Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!

Vierailija
27.05.2019 |

KIEKKOBILEET!!!!1

Kommentit (644)

Vierailija
81/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikeen lähe.

Vierailija
82/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitettiin jää sota maaliman mestaruus,, koko maailma kunnioittaa meitä,, me tehtiin se. Nyt juodaan viinaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko järkeä kutsua noi tonne kaksi tuntia etuajassa. Nyt kaikilla into jo pois ja kauhee kusihätä

Kohta on paskaaa ja kusta Kaisiksen puisto täynnä.

Vierailija
84/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi helvetissä kaikki räplää puhelimiaan lavalla!?! Ei muutenkaan kiinnosta mitkään tyttö- tai naisleijonat ja loppukin mielenkiinto menee kun ei perus käytöstapoja osata. Tulis jo miehet.

Minua ei kiinnosta miesleijonat.  Onneksi annettiin naisille kunniaa kun kulta vietiin epäreilun tuomaroinnin takia.

Vierailija
85/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vanha..siis tätäkään on tän hetken paras hittimusa

Vierailija
86/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.

Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.

Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.

Pakko sanoa, että emännöin tänään yritysvieraita Italiasta. Ja heillä ei ollut mitään käsitystä käytöstavoista, tultiin puoli tuntia myöhässä ilman pahoitteluja, puhuttiin henkilökohtaisia puheluita palavereissa jne. Että terveisiä sille hienostuneelle kaverille.

Vierailija
87/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gas Ellit :D

Vierailija
88/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaajat tulee myöhässä lavalle koska lento oli myöhässä, ei varmaan riittävästi varauduttu tähän ku laitettu lähetys alkamaan klo. 18.00. Kerkee into lopahtaa

Vierailija
89/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen mörkömarko soi päässä, onko joku sellanen biisi vai. voi luoja.

enää puuttukin vesala tästä ankeudesta.

Vierailija
90/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hullu tuolla jaksaa seisoa.

vielä noin ankeaa "musiikkia".

Vierailija
91/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hävettää kun mun italialainen ystävä on täällä käymässä ja ajetaan autolla johonkin ja se musiikki mitä suomalaisilta radiokanavilta tulee... Just näitä mörkä tason lällätys kappaleita.

Italialainen ystäväni kuuntelee klassista, oopperaa, housemusiikkia ja ambienttia.

Hän sanoo suomalaista musiikkia lapselliseksi, tunneköyhäksi ja negatiivisen energian omaavaksi musiikiksi.

Pakko sanoa, että emännöin tänään yritysvieraita Italiasta. Ja heillä ei ollut mitään käsitystä käytöstavoista, tultiin puoli tuntia myöhässä ilman pahoitteluja, puhuttiin henkilökohtaisia puheluita palavereissa jne. Että terveisiä sille hienostuneelle kaverille.

Myöhässä tuleminen on tapa osoittaa kenellä on ohjat käsissä. Saattoivat myös olla myöhässä jos tulivat syömästä. Italiassa saatetaan syödä monia tunteja samalla nauttien laadukkaita viinejä ja juustoja.

Isoissa piireissä puheluun vastaamattomuus voi maksaa miljoonia. Voi mennä diili ohi suun.

Vierailija
92/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt taas hävettää, taidan mennä kellariin häpeemään. Mikään ei oo kivaa ja aurinkokaan ei paista. ;D

Vierailija
93/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan yhdestäkään ketjusta positiivista. Näyttää olevan mahdottomuus.

Vierailija
94/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas juoksutetaan yksitellen jotain viiskymmentä nobodyä. Voi helvetti aina tämä sama paska pitää käydä läpi

Vierailija
95/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E type olis pitänyt saada tuonne soittamaan ja tanssityttöjä tanssimaan. Kuivat bileet.

Vierailija
96/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiskohan yhdestäkään ketjusta positiivista. Näyttää olevan mahdottomuus.

Miten näin ankeesta juhlasta kukaan voi mitään positiivista keksiä. Onko tuolla kellään hauskaa. Kaks tuntia kestänyt ja mitä hauskaa tässä on ollu??

Vierailija
97/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just Sainio sanoi, että Leijonat ovat syömässä, tulevat kun tulevat. Ihan kivat kinkerit saatu pystyyn pienellä varoitusajalla.

Vierailija
98/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lössiä tää nyt on? Ei noista ainakaanyksikään pelaannut näissä kisoissa. Mitä noi tuolla tekee?

Vierailija
99/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhässä tuleminen on tapa osoittaa kenellä on ohjat käsissä. Saattoivat myös olla myöhässä jos tulivat syömästä. Italiassa saatetaan syödä monia tunteja samalla nauttien laadukkaita viinejä ja juustoja.

Isoissa piireissä puheluun vastaamattomuus voi maksaa miljoonia. Voi mennä diili ohi suun.

Niin? Suomalaista kulttuuria soisi kunnioitettavan kun kerran täällä ovat. M6tta palataas aiheeseen, kohta tulee mestarit lavalle.

Vierailija
100/644 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi kaikki vois kaikki voi lähtee pois ja antaa leijonien olla yksin tuolla. Kusipäistä mennä syömään kun lapset odottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi