Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisten erilaisuus suhteessa suihinottoon? Toiset on syväkurkkuja ja toisessä ääripäässä ei onnistu laisinkaan.

Vierailija
28.05.2019 |

Mikä siinä on että toiset naiset hallitsevat hyvin suihinoton ja parhaat ovat jopa syväkurkkuja. Sitten välillä tulee vastaan tapauksia, jotka ei kykene ku korkeintaan vähän terskan päätä suukottelemaan. OIkeastaan aivan ääripäässä on sit näitä kummallisuuksia, jotka ei kykene muuhun ku lahnana vastaanottamaan panon, niin että mies tekee kaiken. Mistä tämä naisten suuri erilaisuus johtunee? Pohditaanpa tätä yhdessä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että ihmiset ovat erilaisia omaten erilaisia ominaisuuksia.

Vierailija
2/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen oksennusrelfeksi erilaisuus ja naisten seksuaalisuuden taso. Toiset kun ovat enemmän himohiiriä kuin toiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella paksu. Siksi ei onnistu niin hyvin.

Vierailija
4/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti ottaen: joillakin (sekä miehillä että naisilla) on herkkä oksennusrefleksi. Ystäväni on jopa vaikea harjata hampaitaan yökkäämättä. Toisilla taas ennakkoasenteet vahvat.

Minä kyllä harrastan mielelläni suuseksiä, parhaimmillaan molemmilla on kivaa. :)

N42

Vierailija
5/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko pitää korvista kii??

Vierailija
6/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kalu liian paksu voi olla. Sinulla on vain liian pieni suu.

Vierailija
7/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta itse en koskaan pystyisi suuseksiin. Haju, maku, tekstuuri ällöttäisi ja sukuelinten ulkonäkö. Jos ruoka on väärän väristä, hajuista ja makuista, en syö sitä. Suomalaisista pareista n. 30 ei harrasta suuseksiä. Mistä oletus, että kaikki pitäisivät siitä? En ymmärrä niitä, jotka siihen pystyvät. Nostan heille hattua.

Vierailija
8/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä harvemmassa on naiset joille kestää antaa vihjeitä miten tuntuu paremmalta. Ihan oikeasti joku vähän lipittävä luuli olevansa hyvä. Tässäkin pätee sääntö harjoitus tekee mestarin. Voin vakuuttaa että suurin osa miehistä antaa harjoitella paremmaksi.

Vierailija
9/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso liuta kokemuksia naisista ja eroja tosiaan on.  Toiset vaan osaa ja toiset luulevat osaavansa ja toiset eivät osaa laisinkaan.

Vierailija
10/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin vällykäärmeen ottamisesta suuhun kuvottaa. Enkä myöskään siedä sitä, että mies nuolisi minua alakerrasta. En halua pussata v***lle maistuvaa miestä.

Vierailija
11/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta itse en koskaan pystyisi suuseksiin. Haju, maku, tekstuuri ällöttäisi ja sukuelinten ulkonäkö. Jos ruoka on väärän väristä, hajuista ja makuista, en syö sitä. Suomalaisista pareista n. 30 ei harrasta suuseksiä. Mistä oletus, että kaikki pitäisivät siitä? En ymmärrä niitä, jotka siihen pystyvät. Nostan heille hattua.

Kuulostat ihan eksältäni

Vierailija
12/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies sitten tekee jos se tekee kaiken? Rykäsee minuutin?

Vierailija
13/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto on helppo ja nopea tapa tuottaa miehelle nautintoa. Edellytyksenä on se, että mies harrastaa peseytymistä. En tiedä olenko hyvä vai huono, mutta olen innokas, ja aina ovat kyllä lauenneet.

Vierailija
14/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on paksu ja pitkä. Vaimo osaa ottaa suihin niin että mälli kohta lentää. Tyttöystävä ei jostain syystä osaa stimuloida oikein. Molemmilla on isot suut ja ottavat syvälle.

Vierailija
16/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ajatuskin vällykäärmeen ottamisesta suuhun kuvottaa. Enkä myöskään siedä sitä, että mies nuolisi minua alakerrasta. En halua pussata v***lle maistuvaa miestä.

Sulla tai teillä on aika tylsää sängyssä. Pesty värkki tai vehje ei maistu pahalle. Tuo juttu on sun päässä. Olen sen verran hyvä että saattaisin vaikka vähän kehua itseä oraalin osaamisesta. Naisille sen antaminen on vielä enemmän taitolaji kuin vastaavan tekeminen miehille.

Vierailija
17/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että suusrin syyllinen on harjoituksen puute. Suihin otto, ei ole mikään oppiaine koulussa, eikä siitä ole edes hyviä ohjeita/kirjallista materiaalia. Toisaalta se ei myöskään ole mikään ihmisen myötäsyntyinen kyky. Eli on aika sattuman varaista, että onko nainen milloinkaan päässyt kehittämään taitojaan tässä asiassa. Tai onko hänellä kiinnostusta kehittyä.

Toisaalta voin kyllä vastapainoksi kertoa, että miehissäkin on eroja. Toiset osaa tuottaa upeaa nautintoa, niin sormin kuin suullakin. Toisia taas ei uskalla päästää edes yrittämään.

Vierailija
18/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kuin yhdestä, rakkaasta aviovaimostani. Ei valittamista, meillä kommukaatio toimii.

Vierailija
19/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksi palstalle juttuinesi.

Vierailija
20/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tai teillä on aika tylsää sängyssä. Pesty värkki tai vehje ei maistu pahalle. Tuo juttu on sun päässä. Olen sen verran hyvä että saattaisin vaikka vähän kehua itseä oraalin osaamisesta. Naisille sen antaminen on vielä enemmän taitolaji kuin vastaavan tekeminen miehille.

Aika kapea on ajattelusi, jos luulet että on tylsää, jos ei livota sieltä. Sekä minusta että miehestäni se on yliarvostettu laji, ei ollenkaan parasta tai kiihottavinta sängyssä, ollaan tietenkin usein kokeiltu. 

Eli muistapas: me kaikki ollaan erilaisia!