Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin syvästi kun sain tietää, että lapsuus-/nuoruusaikojeni pahin kiusaaja ja sadisti on nyt sijaisäiti

Vierailija
27.05.2019 |

Pitkästä aikaa kävin kotiseudulla Pohjanmaalla ja tapasin vanhoja kavereita, joilta asiasta alunperin kuulin. Kaupassa sitten sattumalta näin myös tätä naista sijaislasten kanssa. Hirveä komento ja käskytys. Mikäs siinä, mutta rehellisesti mietin voiko tuo nainen koskaan kokea aitoa empatiaa. Oli tosiaan ala-asteelta yläasteelle pahin kiusaaja, mielistelijä, jopa eläänrääkkääjä (joka ei liene tyttölapsille kovin yleistä?), mm. kidutti kissanpentuja ja tökki siilejä kepillä kuoliaaksi.
Omia lapsia tällä ei kuulemma ole. Kävi vain järjetön sääli noita sijaislapsia, toivon sydämestäni että ihminen voi muuttua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että koko Suomessa, mutta nimenomaan Pohjanmaalla nuo sijoitukset menee suvun ja pärstäkertoimen mukaan. Tällaista olen nimittäin kuullut. Joka on ihan perseestä oikeasti.

Vierailija
2/5 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälläkin yksi pariskunta ei meinannnut millään saada työtä, eikä pysyä työpaikoissansa, joten he alkoivat sijaisperheesi. Auttamisen halu ei ole se ensisijainen juttu heillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossujen tutut ja sukulaiset tienaa noilla sijoituksilla Ihan oikeasti, valitettavasti. En väitä, etteikö sijaisvanhempia tarvittaisi, mutta se,miten heitä valitaan ja jätetään valitsematta.. Ehkä parempi etten sano enää mitään.

Vierailija
4/5 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossujen tutut ja sukulaiset tienaa noilla sijoituksilla Ihan oikeasti, valitettavasti. En väitä, etteikö sijaisvanhempia tarvittaisi, mutta se,miten heitä valitaan ja jätetään valitsematta.. Ehkä parempi etten sano enää mitään.

Kuulostaa kamalalta.

Vierailija
5/5 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kamalaa. Kukaan sossu ei saisi sijoittaa lapsia kenellekkään sukulaiselleen tai jollekkin muulle joiden kanssa tekee lapsikauppaa.