Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle todennäköisemmin raskaana?

Paska ihminen
27.05.2019 |

Hei!

Olen todella kinkkisessä tilanteessa. Kuukautiseni ovat viikon myöhässä ja raskaustesti positiivinen. Asun yksin. Olen kuitenkin tapaillut jo pidempään erästä miestä etäsuhteessa on-off, mutta erehdyin kännissä tekemään syrjähypyn tuntemattoman kanssa 3-4.5, koska olimme riidoissa ja siinä käsityksessä että hän jättää minut jälleen. Suhteemme on aiemmin ollut myrskyisä mutta päättäneet jatkaa siitä huolimatta.

Viimeiset kuukautiseni olivat 22.4 alkaen. Syrjähypyn kanssa emme käyttäneet ehkäisyä mutta otin jälkiehkäisytabletin 24h sisällä tästä. Etäsuhteessa olevan miehen kanssa olemme harrastaneet seksiä suojaamattomasti, mutta keskeytetyllä yhdynnällä viimeksi 17-20.5 ja sitä ennen 26.4. Ja kyllä: Olen menossa verikokeisiin ja ultraan että tiedän enemmän. Tiedän myös toimineeni todella paskasti.

Toivoisin että lapsi olisi etäsuhteen miehen kanssa, kuin tämän randomin kännisekoilun kanssa.

Jälkiehkäisyn teho pitäisi olla 95% tilastojen mukaan.

Kaipaan kohtalotovereita, neuvoja ja miten toimia tässä tilanteessa. :(

Kiitos paljon jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on todella alussa. Harvoin suosin aborttia, mutta sinulla on viel siihen mahdollisuus. Lapsi ansaitsee paremman äidin ja tasapainoisemman isän kuin kumpikaan hoidoistasi. Adoptio ei ole mutkattomin vaihtoehto sekään, mutta sitä supsittelen seuraavana vaihtoehtona. Älä pidä lasta, suo hänelle parempi elämä kuin voit tarjota tai sitten kuolema. Joka tapauksessa ihan sama kumpi on isä kun teistä ei perhettä tule.

22/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, en mä sitä jälkiehkäsytablettia ottanut jos olisin halunnut siitä yhden illan kännisekoilusta jonkun elättäjän mun tulevalle lapselle.

Oikein tää ei ole kumminkaan mitenkään päin, ja jos tää kännisekoilumies on lapsen tuleva isä jälkiehkäsystä huolimatta, niin päädyn todnäk raskaudenkeskeytykseen, koska tässä on niin paljon muitakin vaikeita asioita.

Muutenkin kamala tilanne kaikin puolin.

Kerroin tälle etäsuhdemiehelle että menkat myöhässä,niin sanoi että tarvitsee happea. Aamulla sanoi ettei ole valmis saamaan lasta vielä.

Ikää meillä kuitenkin molemmilla yli 30. Haluaisin lapsia tämän miehen kanssa, mutta pelkään että jos pidän lapsen niin hän vaatii isyystestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna soitan terkkariin ja selitän tilanteen. Ehkä sitten oon edes vähän fiksumpi.

Vierailija
24/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28740 kirjoitti:

Niin no, en mä sitä jälkiehkäsytablettia ottanut jos olisin halunnut siitä yhden illan kännisekoilusta jonkun elättäjän mun tulevalle lapselle.

Oikein tää ei ole kumminkaan mitenkään päin, ja jos tää kännisekoilumies on lapsen tuleva isä jälkiehkäsystä huolimatta, niin päädyn todnäk raskaudenkeskeytykseen, koska tässä on niin paljon muitakin vaikeita asioita.

Kerroin tälle etäsuhdemiehelle että menkat myöhässä,niin sanoi että tarvitsee happea. Aamulla sanoi ettei ole valmis saamaan lasta vielä.

Ikää meillä kuitenkin molemmilla yli 30. Haluaisin lapsia tämän miehen kanssa, mutta pelkään että jos pidän lapsen niin hän vaatii isyystestiä.

"Pelkään jos pidän lapsen niin hän vaatii isyystestiä" :DDD

On siinä kännipanomiehen lastenlapsille kertomista.

25/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus on todella alussa. Harvoin suosin aborttia, mutta sinulla on viel siihen mahdollisuus. Lapsi ansaitsee paremman äidin ja tasapainoisemman isän kuin kumpikaan hoidoistasi. Adoptio ei ole mutkattomin vaihtoehto sekään, mutta sitä supsittelen seuraavana vaihtoehtona. Älä pidä lasta, suo hänelle parempi elämä kuin voit tarjota tai sitten kuolema. Joka tapauksessa ihan sama kumpi on isä kun teistä ei perhettä tule.

