Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lankinen teki MM-finaalissa vähintään yhtä ison uroteon kuin Anttila

Vierailija
27.05.2019 |

Peli oli melkein koko ajan Suomen alueella, aloitukset Suomen alueelta jne. Jos olisi ollut Lankista huonompi maalivahti niin kanukit olisivat takoneet monta maalia lisää.

Mun mielestä maalimörssärin lisäksi hyvä maalivahti on vähintään yhtä tärkeä osa peliä, ja Lankinen pärjäsi hyvin kovassa tulituksessa.

Lankinen tapetille myös!
(Enkä ole Lankisen tuttu tms)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aamun mietiskellyt samaa.

Lankisen varmuus sai jopa munkaltaisen pessimistin uskomaan voittoon🤗

Vierailija
2/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ollut kaksi viimeistä peliä tapetilla. Toki Lankinen ei ollut läpi kisojen mitenkään jumalainen, vaan puolivälieriin pelasi "perushyvällä tasolla". Loisti vasta välierissä ja finaalissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pikku maalivahdin äitinä kannustin Lankista. On hyvin tuttu juttu että vain muita pelaajia palkitaan eikä maalivahtia vaikka maalivahti olisi todella hyvä.

Vierailija
4/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liian vähän on Lankista mediassa hehkutettu, mutta ainakin fb:ssa on saanut ansaitsemaansa kunniaa.

Vierailija
5/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen joukkueesta ei pidä unohtaa Tolppaa. Kaksi ratkaisevaa torjuntaa.

Vierailija
6/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras :D

Vierailija
7/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pikku maalivahdin äitinä kannustin Lankista. On hyvin tuttu juttu että vain muita pelaajia palkitaan eikä maalivahtia vaikka maalivahti olisi todella hyvä.

Jääkiekossa ei kyllä ole mitenkään harvinaista, että MPV menee maalivahdille. Jalkapallossa toisin eli ei ikinä, mutta siellä jyllää niin isot markkinavoimat, että kaikki pelaajakohtaiset palkinnot menee ihan sponsorien sanelemana Messille tai Ronaldolle.

Vierailija
8/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankinen oli (on) ihan SUPERHYVÄ!!!!!!! Hurraa!!!

Vierailija
9/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään saa unohtaa Jukka Jalosta, joka luotsasi jo toisen maailmanmestaruuden Suomelle!

Vierailija
10/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan paras :D

Kommentti siis

Vierailija
11/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekossa ei kyllä ole mitenkään harvinaista, että MPV menee maalivahdille. Jalkapallossa toisin eli ei ikinä, mutta siellä jyllää niin isot markkinavoimat, että kaikki pelaajakohtaiset palkinnot menee ihan sponsorien sanelemana Messille tai Ronaldolle.

Korjaus: MVP.

Vierailija
12/12 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöskään saa unohtaa Jukka Jalosta, joka luotsasi jo toisen maailmanmestaruuden Suomelle!

Niinpä!!! Jukka Jalonen, niiin SUPERVALMENTAJA!!!! Huippua, hurraa Jukka Jaloneeeeeeeennnnn!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä