Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää

Vierailija
27.05.2019 |

Elämäni on yksinäistä, ei kavereita, ei mitään. Opinnot tauolla kesän ajan, joten ei ole mitään tekemistä tai mitään, jonka avulla pitää itsensä kiireisenä, jottei olisi niin ahdistunut. :'(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tunnu enää miltään.

Vierailija
2/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vapaaehtoisena tapaamassa jotakin vanhusta esim palvelutalossa.Taatusti tulee hyvä mieli.

Vierailija
4/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vapaaehtoisena tapaamassa jotakin vanhusta esim palvelutalossa.Taatusti tulee hyvä mieli.

Itse asiassa perehdyin siihen jonkin aikaa sitten, mutta seuraavat haastattelut vapaaehtoisille on vasta yli kuukauden kuluttua. Se ei tässä tilanteessa auta. Masennun koko ajan vain enemmän. :'( minulla ei ole mitään...

Vierailija
5/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös suositus, kannattaa tarjoutua vapaaehtoistyöhön jonnekin. Vähentää yksinäisyyttä ja tuo hyvän mielen.

Vierailija
6/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko ulkoilu, luonnossa samoilu?

Vierailija
7/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko ulkoilu, luonnossa samoilu?

Pelkään ötököitä todella paljon. Surullista mutta totta.

Vierailija
8/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa perehdyin siihen jonkin aikaa sitten, mutta seuraavat haastattelut vapaaehtoisille on vasta yli kuukauden kuluttua. Se ei tässä tilanteessa auta. Masennun koko ajan vain enemmän. :'( minulla ei ole mitään...

Nuorena menin suoraan erään hoivakodin johtajan/esimiehen juttusille ja tarjouduin vapaaehtoiseksi. Hän haastatteli lyhyesti ja ehdotti tiettyä mummoa, ketä voisi käydä tervehtimässä.

Vierailija
10/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minkä ikäinen olet?

24.

Vierailija
11/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne täällä. Tosin minulla tuskin edes ne opiskelut alkaa kun en varmaan taaskaan päässyt. Töitä ei ole ja asun täällä pienessä kylässä. Muuttaa en oikein voi ilman syytä. Jotenkin tuntuu kuin olisin "vankina" täällä ja elämä pyörii vaan paikoillaan. Kavereita ei ole koskaan ollut kunnolla ja siihen vielä omat ikävät kokemukset päälle ja muuten "huono" persoona. Välillä kaikki on helpompaa hyväksyä ja sitten taas ahdistaa. Tänään ollut surkea päivä. Mietin vaan sitä kun Leijonat viimeksi voitti kultaa 2011 niin elämä oli vielä aika hyvää ja vaikka silloinkin olin melko yksinäinen niin jaksoin vielä haaveilla ja oli tulevaisuus edessä sekä muutenkin voimia. Nyt tämän voiton jälkeen en edes jaksa iloita siitä niin paljon kuin silloin. Puhun nyt senkin takia lätkästä kun tavallaan mietin mitä olen saavuttunut tai mitä hyvää on niiden vuosien välillä tapahtunut. Elämä on nyt aika vaikeaa ja paljon kaikkea ikävää on sen jälkeen sattunut. Meinaa välillä usko loppua ihan täysin. Ja sori valitus.

