Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa mulle että on ihan ok ostaa melkein 150€ räsymatto

Vierailija
28.05.2019 |

Keittiö on ollut kohta 4 vuotta ilman mattoa kun en ole löytänyt sopivaa. Ei ole miellyttänyt tai ollut liian kallis. Mun on pakko hyväksyä se, että joskus on pakko vähän tuhlata rahaa jotta saa haluamansa jutun, mutta hittovie että se on hankalaa😩

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 150€ hyvästä matosta ole mielestäni kovin paljon. Siitä vain ostamaan, onhan siitä iloa moneksi vuodeksi.

Vierailija
2/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 150€ hyvästä matosta ole mielestäni kovin paljon. Siitä vain ostamaan, onhan siitä iloa moneksi vuodeksi.

Näin kyllä yritän itselleni sanoa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on rahaa, osta . Velaksi ei kannata ostaa.

Vierailija
4/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en pysty.

Vierailija
5/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok.

Vierailija
6/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän päätät rahoistasi. Mutta on tuo RÄSYMATOSTA ihan posketon hinta. Mä ostin just pari kuvioitua 140*200 räsymattoa uutena kaupasta, toinen maksoi n. 30e ja toinen 80e.

Toki 150e absoluuttisena summana tai edes matosta ei ole paljon. Mutta puuvillainen kudottu matto - ei...

7/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuta sopivaa ei ole tullut vastaan neljän vuoden aikana, niin ostaisin sen, jos minulla olisi siihen varaa.

Helposti aina siirtää ostopäätöksen myöhemmäksi ajatellen, että jos vaikka sittenkin vielä löytäisi edullisemman jostain, ja lopputulos on, että elää vuosikaudet ilman mattoa.

Vierailija
8/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan.

Vierailija
9/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, varsinkin jos on suomalainen tuote.

Vierailija
10/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on rahaa, osta . Velaksi ei kannata ostaa.

Ei tarvi ostaa velaksi, eikä tuo summa mitenkään järkytä mun taloutta. Olen vaan joissain asioissa ihmeen pihi. Toisaalta saatan tuon summan pistää silmää räpäyttämättä vaikka johonkin lentolippuun tai hotellivaraukseen (rakastan reissaamista). Ap

Vierailija
11/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän päätät rahoistasi. Mutta on tuo RÄSYMATOSTA ihan posketon hinta. Mä ostin just pari kuvioitua 140*200 räsymattoa uutena kaupasta, toinen maksoi n. 30e ja toinen 80e.

Toki 150e absoluuttisena summana tai edes matosta ei ole paljon. Mutta puuvillainen kudottu matto - ei...

Ja nämä mun matot oli Intiasta. Suomalaisesta työstä voisin maksaa ehkä satasen.

Vierailija
12/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Niin on minustakin, mutta mulle ei ole tullut vastaan kelpuuttamaani 30€ mattoa. Toisaalta alkaa kyllästyttää elää ilman mattoa ja se häiritsee enemmän kuin se 150€ kertatörsäys. Ap

Vierailija
13/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuinen matto kestää 20 vuottakin ja jos se on mieluinen, sitä jaksaa katsoakin.

Vierailija
14/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä mun matot oli Intiasta. Suomalaisesta työstä voisin maksaa ehkä satasen.

Nää on suomalaisia. Ap

Vierailija
15/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kallis. Osta jos mieli tekee ja se ilahduttaa :)

T: kankuri

Vierailija
16/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu itsensä kanssa ... Osta matto jos et joudu muusta tinkimään

Vierailija
17/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Olen aina ostanut todella sen kaikkein mieluisimman tavaran ja laadukkaan. Ajanmittaan tulee halvemmaksi kuin ostaa joka vuosi uutta. Siis osta se matto.

Vierailija
18/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin ok! Itse maksoin vapun alla keittiön 80*220 räsymatosta 120 €. Matto on kotimainen ja vielä ihan lähikulmillakin tehty. Edelleen ilahduttaa joka päivä keittiöön mennessäni ja usein ajattelen, että olipa hyvin käytetty raha :)

Vierailija
19/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran ovat kotimaalasia ja et velaksi osta, niin kaunista kotiasi mielesi ja maksukykysi mukaan.

Vierailija
20/22 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja sun kans.