Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Toimiiko teillä Nordean mobiilisovellus? "Jotain meni vikaan. Yritä uudelleen."
27.05.2019 |
Itse en pääse kirjautumaan. Tulee ilmoitus "Jotain meni vikaan. Yritä uudelleen."
Kommentit (4)
Ei se näköjään toimi. Eilen toimi mulla vielä. https://www.facebook.com/NordeaSuomi/posts/2460025477391164
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toimii, mutta uuden kortin hakeminen ei onnistu tässä uudessa sovelluksessa ollenkaan.
Alue: Aihe vapaa
Ei ole toiminut torstain jälkeen, sama ilmoitus tulee.