Laiska saamaton vaimo
Kaikki mikä liittyy muuhun kuin kotitöihin, toimii. Töissä saa aikaan paljonkin. Kotona ei saa mitään aikaa. Ei saa pyykkiä pestyä, ei tyhjennettyä tai täytettyä tiskikonetta, ei mitään. Kaikki lojuu levällään. Itse viihdyn siistissä kodissa ja joudun yksin hoitamaan kaiken eikä siltikään tuu valmista kun toinen sotkee sitä mukaa. Sen takia saa tapella joka helkkarin päivä ettei kehtaa omia astioita edes laittaa koneeseen. Tai jos ottaa kaapista jotain niin ovet jää auki. Jos sanon kuuluu vaan että älä jäkätä.
Kommentit (40)
Ja ikää oli? Kuulostaa aika keskenkasvuiselta...
Sellaista se on kun antaa töissä kaikkensa. Veto loppuu siihen. Lopeta se jäkättäminen, mikään ei ole niin vittumaista.
Kerran näinkin päin. Yritä pärjäillä.
Oletko itse töissä? Siis mietin sitä että jos vaimosi on töissä (sanoit että hän saa töissä aikaan paljon) että jos hän ei kotona sitten vaan jaksa? Mulla mies oli samanlainen kun oli töissä ja minä hoito-vapaalla kotona lasten kanssa. Kyllä siitä tapeltiin monesti, kunnes ymmärsin että mies on väsynyt oltuaan pitkän päivän töissä, mutta ärsytti silti kun toinen ei saanut edes vessassa käytyään heitettyä tyhjää vessapaperin hylsyä roskiin ym. Tosin vaimosi, sekä mieheni molemmat, niin silti heidän pitäisi osata edes jälkensä korjata. Nyt onneksi kun itsekin palasin töihin niin miehenkin oli pakko siivota ym, kuten myös minun
Onneks olkoon, olet naimisissa ihan norminaisen kaa!
Sun pitää ap alkaa juomaan kaljaa ja ottaa rennosti. Anna pyykin ja tiskin kertyä. Muista myös piereskellä kun kalsareissa katsot telkkaria. Tai voihan olla tuollainen tossu jos et osaa olla mies.
Ei ole sukupuoleen sidottu, onko saamaton vai ei. Riippuu yksilöstä, ei sukupuolesta. Olen nähnyt molemmissa leireissä näitä, jotka ei välitä siisteydestä. Miehistä puhutaan enemmän, koska noh miehet ja naisten vikinät. Tunnen pari naista, jotka ovat oikeita sottapyttyjä ei tsiisus. En pysty käymään heidän luonaan, kun alkaa oksettaa se epäjärjestys kautta siisteys. Koita puhua tälle vaimolle, että koittais vähä. Ja hänen on turha vetää jotai feministikorttia tai jotai mitä jotkut naiset tekee, kun mies kerranki on se osapuoli, joka haluaa siisteyttä vähän.
Siehän itse vastaat jo otsikossa kysymykseesi. Siis siinähän lukee "Laiska saamaton vaimo"
Anna sille emännälles niin josko hänellä sitten virtaa kehittyisi :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Siehän itse vastaat jo otsikossa kysymykseesi. Siis siinähän lukee "Laiska saamaton vaimo"
Rahaa vai tukkapöllyä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse töissä? Siis mietin sitä että jos vaimosi on töissä (sanoit että hän saa töissä aikaan paljon) että jos hän ei kotona sitten vaan jaksa? Mulla mies oli samanlainen kun oli töissä ja minä hoito-vapaalla kotona lasten kanssa. Kyllä siitä tapeltiin monesti, kunnes ymmärsin että mies on väsynyt oltuaan pitkän päivän töissä, mutta ärsytti silti kun toinen ei saanut edes vessassa käytyään heitettyä tyhjää vessapaperin hylsyä roskiin ym. Tosin vaimosi, sekä mieheni molemmat, niin silti heidän pitäisi osata edes jälkensä korjata. Nyt onneksi kun itsekin palasin töihin niin miehenkin oli pakko siivota ym, kuten myös minun
En oo töissä koska oon työtön, mutta miten se tähän asiaan liittyy? Vaimo on silti laiska ja saamaton ja ei mitään saa kotona aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo töissä koska oon työtön, mutta miten se tähän asiaan liittyy? Vaimo on silti laiska ja saamaton ja ei mitään saa kotona aikaa.
:D Sa olet koko paivan kotona, eli se on SUN tehtava hoitaa se koti.
Mun mies on kanssa tyoton, ei puhettakaan etta han odottaisi minun viela tyopaivan paalle alkavan siivoamaan, pesemaan pyykkia ym. Han hoitaa kaikki kodinhoitoon liittyvat asiat, silla han on kotona silla valin, kun mina olen toissa. Nain kumpikin tekee oman osansa.
Jos ja KUN mies saa toita, jaetaan tietysti kodin askareet uusiksi. Mutta nyt mennaan nain.
Viikonloppuisin toki laitan ruokaa ym ja puuhastellaan yhdessa kotona sen verran kuin huvittaa, mutta paaasiallisesti vetovastuu kodin siisteydesta on tietysti nyt miehella. Ja jos tilanne olisi toisin pain (mies toissa ja mina en), totta kai hoitaisin kodin 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömältä naiseltakin odotetaan, että tekee mukisematta kaikki kotityöt, kun mies käy tienaamassa, joten pulinat pois ja tee osasi.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Rahaa vai tukkapöllyä?
Lähtöasetelmahan on yleensä päinvastainen, eli parisuhteessa loppuu seksi ja mies sitten taantuu sohvaperunaksi. Ei siihenkään noi ehdottamasi ratkaisut auta :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Rahaa vai tukkapöllyä?
Pieni kuolema ranskalaisittain. Säännöllisesti.
Ei tuo asetelma silti tarkoita sitä, että omia jälkiään ei edes korjaa. Jos toinen on kotona työttömänä tai muusta syystä, niin on ok odottaa hänen hoitavan kotihommat. Mutta se ei ole ok, että toinen vain sikailee.
Hei ap. Jos olet päivät kotona, teet nuo luettelemasi kahdessa tunnissa. Joka päivä kaksi tuntia, niin kotisi on aina siisti. Ei vaimosi aivan oikein menettele, et pysty häntä muuttamaankaan. Silitä myötäkarvaan.
Meillä sama miehen kanssa. Laitetaanko puolisot vaihtoon?
Niin tuttua. Ja naiset väittävät olevansa se siistimpi sukupuoli