Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oikeista kokemuksista millaisia työtovereita eri ammateissa on?

Vierailija
28.05.2019 |

Kertokaa ammatti ja kokemus.

Mua kiinnostaa tosi moni ammatti ja totesin, että mun jaksamiseen työssä vaikuttaa suuresti se, että millaiset työkaverit on.
Tiedän että ihmiset on erilaisia jne mutta kyllähän tietyn tyyppiset hakeutuu samoihin paikkoihin.

Onko teillä näistä kokemusta?
Poliisi, filosofi, lakimies, ensihoitaja, tullimies, sairaanhoitaja, psykologi ja bioanalyytikko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit on helkutin kovia juoruilemaan ja mollaamaan toisiaan selän takana. Että se siitä miesvaltaisen työpaikan ihanuudesta - eikä ne minua hauku, vaan toisia miehiä enimmäkseen. On kokemusta useammasta kuin yhdestä paikasta ja koulutus lisäksi. 

Vierailija
2/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ihmisiä on kaikissa ammateissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinöörit on helkutin kovia juoruilemaan ja mollaamaan toisiaan selän takana. Että se siitä miesvaltaisen työpaikan ihanuudesta - eikä ne minua hauku, vaan toisia miehiä enimmäkseen. On kokemusta useammasta kuin yhdestä paikasta ja koulutus lisäksi. 

Olen tehnyt saman huomion miesvaltaisilta aloilta. Tullaan muka hyvin toimeen keskenään ja heti kun yksi poistuu, alkaa armoton suolaaminen. Toki naisvaltaisillakin aloilla puhutaan pahaa selän takana, mutta siellä en ole törmännyt tuohon kaverin esittämiseen, vaan enemmänkin passiivis-aggressiiviseen piikittelyyn.

Vierailija
4/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laborantti

Kierohuumorintaju, mukavia ihmisiä, jos et omaa kieroahuumoria niin et sovi joukkoon xD

Vierailija
5/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppistarollaa

Vierailija
6/6 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

patologi

Lieveilmiöinä juoppous, huoruus, ketjupolttaminen, naisettomuus/miehettömyys, vähän rassukkuus ja kerskuminen suurilla tuloilla. Laidasta laitaan ihmisiä löytyy. Yleensä kahvipöytäkeskustelut ovat kivoja ja monipuolisia. Hoitavat työnsä hyvin.

Henkisesti raskas, vastuullinen ja vaativa työ aiheuttaa joillekin lieveilmiöitä. Peittävät itsetuhoisella käytöksellä omaa kuolemanpelkoaan. Pelaavat elämällään venäläistä rulettia, koska selvittävät kuolinsyitä työkseen. Korkea koulutus, vaaditaan kohtalaista älykkyyttä, jatkuvaa oppimista ja yhteistyötaitoja. Osa osaa ottaa työnsä sekä sopivan empaattisesti, että nauttia tieteellisistä haasteista, joita työ tarjoaa ja pitää vapaa-aikansa ihmissuhteet tasapainossa, arvostavat sitä, että ovat itse elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme