltäydyn ehdottomasti, en halua leikkaukseen, jossa poistetaan iso osa kielestä ja nieluun asennetaan ravintoa varten putki. Yhdenkään miehen nautinto ei ole sen arvoinen, että minä saan hyvin julman syövän.

Vierailija
31/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta itse en koskaan pystyisi suuseksiin. Haju, maku, tekstuuri ällöttäisi ja sukuelinten ulkonäkö. Jos ruoka on väärän väristä, hajuista ja makuista, en syö sitä. Suomalaisista pareista n. 30 ei harrasta suuseksiä. Mistä oletus, että kaikki pitäisivät siitä? En ymmärrä niitä, jotka siihen pystyvät. Nostan heille hattua.

Ai 30% Lähinnä varmaan johtuu naisista, koska naiset haaveilevat suuseksistä kolme kertaa vähemmän. Sillä on sitten helppo perustella myös oma haluttomuus antaa sitä miehelle. 

Yhden selityksen mukaan suuseksin saaminen on lähinnä merkki naisen kiinnostuksesta miestä kohtaan eli yhdyntää voi saada, vaikka mies ei hirveästi kiinnostaisi, mutta kunnollista suuseksiä annetaan vain tosi kiinnostaville miehille. Aika surullista miesten kannalta, kun naiset kuitenkin saavat haluamansa eli some-tykkäyksiä vaikka sata päivässä, mutta tällainen perusjuttu jää monelta mieheltä kokematta. 

No voi, voi.Pyydä jotakin miestä ottamaan sulta suihin, kun naiset ei ota. Naurettava vertaus johonkin some tykkäyksiin,

Vierailija
32/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu oksurefleksi täysin. Ehkä tästä ominaisuudesta on joskus tulevaisuudessa hyötyä 🤔

Vierailija
33/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto on helppo ja nopea tapa tuottaa miehelle nautintoa. Edellytyksenä on se, että mies harrastaa peseytymistä. En tiedä olenko hyvä vai huono, mutta olen innokas, ja aina ovat kyllä lauenneet.

Mä tiedän jo nyt että olet hyvä. Innokuus/halukkuus korvaa tekniset taidot milloin tahansa. Kyllä sen huomaa ja tuntee miten sitä touhuaa. Innokas on ihan paras. Mä olen sanonutkin että jos et tee sitä halusta niin älä tee ollenkaan.

Voin suorastaan nähdä miten siellä mies hymyilee. Ei noin hyvillä jutuilla saisi kiusata. Arvaa haluttaako saada hyvää? No olen joskus saanut ja tietenkin toivon saavani uudestaan. Se on ihan selvyys että annan vastaavaa.

Jokainen joka haluaa laittaa toisen nauttimaan sängyssä saa mun arvostuksen. Innokkuus on ihan varmasti niitä parhaita puolia.

Vierailija
34/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on todella paksu. Siksi ei onnistu niin hyvin.

Eihän kalu liian paksu voi olla. Sinulla on vain liian pieni suu.

Kyllä se voi olla. Alaposkihampaiden väli on itselläni (ja ainakin osalla miehistä) se ratkaiseva mitta ja asettaa koon syvälle kurkkuun otettavan kullin paksuudesta. Pieni muna on tosi helppo ottaa kokonaan suuhun.

Nykyisellä on pitkä ja paksu (eli oikein sopiva) ja se mahtuu juuri ja juuri alaposkihampaitteni välistä. Jos minulla olisi viisaudenhampaat jäljellä, ei takuulla onnistuisi.

Vierailija
35/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota raamattu pois pyllystä.

https://www.stat.fi/til/perh/2016/02/perh_2016_02_2017-11-24_kat_001_fi…

Suomessa oli vuonna 2016 lähes 1.5 miljoonaa perhettä ja tässä ei ole vielä laskettu seurustelevia pareja mukaan.

Näistä nämä 30 friikkiä ketkä eivät suuseksiä harrasta, ovat niin pieni promillen murto-osa, ettei ole mitään tolkkua puhua heistä yleistäen.

Sinähän varmaan tunnet kaikki "teikäläiset" nimeltäkin?

Vierailija
36/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia monet miehet ovat aivan surkeita antamaan suuseksiä naisille? Vähän lipaistaan kielellä jostain sivusta, klitoris ei löydy vaikka kyltillä osoittaisi ja kestokin on yleensä kymmenen sekuntia. Sitten pitäisi naisen olla märkä ja valmis touhuihin, jos ei ole, survaistaan kaksi sormea kuivaan p*lluun ja ihmetellään, kun naiset on niin vaikeita.

Vierailija
37/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" HPV eli ihmisen papilloomavirus, joka on yleisin pääasiassa seksiteitse tarttuva virus, on joidenkin arvioiden perusteella vastuussa jopa kolmasosasta suusyöpiä. "

Johtuisko järjen määrästä? Fiksu ja vastuullinen miettii ainakin kahdesti, että ketä lutkuttaa ja kuinka usein. Suuseksi avoimessa taikka irtosuhteessa on kyllä todella riskialtista, siinä mielessä sitä taitoa ei ihan hirveästi kannata harjoituttaa. Ikävä kyllä edes vakituinen parisuhde ei riskeiltä suojaa, mutta mieluummin sitten tutun ja pitkäaikaisen kumppanin kanssa harjoittaa sitä taitoa jos haluaa. 

Vierailija
38/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on todella paksu. Siksi ei onnistu niin hyvin.

Eihän kalu liian paksu voi olla. Sinulla on vain liian pieni suu.

Hah. Mun miehen vehje muistuttaa lähinnä kyynärvartta. Hervottoman paksu ja pitkä. Ei siinä auta että on normaalikokoinenkaan suu kun suupielet halkeilee kun yrittää avata tarpeeksi. Että kyllä kalu voi olla liian paksu.

Vierailija
39/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa oikea mysteeri. Huhhuh taas. Ilmiannan asiattomana, tervemenoa :)

Vierailija
40/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 16 vuotta riippunutta, hyvin mureata rotukarjan 100% lihaa. Mitä vielä valitat ellet sitten ole vegaani? 

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi