Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kauniille naiselle huomauttaa...

Vierailija
24.05.2006 |

Olen huomannut, että Etelä-Euroopassa miehet osoittavat suosiotaan ja ihastustaan kauniille naisille mm kadulla kävellessä. Kaunis ja vaalea tyttöystäväni ainakin herätti ihastusta.

Miten on Suomessa. Miten naiset suhtaudutte, jos teille tuiki tuntematon mies ilmoittaa, että oletpas ihastuttava näky?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hymy nousis huuleen. ainakin jos ukko olis OK

Vierailija
2/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kohtuullisen hauskannäköinen nainen. Kyllä on monta päivää pelastunut, kun aamulla töihin lähtiessä kuulee ohimeneviltä miehiltä kohteliaisuuksia ja heittoja (vaikka olo olisi kuin riihen seinästä revitty!). Huom! kommentit eivät milloinkaan ole härskejä, ne tietenkin loukkaisivat. Mutta minä ainakin tulen hyvälle tuulelle ja koe, että naisellisuuteni huomoidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kyllä vähän ujostella, mutta olisi positiivista. Harmi, että harvinaista Suomessa.

Vierailija
4/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se olisi. Kyllähän sen heiton voi tehdä niin, ettei naisen tarvitse vaivautua. Sekunnin kymmenyksen normaalia pidempi katsekin ilahdutaa joskus.

Vierailija
5/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta mielummin jonkun tavallisennäköisen naisen päivä! Eräällä bussipysäkillä oli lappu: " Kuskit, tervehtikää myös meitä keski-ikäisiä, silmälasipäisiä naisia" : )

Vierailija
6/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tympii tämä ainakin suurimman osan aikaa. Tämä johtuu siitä, että vaikka itse olen varsin kelvollisen näköinen nainen, niin useimmat kaverini ovat minua kauniimpia. Kun siis liikun kavereideni kanssa kaupungilla, niin tympii todella kun kavereille heitellään kaikkea kehuvaa kommenttia ja minua ei huomaa kukaan. Jään siis kavereideni varjoon (tässä asiassa, onneksi en muissa) ja sehän syö itsetuntoa aikas tehokkaasti varsinkin kun sitä jatkuu koko kesän ja vuodesta toiseen. Olisi minustakin kiva joskus kuulla, jotain kaunista sanottavan ulkonäöstäni kun en kerran mikään variksenpelätin ole. No, onneksi mulla on sen verran terve itsetunto (nykyään), että voin antaa olla, mutta nuorempana ei kyllä ollut kivaa...

Vierailija
7/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö sellainen, joka ei ymmärrä tilannetta (siis huomioi jonkun erikseen tyttöporukasta)

En minäkään tuollaista huomiota kaipaisi.

Vierailija
8/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo eka vastaaja Etelä-Euroopasta osuu naulan kantaan.