Milloin sänkyyn olematta helppo
Ollaan viestitelty miehen kanssa pari viikkoa todella aktiivisesti ja nähty kerran. Mies on melko ujo, joten uskoisin aloitteen sänkyyn menosta jäävän minun vastuulleni. Kemiat on todella vahvat, mutta annanko itsestäni helpon kuvan jos jo toisella näkemisellä hyppään sänkyyn? Tuntuu, että molemmat toivoisi tästä tulevan jotain kestävämpää.
Kommentit (3)
Minä miehenä oon päätyny todella usein sänkyyn jo ekalla kotiinmeno/kotiinkutsu kerralla. En ole koskaan ajatellut kenenkään olevan helppo tuolla perusteella. Vain se on tärkeää, synkkaako vai eikö ja sen perusteella teen johtopäätöksiä. Jos toinen ei ekalla tapaamiskerralla osoita olevansa asiaan valmis, katsotaan rauhassa eteenpäin. Ei se ole mikään syy myöskään jättää. Vain tuo synkkaaminen on tärkeää, ei se mitä tapahtuu milläkin kerralla.
Et voi koskaan etukäteen tietää, jos ette puhu aiheesta. Vaati toki haistelua, harkintaa ja ehkä oveluuttakin.
Mutta jos ette toisillenne sovi, seksissä ja asenteissa, eli menee pieleen, niin kannattako jatkaa? Kokeilemalla selviää, mutta jonkinasteinen varovaisuus voisi olla turvallisella puolella. Tai sitten ei, ei siis ainakaan mulla toiminut, mutta päästiin siitäkin yli.
Miksi ei saisi olla helppo? Pitkiä suhteita on maailmassa aloitettu panemalla.