Lankinen teki MM-finaalissa vähintään yhtä ison uroteon kuin Anttila
Peli oli melkein koko ajan Suomen alueella, aloitukset Suomen alueelta jne. Jos olisi ollut Lankista huonompi maalivahti niin kanukit olisivat takoneet monta maalia lisää.
Mun mielestä maalimörssärin lisäksi hyvä maalivahti on vähintään yhtä tärkeä osa peliä, ja Lankinen pärjäsi hyvin kovassa tulituksessa.
Lankinen tapetille myös!
(Enkä ole Lankisen tuttu tms)
Kommentit (12)
Onhan se ollut kaksi viimeistä peliä tapetilla. Toki Lankinen ei ollut läpi kisojen mitenkään jumalainen, vaan puolivälieriin pelasi "perushyvällä tasolla". Loisti vasta välierissä ja finaalissa.
Itse pikku maalivahdin äitinä kannustin Lankista. On hyvin tuttu juttu että vain muita pelaajia palkitaan eikä maalivahtia vaikka maalivahti olisi todella hyvä.
Ehkä liian vähän on Lankista mediassa hehkutettu, mutta ainakin fb:ssa on saanut ansaitsemaansa kunniaa.
Suomen joukkueesta ei pidä unohtaa Tolppaa. Kaksi ratkaisevaa torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras :D
Vierailija kirjoitti:
Itse pikku maalivahdin äitinä kannustin Lankista. On hyvin tuttu juttu että vain muita pelaajia palkitaan eikä maalivahtia vaikka maalivahti olisi todella hyvä.
Jääkiekossa ei kyllä ole mitenkään harvinaista, että MPV menee maalivahdille. Jalkapallossa toisin eli ei ikinä, mutta siellä jyllää niin isot markkinavoimat, että kaikki pelaajakohtaiset palkinnot menee ihan sponsorien sanelemana Messille tai Ronaldolle.
Lankinen oli (on) ihan SUPERHYVÄ!!!!!!! Hurraa!!!
Eikä myöskään saa unohtaa Jukka Jalosta, joka luotsasi jo toisen maailmanmestaruuden Suomelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras :D
Kommentti siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekossa ei kyllä ole mitenkään harvinaista, että MPV menee maalivahdille. Jalkapallossa toisin eli ei ikinä, mutta siellä jyllää niin isot markkinavoimat, että kaikki pelaajakohtaiset palkinnot menee ihan sponsorien sanelemana Messille tai Ronaldolle.
Korjaus: MVP.
Vierailija kirjoitti:
Eikä myöskään saa unohtaa Jukka Jalosta, joka luotsasi jo toisen maailmanmestaruuden Suomelle!
Niinpä!!! Jukka Jalonen, niiin SUPERVALMENTAJA!!!! Huippua, hurraa Jukka Jaloneeeeeeeennnnn!!!!!!!!!!!!!!
Olen koko aamun mietiskellyt samaa.
Lankisen varmuus sai jopa munkaltaisen pessimistin uskomaan voittoon🤗