Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt silmien laserleikkauksessa?

Vierailija
28.05.2019 |

Missä kävit ja paljonko maksoi? Kannattiko toimenpide vai kadutko jälkikäteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan?

Vierailija
2/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi loppuvuodesta Tampereen Medilaserissa. Smile-tekniikalla tehty toimenpide, operoitiin molemmat silmät. Jollen ihan puutaheinää puhu niin maksoi 2400e, tuskin ainakaan paljoa enempää. Toimenpide itsessään oli nopea, kesti maks minuutin per silmä. Sanoo että tähän mennessä ollut elämänsä paras päätös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 10 vuotta sitten femto-lasikissa.

Ei sivuoireita, ei haittoja. Näkö edelleen jos ei ihan yhtä hyvä, niin ainakin melkein. Laseja ei tarvitse missään, eikä toivottavasti enää koskaan tarvitsekaan.

Paras yksittäinen sijoitus minkä olen oman hyvinvointini eteen koskaan tehnyt.

Vierailija
4/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Silmäasemalla noin 5v sitten ja maksoi hieman alle 3000e. En ole katunut päivääkään ja itse toimenpide oli kivuton. Jälkihoitona meni paljon erilaisia tippoja.

Työni vuoksi jouduin olemaan 5 päivää sairaslomalla ja työnantaja eväsi palkan tuolta ajalta. Kannattaa siis selvittää etukäteen hyväksyykö työnantaja sairasloman syyn.

Vierailija
5/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, mutta siitä on jo noin 13 vuotta aikaa. En muista enää paljonko maksoi. Tampereella kävin. Ei kaduta. Pari ekaa päivää olivat vähän kurjia leikkauksen jälkeen, kun sattui juuri olemaan tosi kuiva ja pölyinen ilma eikä silmiin saanut yhtään koskea. Näkö on pysynyt leikkauksen jälkeen samana eli erinomaisena. Miinusta oli alun perin noin 7 ja hajataittoa runsaasti.

Vierailija
6/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuonna 1997 silmäklinikalla, josta silmälääkäriasemat käsittääkseni vuokrasivat laitteita. Ensin laseroitiin huonompi silmä, sitten tarkkailtiin sen paranemista, ja jos meni hyvin, oli toisen vuoro. Hinta oli yhteensä 20000 markkaa.

Pääsin eroon vahvasti eriparisesta näöstä ja piilolinsseistä, joita silmäni eivät enää oikein sietäneet. Huonompaan silmääni, jonka verkkokalvoa oli aiemmin korjailtu, jäi -0,75 diopterin "vika", minkä vuoksi käytän autoillessani silmä- tai aurinkolaseja. Olen reilusti yli viisikymppinen, mutta ikänäöstä ei ole vielä merkkiäkään. :)

Monia päätöksiäni olen katunut, mutta näönkorjausta en koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä