MM kultajuhlat leijonien pukukopissa 2019- eikö päästetty tv kameroita ja haastattelijoita sisään?
En löydä mistään sitä juhlintaa. Kenestä muodostuu nyt uusi jukka tammi munasuojissa? Anssi salmela tuuppaa partavaahdot granlundin naamalle jne?
Kommentit (6)
Kyllä MTV 3 näytti koko ajan kuvaa sieltä pukukopista. en tiedä miten pitkään näyttivät, menin nukkumaan, mutta kyllä mä ainakin puoli tuntia sitä touhua katselin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä MTV 3 näytti koko ajan kuvaa sieltä pukukopista. en tiedä miten pitkään näyttivät, menin nukkumaan, mutta kyllä mä ainakin puoli tuntia sitä touhua katselin.
Itse menin n.23:50 sänkyyn, joten ehkä sen jälkeen sitten. Ei kuitenkaan netissä ole videon videota noista, vain kuvia.
Ap
MTV3 näytti pukukopista kuvaa ainakin siihen saakka, kun minä puoli yhden aikaan kyllästyin pitämään televisiota auki. Pelaajat taisivat olla dopingtesteissä tai haastatteluissa, kun pukukopissa oli vain muutama ukko luistimet jalassa kaivelemassa urheilujuomaa jääkaapista ja taputtelemassa toisiaan selkään. Minusta näytti vähän siltä, että pelaajat olivat kiusaantuneita kameroista. Kai siinä olisi jo kaivannut suihkua ja kuivia vaatteita.
Olihan siellä kamerat. Aika pliisua menoa. Joivat krusovicea suoraan tölkistä, osa joi urheilujuomia ja JVG raikas. Höpöttelivät keskenään, jemmailivat olut tölkkejä, kun kamera tuli lähemmäs... osa tuijotti puhelimen ruutua. Pelivaatteissa lähinnä siinä istuskelivat. Jotkut kävi onnittelemassa toisinaan ja taputtelemassa ja fiilisteli silleen meh.
Luulen, että oli ohjeistettu, ettei leuhoteta, kun kamerat on paikalla. Mälsää! Kyllä heillä olisi ollut täysi oikeus bilettää ja ainakin heittää vaatteet pois ja mennä suihkuun. ;) Grr. hästäk themtoo
Aah hitsi mitä hottiksia koko porukka namss< 3
Up