Vierailija
12/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne täällä. Tosin minulla tuskin edes ne opiskelut alkaa kun en varmaan taaskaan päässyt. Töitä ei ole ja asun täällä pienessä kylässä. Muuttaa en oikein voi ilman syytä. Jotenkin tuntuu kuin olisin "vankina" täällä ja elämä pyörii vaan paikoillaan. Kavereita ei ole koskaan ollut kunnolla ja siihen vielä omat ikävät kokemukset päälle ja muuten "huono" persoona. Välillä kaikki on helpompaa hyväksyä ja sitten taas ahdistaa. Tänään ollut surkea päivä. Mietin vaan sitä kun Leijonat viimeksi voitti kultaa 2011 niin elämä oli vielä aika hyvää ja vaikka silloinkin olin melko yksinäinen niin jaksoin vielä haaveilla ja oli tulevaisuus edessä sekä muutenkin voimia. Nyt tämän voiton jälkeen en edes jaksa iloita siitä niin paljon kuin silloin. Puhun nyt senkin takia lätkästä kun tavallaan mietin mitä olen saavuttunut tai mitä hyvää on niiden vuosien välillä tapahtunut. Elämä on nyt aika vaikeaa ja paljon kaikkea ikävää on sen jälkeen sattunut. Meinaa välillä usko loppua ihan täysin. Ja sori valitus.

Ei haittaa. Itsellänikin surkea ajanjakso ja meinaa toivo loppua kesken. Haluaisin vain nukkua niin ei tarvitsisi tiedostaa mitään.

Vierailija
13/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen yötöissä auringonlaskun alalla, johon on hävinnyt kaikki motivaatio. En jaksa pälpättää tyhjää zombieaivotyökavereiden kanssa enkä jaksa enää asua Helsingissä.

Voimat on nyt vaan loppu, finito, tyhjää täynnä. Haluaisin vaan olla pikku mökissä järven rannalla ja kasvattaa tilliä. En jaksa enää olla puhuva pää

Vierailija
14/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään oman paikkakuntasi/lähipaikkakunnan Ohjaamossa, sieltä saa monipuolisesti tietoa tarvittavista palveluista. Esim. etsivä nuorisotyö voisi olla yksi hyvä vaihtoehto. Tsemppiä :)

Vierailija
15/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko millään tasolla kiinnostunut hengellisistä asioista? Rukouksessa kääntyminen Jeesuksen puoleen voisi auttaa <3

Vierailija
16/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja uskon toivottomuuden tunteen. Mutta kyllä se valo sieltä tunnelin päässä jossain vaiheessa kajastaa. Oma elämäni on ollut suossa, mutta pikkuhiljaa sieltä nousin. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta jo joku liikuntaharrastus tuo hyvää mieltä. Itse aloitin punttisalilla. Oli hirveä olo, mutta kun sieltä lähti oli tunne, että kyllä tässä pärjätään. 24 vee on tosi nuori. Itse olin reilusti vanhempi. Jollain pienillä asioilla eteenpäin. Ja jos ei löydy opiskelupaikkaa, niin avoimessa voi käydä kursseja ja saada apua pääsykokeisiin.

Vierailija
17/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko millään tasolla kiinnostunut hengellisistä asioista? Rukouksessa kääntyminen Jeesuksen puoleen voisi auttaa <3

En ole uskovainen enkä voi teeskennellä uskovani, vaikka se toisi jotain 'sisältöä' elämääni.

18/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ötököiden takia uskalla metsään, niin käy puistossa piknikillä, kun tulee lämpimämmät ilmat. En kyllä muista että olisin metsäpolullakaan joutunut ötököitä karkuun juoksemaan tai hätistelemään.

Vapaaehtoistyö on hieno idea.

Vierailija
19/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä asut?

Vierailija
20/25 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla vaan ihmisten ilmoille, kirjastoon, rannalle, jollekin kesäkursille opiskelemaan vaikka uusi kieli, etsi töitä, tarjoa vaikka somessa tekeväsi jotain pientä palkkaa vastaava: lasten hoitaminen.(näitä tarvitaan kesällä paljon, kun pienet koululaiset ovat kesän kotona yksin), ikkunan pesua, koiran hoitoa, käy festareilla jos mahdollista, reissaa suomessa (Onnibus on halpa ja ilmaisia tapahtumia on ympäri suomea, kierrä vaikka historiallisia nähtävyyksiä Suomenlinna yms.), mee vaikka sokkotreffeille tai pikatreffeille, liity Tinderiin...