Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei kehtaa ostaa raskaustestiä

Vierailija
27.05.2019 |

Kysyi multa, että tarttenko jotain kaupasta. Pyysin tuomaan raskaustestin. Ensin sanoi, että veljenaä saattaa huomata jos ostaa kun ovat yhdessä kaupassa. Kun sitten käskin kasvaa mieheksi, alkoi raukka valitella ettei ole tarpeeksi rahaa mukana. Kysyin sitten, että mihin tuomiseen hänellä sitten olisi varaa. Sanoi sitten, että tuo jos ovat halpoja. Nyt mielenkiinnolla odotan, että tuleeko sitä testiä. En ymmärrä mitä noloa jonkun asian ostamisessa on :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit silmille ja lierihattu päälle ja reippaasti rohkeasti vaan ostamaan. Ei sitä tartte häpee.

Vierailija
4/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies varmaan hikoo tuskissaan siellä apteekissa. Vastaa kiii ki kiiii kiitos kun saa kuitin käteensä.

Vierailija
5/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tärkeää pakottaa toinen menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle tuolla tavalla, raskaustesti ei ole mikään kiireellinen toimenpide, ehdit sen itsekin hakea ja itse ostaisin apteekista, sillä noissa markettien testeissä on niin paljon osunut viallisia kohdalle.

Vierailija
6/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehiset miehet ei mitään pillurätei tai pillumittarei ostele.

Vierailija
7/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samankaltainen kokemus. Mies on mulle ilmoittanut, ettei raahaa mulle kuukautissuojia kaupasta. Siis miksi ihmeessä? En vaan voi käsittää.

Vierailija
8/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samankaltainen kokemus. Mies on mulle ilmoittanut, ettei raahaa mulle kuukautissuojia kaupasta. Siis miksi ihmeessä? En vaan voi käsittää.

No ostaisitko sä penissuojia?

Vierailija
9/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää nähtäväksi kehtaako sitten ostaa vaippoja.

Vierailija
10/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää nähtäväksi kehtaako sitten ostaa vaippoja.

No mut tuohan on jo liikaa vaadittu.

Vierailija
11/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavalla naamalla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on penissuojat?

Vierailija
12/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaupassa maksa raskaustesti paria euroa? Älä nyt ainakaa pidä lasta jos tulos on positiivinen, saat hoidettavaksesi myös toisen lapsen.

Vierailija
13/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tärkeää pakottaa toinen menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle tuolla tavalla, raskaustesti ei ole mikään kiireellinen toimenpide, ehdit sen itsekin hakea ja itse ostaisin apteekista, sillä noissa markettien testeissä on niin paljon osunut viallisia kohdalle.

Tärkeäähän se onkin nähdä, että onko toinen aikuinen vai ei.

Vierailija
14/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alkuperäinen vastaaja mutta ihan mitä tahansa kehtaisin ostaa miehelle.

Vierailija
15/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole osunut ainuttakaan viallista kohdalle, olen tehnyt kymmeniä. Osaatko pistää tikun pissaan oikein?

Itseäni hävetti ostaa raskaustesti 2 kk ikäisen vauvan kanssa liikkuessa, joten silloin laitoin miehen ostamaan. En ollut raskaana, imetys se vain oksetti. Mies osti niitä useamman, ettei tarvitse heti seuraavan plasebo-oireen vuoksi lähteä uudestaan markettiin.

Vierailija
16/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin mies on ostanut tamponeja, raskaustestejä, liukkaria, kondomeja jne. ilman häpeää siinä missä minäkin.

Vierailija
17/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole alkuperäinen vastaaja mutta ihan mitä tahansa kehtaisin ostaa miehelle.

Helppohan se on täällä luvata mitä vaan. Et kuitekaan kehtaa ostaa paskapaperia. ;D

Vierailija
18/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin mies on ostanut tamponeja, raskaustestejä, liukkaria, kondomeja jne. ilman häpeää siinä missä minäkin.

Mä en kehtaa ostaa noista mitään ja mä olen sentään nainen.

Vierailija
19/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika ilkeä miehelles. Testailet tollassii typeräi. Kunnon miehen tunnistaa muutenkin.

Vierailija
20/22 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kehtaa ostaa noista mitään ja mä olen sentään nainen.

Minä kehtaan noita kaikkia, mutta loukkaria ja kurkkua en kehtaa ostaa samalla kauppareissulla. En siis masturboi kurkulla, mutten myöskään halua, että kukaan niin ajattelisi. :D