Lihapullien määrä juhlissa
Paljonko tarvitaan lihapullia noin 20 hengelle buffetpöytään? Lisäksi perunat, kasvisrisotto fetasalaatti.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä toki sata pitää pyöritellä sitten. ap
Se on liian vähän
Kääk. Sekoan jo muutenkin. Ja nämä ruuat on ukon idea, pitää muka pidempää tuleville tarjota. Itse olisin tyytynyt vain monipuoliseen kahvipöytään. ap
Voiko lihapullat pakastaa, kuka tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian vähän
Kääk. Sekoan jo muutenkin. Ja nämä ruuat on ukon idea, pitää muka pidempää tuleville tarjota. Itse olisin tyytynyt vain monipuoliseen kahvipöytään. ap
Osta jostain valmispullat. Niitä on ihan hyvänmakuisiakin. Tämä saa varmaan sata alapekkuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian vähän
Osta jostain valmispullat. Niitä on ihan hyvänmakuisiakin. Tämä saa varmaan sata alapekkuu :D
Minä tilasin pitopalvelusta. Kuten kasvispullat ja muutaman salaatinkin
Vaihda noi lihapullat jonkin muuhun, kamala homma tehdä satoja pullia ellet rakasta pullien pyörittelyä ja paistoa. Tai osta ne jostain ruokapitopalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian vähän
Ota lisäsiksi esim savulohta muutama kilo
Vierailija kirjoitti:
Vaihda noi lihapullat jonkin muuhun, kamala homma tehdä satoja pullia ellet rakasta pullien pyörittelyä ja paistoa. Tai osta ne jostain ruokapitopalvelusta.
Joku palapaisti esim on helppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on liian vähän
Ota lisäsiksi esim savulohta muutama kilo
Juu, sitä on tulossa se muutama kilo. Mitä ihmettä keksin noiden pullien tilalle.? Tuli tunne, etten jaksa pyöritellä.
Ostin eilen kilon jauhelihaa ja tein noin 50 pullaa. Tänään pitää vielä tehdä toinen satsi. Toivottavasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
150. Niitä menee 4-8 per nenä.
Ei niitä nenään kuulu tunkea.
Vierailija kirjoitti:
Voiko lihapullat pakastaa, kuka tietää?
Tottakai voi.
Riippuu onko raavaita naisia ja miehiä kylässä. Parempi enämmän kuin liian vähän. Jos et ite jaksa ylimääräisiä syödä, laita vieraille doggybageihin ja voivat kotona mussutella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta hernettä per nenä?
Tai banaaniterttuja.
Me järjestimme lihapullatarjoilun valmistujaisjuhlassa, kun mieheni pääsi koirakoulusta. Paikalla oli pääasiassa miehen kavereita, jotka ovat kyllä aika kovia syömään. Lihapullia meni 2-3 vierasta kohden. Ne olivat kyllä aika isoja, semmoisia pikkulapsen pään kokoisia.
Nolla. Juhlissa ei tarjota mitään arkiruokaa.
Sitten voiit lisätä vartaaseen myös kasviksia niin sekin ideologia tulee siiinä toteutetuksi.