Aloitin laihdutuksen. Läski muuttunut nyt sellaiseksi löysäksi veteläksi löllöksi, joka hyllyy kuin pullataikina :(
Enkä ole edes ylipainoinen, mutta tavoitteena karistaa kesäksi vähän vyötäröläskejä.
Kyse ei ole roikkuvasta ihosta vaan läskikudos on muuttunut sellaiseksi veteläksi hyytelömäiseksi hyllyväksi löllöksi, kun se ennen oli kiinteää.
Ennen kiinteät jenkkikset ja pikkupömppis näyttävät roikkuvan.
Ihan kamalaa. Onko kenellekään muulle käynyt näin?
Kommentit (34)
Miksi olit niin turhamainen, että aloit syyttä laihduttaa?
Harrastitko ennen enemmän liikuntaa? Eli olit lihaksikkaampi?
Harrastan liikuntaa pari kertaa viikossa.
Siis kauanko tämä vaihe oikeasti kestää? Jopa läskit miellyttävämpi olotila kuin tuo hyllyvä pullataikina.
Ap, kuuluu asiaan, jatka laihdutusta.
Se lähtee siitä pian, hetken joudut lämmöstä kärsimään mutta usko pois, se on hyvä merkki :)
Vierailija kirjoitti:
Se lähtee siitä pian, hetken joudut lämmöstä kärsimään mutta usko pois, se on hyvä merkki :)
Perskeles. Löllöstä, ei lämmöstä. Sori.
Pakko varmaan jatkaa. Tsempatkaa mua!
Nesteet lähtevät liikkeelle ja rasvasolut pienentyä joten n hyllyt hetken ennen kuin alat pienentyä
Se on just merkki siitä että laihdutus on alkanut tehota! Älä vielä masennu. Hyvää kesää ❤🌻
Ai se on oikeasti välivaihe? :D mun laihdutus on aina tyssännyt tohon, kun tuntuu että koko keho on oksettavaa hyytelöä. Luulin että oon joku luonnonoikku! Mutta ihanaa kuulla että kuuluu asiaan.
Just. Normaalipainoinen laihduttaa ja sille muka tulee joku älytön höllyvä löllerö mahaan. Liioittelua, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Just. Normaalipainoinen laihduttaa ja sille muka tulee joku älytön höllyvä löllerö mahaan. Liioittelua, sanon minä.
Suksi kuuseen!!
Mulla läski on aina ollut tollasta löllöä. Laihduttaminen on tooooosi hidasta, melkein mahdotonta. Olen normaalipainoinen, jotem voi olla, että johtuu siitä. Harmittaa vaan, kun kaverit saa viiskin kiloa putoaan tuosta vaa, ja itellä menee vuosi. Toivottavasti ap:lla on paremmat geenit! Laihdutatko muuten ekaa kertaa? Sitten voi olla helpompaa. Ite oon laiduttanut viimeiset 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla läski on aina ollut tollasta löllöä. Laihduttaminen on tooooosi hidasta, melkein mahdotonta. Olen normaalipainoinen, jotem voi olla, että johtuu siitä. Harmittaa vaan, kun kaverit saa viiskin kiloa putoaan tuosta vaa, ja itellä menee vuosi. Toivottavasti ap:lla on paremmat geenit! Laihdutatko muuten ekaa kertaa? Sitten voi olla helpompaa. Ite oon laiduttanut viimeiset 25 vuotta.
Ehkä sä et vaan osaa :D:D:D
Entäs me jotka läskin sijaan olemme tuota hyllyvää taikinaa,en tarkoita että koko nainen olisi mutta varsinkin sisäreidet ja alamaha. Mulla on ollut reidet ihan oudot pitkän aikaa. Vaikka olin hoikka muuten ja lihaksia oli yhtäkkiä alkoi kasaantumaan tuota ihme hyytelö-lihaa reisiin ja alaselkään. Se ei ole vuosien aikana lähtenyt minnekkään vaikka kerran laihdutin rankasti,olin luuta ja nahkaa muuten mutta reidet isot hyllyvät. Rehti läskikin on yleensä kiinteää,se ei ole niin paha kuin tämä "mutaatio läski" Olen miettinyt pääni puhki,mikä kroppaani vaivaa,miksi löllö ei lähde vaikka yläkroppa kuihtuisi,jotain sairastahan tuossa hyytelöläskissä täytyy olla. Onko muita "friikkejä" joilla sama ongelma?
Kiitos ihanat kannustuksesta! Laihdutan ensimmäistä kertaa kunnolla. Aiemmin olen vain elämäni aikana laihtunut itsestään eri tilanteissa. En ole koskaan ollut todella timmi, joten alkoi ärsyttää nuo läskit. Pakko mullakin on sen verran itsekuria olla, että saan vyötärön kuntoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Entäs me jotka läskin sijaan olemme tuota hyllyvää taikinaa,en tarkoita että koko nainen olisi mutta varsinkin sisäreidet ja alamaha. Mulla on ollut reidet ihan oudot pitkän aikaa. Vaikka olin hoikka muuten ja lihaksia oli yhtäkkiä alkoi kasaantumaan tuota ihme hyytelö-lihaa reisiin ja alaselkään. Se ei ole vuosien aikana lähtenyt minnekkään vaikka kerran laihdutin rankasti,olin luuta ja nahkaa muuten mutta reidet isot hyllyvät. Rehti läskikin on yleensä kiinteää,se ei ole niin paha kuin tämä "mutaatio läski" Olen miettinyt pääni puhki,mikä kroppaani vaivaa,miksi löllö ei lähde vaikka yläkroppa kuihtuisi,jotain sairastahan tuossa hyytelöläskissä täytyy olla. Onko muita "friikkejä" joilla sama ongelma?
Ruokavaliossa jotain vikaa?
Onkohan tuo kauttaaltaan hyytelömäinen ruumiinrakenne yleisempi henkilöillä, jotka ovat olleet lapsenakin lihavia? Lapsena syntyy uusia rasvasoluja. Aikuisena ne lähinnä kasvavat kokoa. Eli jos on paljon rasvasoluja ympäri kroppaa, niin laihtuessaan koko vartalo voi muuttua hyytelömäiseksi.
Laihtuessa läski ilmeisesti siis poistuu soluista ja kudoksiin kertyy nestettä. Tämä näkyy etenkin paikoissa, joissa on rasvakertymiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olit niin turhamainen, että aloit syyttä laihduttaa?
Kaikki eivät pidä lölleröstä.
Se on välivaihe. Jatka vaan, kyllä se siitä häviää.