Tää on asiaton kommentti. Et tunne mua, etkä tunne sen paremmin myöskään mun taustaa tai sitä mikä tähän on johtanut. Ollaan tän etäsuhdemiehen kanssa seurusteltu ja asuttu aikanaan yhdessä mutta todettiin että omat asunnot sopii paremmin meidän suhteelle. Ollaan oltu myös kolme kertaa erossa hänen omien päänsisäisten ongelmien vuoksi. Silti rakastan tätä miestä ja oon ollut valmis antamaan anteeksi. Seitsämän vuotta tunnettu. Tää on ihan tarpeeksi hankalaa mulle ilman että joku sanoo että "lapsi tarvitsee paremman äidin" kuin mitä minä olisin. Jos tilanne olis optimaalinen ja kaikki menis niinkun elokuvissa, olisin jo naimisissa ja mulla olis lapsia ja mies. Mutta ei kaikki ole niin mustavalkosta.

Kiitos kuitenkin tsempistä!

Vierailija
26/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita täältä kyllä löytyy, vai kirjoititko sen edellisenkin vastaavan?

27/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä28740 kirjoitti:

"Pelkään jos pidän lapsen niin hän vaatii isyystestiä" :DDD

On siinä kännipanomiehen lastenlapsille kertomista.

Onhan siinä kertomista. Mutta onneksi kukaan muu ei koskaan ole tehnyt tässä elämässä virheitä ja elää täydellistä elämää kaikin puolin siellä aidan paremmalla puolella, missä voi sitten katsoa muita jotka näitä virheitä tekee sydänsuruissaan ja naureskella partaansa.

28/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotovereita täältä kyllä löytyy, vai kirjoititko sen edellisenkin vastaavan?

Minkä edellisen?

Tää on mun ensimmäinen postaus tänne palstalle.

Vierailija
29/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä etäsuhdeukko.

Pidä lapsi.

Älä puhu raskaudesta kummallekaan ukolle.

Sinun elämä j asinä pärjäät.

Et kadu koskaan lapsesi saantia.

Sisältöä elämään j ajoku päivä vanhenet sinäkin ja lapsesi on aina sinun lapsesi.

Etäsuhde ei tule toimimaan.

Eihän ole toiminutkaan.

Luulen että lapsi on satunnaiselle miehelle.

Saat suloisen lapsen 27.1.2020 ONNEA.

Vierailija
30/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28740 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on asiaton kommentti. Et tunne mua, etkä tunne sen paremmin myöskään mun taustaa tai sitä mikä tähän on johtanut. Ollaan tän etäsuhdemiehen kanssa seurusteltu ja asuttu aikanaan yhdessä mutta todettiin että omat asunnot sopii paremmin meidän suhteelle. Ollaan oltu myös kolme kertaa erossa hänen omien päänsisäisten ongelmien vuoksi. Silti rakastan tätä miestä ja oon ollut valmis antamaan anteeksi. Seitsämän vuotta tunnettu. Tää on ihan tarpeeksi hankalaa mulle ilman että joku sanoo että "lapsi tarvitsee paremman äidin" kuin mitä minä olisin. Jos tilanne olis optimaalinen ja kaikki menis niinkun elokuvissa, olisin jo naimisissa ja mulla olis lapsia ja mies. Mutta ei kaikki ole niin mustavalkosta.

Miksi haluat epätoivoisesti lapsen miehen kanssa, joka ei pysty/halua sitoutua sinuun? Hänkään ei ilmeisesti halua isäksi lapselle kun reagoi kuukautistesi myöhästymiseen "tarvitsen happea"? Vai mitä mussuttikaan... Sinäkin ansaitset parempaa ja lapsi vanhemmat jotka haluavat hänet ja toisensa.

Raskaustestin voi tehdä jo raskausaikana verinäytteestä (vähän kallista toki). Lapsi pn kuitenkin mitä todennäköisimmin tuon syrjähyppykännisekoilumiehen, valitettavasti.

Jos et halua sen miehen lasta niin tee abortti, jos asia jää kummittelemaan niin itu-projekti (tai joku sen tapainen) tarjoaa tukea surussasi.

Sitten lopetat tuollaisessa on-off suhteessa roikkumisen jos haluat enemmän, muttet saa. Alat elämään tasapainoista arkea ja huolehtimaan omista toiveistasi. Niin se sopiva mieskin vielä löytyy ja saat sen perheenkin vielä.

Ärsyttävä tuo etämiehesikin kun ei kerro sinulle missä mennään. Lopeta tuo suhde ja keskity itseesi. Kun olet valmis uuteen parisuhteeseen niin aloitat sen sellaisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla.

Voimia ihan oikeasti jos ei ole provo!

Vierailija
31/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä aborttia.

Perusteluni:

En ole neljänkymmenen vuoden aikana kuullut kertaakaan kenenkään katuvan sitä, että päätti pitää lapsen <3

Mutta olen tavannut paljon naisia, jotka KATUVAT aborttia.

