Mikä on tekosyysi olla juhlimatta lätkän maailmanmestaruutta?
Kommentit (32)
Olen vanha. Juhlin silloin vuonna 1995.
Juhliminen saastuttaa.
T. Viheriäinen
Pitäiskö vetää lärvit vai mikä on sun juhlimises tapa?
Juhlin ilman alkoholia ja muita päihteitä.
Miksi pitää olla tekosyy? Kiinnostukseni urheiluun vain on täydet 0.
Minua ei miehenä kiihota se, kun joukko miehiä taistelee lätkän mm-kullista. >:(
Ei vain kiinnosta. Jalkapallon pelaaja (joka on aika lähellä jääkiekkoa) nappasi 20-vuotiaana teinirakkauteni, ja piti häntä kakkospanonaan. Minä olin valmis jakamaan hänen kanssaan kaiken, mutten kelvannut koska tuo jalkapalloilija oli paljon hauskempi ja humoristisempi. Ei kai kovin rationaalinen syy, mutta kyynelsilmin tätä kirjoitan. Vaikka Olenkin 43 v. ja nykyisen rakkauteni löytänyt.
M43
Ei kosketa mua. En seuraa miesten jääkiekkoa, enkä ole niin lätkästä kinnostunut että kokisin tarpeelliseksi juhlia jotain joka ei minun elämääni oleellisesti kuulu. Plus sellainen juhlinta mitä "true" kiekkojanarit harrastaa vielä vähemmän kiinnostaa.
Ei ole tekosyytä vaan syy: ei kiinnosta urheilu pätkääkään, varsinkaan junteista juntein jääkiekko.
Ei ole tekosyytä. En vain ole juntti.
Eikös se juhliminen kuulu kiekkolellonille.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha. Juhlin silloin vuonna 1995.
Juuri näin. Olin silloin 21 vuotias ja juhlimme kultaa kunnolla. Nyt jäkiekko ei enää kiinnosta pätkääkään, en jaksanut edes katsoa koko peliä eilen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla tekosyy? Kiinnostukseni urheiluun vain on täydet 0.
sama
Ei tullut katsottua yhtään peliä. Ei tunnu nyt miltään sitten tämä maailmanmestaruuskaan. Vähän kyllä harmittaa, mutta kuka jaksaa kattoa maikkaria ja mainoskatkoja.
Olen AA-kerholainen ja alkoholi on minulta kiellettyä tai muutoin ryhmä hylkää minut - siksi en juhli!
äiti kielsi