Abortti jättää haavan.

32/35 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä28740 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat epätoivoisesti lapsen miehen kanssa, joka ei pysty/halua sitoutua sinuun? Hänkään ei ilmeisesti halua isäksi lapselle kun reagoi kuukautistesi myöhästymiseen "tarvitsen happea"? Vai mitä mussuttikaan... Sinäkin ansaitset parempaa ja lapsi vanhemmat jotka haluavat hänet ja toisensa.

Raskaustestin voi tehdä jo raskausaikana verinäytteestä (vähän kallista toki). Lapsi pn kuitenkin mitä todennäköisimmin tuon syrjähyppykännisekoilumiehen, valitettavasti.

Jos et halua sen miehen lasta niin tee abortti, jos asia jää kummittelemaan niin itu-projekti (tai joku sen tapainen) tarjoaa tukea surussasi.

Sitten lopetat tuollaisessa on-off suhteessa roikkumisen jos haluat enemmän, muttet saa. Alat elämään tasapainoista arkea ja huolehtimaan omista toiveistasi. Niin se sopiva mieskin vielä löytyy ja saat sen perheenkin vielä.

Ärsyttävä tuo etämiehesikin kun ei kerro sinulle missä mennään. Lopeta tuo suhde ja keskity itseesi. Kun olet valmis uuteen parisuhteeseen niin aloitat sen sellaisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla.

Hei ja kiitos asiallisesta vastauksesta ja tsempistä. Kyllä tämä on pistänyt miettimään hyvinkin paljon tässä muutaman vuorokauden aikana.. Ei ole provo, valitettavasti. Ihan totinen tilanne on päällä.

Itse menin tekemään syrjähypyn ja siitä pitää kantaa vastuu, mutta päätöstä en ole vielä tehnyt suuntaan enkä toiseen. Molemmat miehet tuntuu olevan kelvottomia isäksi. Oli se sitten kumman tahansa. Siksi ajattelin että mun onkin parempi olla yksin, mutta en tiedä haluanko pitää lasta jolla ei ole turvallista ja onnellista ympäristöä ja isää.

Ollaan etämiehen kanssa puhuttu lapsien hankkimisesta kyllä, mutta nyt kun tilanne tulikin yllättäen päälle niin reagointi ei ollut se mitä olisin toivonut.

Kaikesta selvitään kyllä, tavalla tai toisella. Jos tää olis mennyt etäsuhdemiehen puolelle tää raskaus, veikkaan että mieli hänellä olis voinut muuttua. Mutta tuskin pystyisin elämään sen tiedon kanssa että lapsi ei ole hänen, ja kyllä hänkin sen varmaan huomaisi ajan kanssa. Isyyslain muututtua kun isillä on mahdollista vaatia isyystesti ilman äidin suostumusta.

Vierailija
33/35 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28740 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä28740 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ja kiitos asiallisesta vastauksesta ja tsempistä. Kyllä tämä on pistänyt miettimään hyvinkin paljon tässä muutaman vuorokauden aikana.. Ei ole provo, valitettavasti. Ihan totinen tilanne on päällä.

Itse menin tekemään syrjähypyn ja siitä pitää kantaa vastuu, mutta päätöstä en ole vielä tehnyt suuntaan enkä toiseen. Molemmat miehet tuntuu olevan kelvottomia isäksi. Oli se sitten kumman tahansa. Siksi ajattelin että mun onkin parempi olla yksin, mutta en tiedä haluanko pitää lasta jolla ei ole turvallista ja onnellista ympäristöä ja isää.

Ollaan etämiehen kanssa puhuttu lapsien hankkimisesta kyllä, mutta nyt kun tilanne tulikin yllättäen päälle niin reagointi ei ollut se mitä olisin toivonut.

Kaikesta selvitään kyllä, tavalla tai toisella. Jos tää olis mennyt etäsuhdemiehen puolelle tää raskaus, veikkaan että mieli hänellä olis voinut muuttua. Mutta tuskin pystyisin elämään sen tiedon kanssa että lapsi ei ole hänen, ja kyllä hänkin sen varmaan huomaisi ajan kanssa. Isyyslain muututtua kun isillä on mahdollista vaatia isyystesti ilman äidin suostumusta.

Mun mielestä on surullista, että aikuinen ihminen on tällaisessa tilanteessa. toimintasi ei ole kypsää. Millaisia vastauksia oikein odotat? Sinuna vilkaisisin peiliin ja miettisin käytöstä. En voi ymmärtää ...aikuinen ihminen!

Vierailija
34/35 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi painoi peppuun?

Vierailija
35/35 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28740 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä edellisen?

Tää on mun ensimmäinen postaus tänne palstalle.

No siinä tapauksessa, et ole ainoa tällä palstalla, jolta lohkeaa melko helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi