Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juhlii lätkämestaruutta ja saikuttaa

Vierailija
27.05.2019 |

Pelkään toimeentulon puolesta. Voiko saada loparit?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kannattanut ennakoida ja pyytää vaikka lomaa etukäteen.

Vierailija
22/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Ilta-Sanomien sivuilla oli juttu siitä, miten selviät töissä MM-kultajuhlien jälkeen ja milloin kannattaa jättää menemättä.

Niin tai mitäpä jos olisi aikuisilla ihmisillä sen verran järkeä päässä, että ei ryyppää tai edes valvo koko yötä jos aamulla on töihin meno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan Ilta-Sanomien sivuilla oli juttu siitä, miten selviät töissä MM-kultajuhlien jälkeen ja milloin kannattaa jättää menemättä.

Niin tai mitäpä jos olisi aikuisilla ihmisillä sen verran järkeä päässä, että ei ryyppää tai edes valvo koko yötä jos aamulla on töihin meno.

Tarkentaen vielä että siis tarkoituksella valvo, unettomuus on eri asia.

Vierailija
24/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputili on pikkuasia MAAILMANMESTARUUTEEN verrattuna.

Vierailija
25/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on oikeasti vatsatauti, kiva ajankohta kun kukaan ei varmaan usko... Joi eilen yhden kaljan peliä katsoessa, mutta kun kaksi lapsista on sairastanut viikonloppuna noroa tai vastaavaa niin tarttuihan se...

Minäkin kovassa flunssassa... En tiedä epäileekö pomo, mutta ei ainakaan lääkärintodistusta vaatinut, ja ihan valmis olin sen hankkimaankin, jos olisi epäillyt. Kuitenkin sitkeä flunssa ollut jo viikon, ja nyt on pahin olo koko aikana.

Vierailija
26/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista aikuisista ei tule ikinä järkeviä..

Minähän sen tiedän😂

Vierailija
27/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sairastuin eilen flunssaan. Ottelun jaksoin vielä kattoa, mutta sen jälkeen oli pakko päästä nukkumaan. Normaalisti olisin saattanut lähteä tänään torille, mutta tässä kunnossa ei tule mieleenkään. Jouduin soittamaan töihin, että olen saikulla. Lääkärintodistusta ei meilläkään vaadita, mutta tekisi mieli käydä se hakemassa, koska en itsekään ehkä uskoisi itseäni. Kaikista maailman ajankohdista juuri tämä päivä... kyllä vähän mietityttää, mitä ne muut ajattelee työpaikalla.

Vierailija
28/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan kannattanut ennakoida ja pyytää vaikka lomaa etukäteen.

Mä oon sh ja välillä viikonloppuisin töissä. Pyysin viime sunnuntain vapaaksi, koska halusin katsoa lauantaina Euroviisut ja nauttia samalla viinistä :D

En tajua näitä darrassa ja väsyneinä töihin menijöitä... lapsellista ja selkärangatonta

Vierailija
29/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elätit pelkää että mies häipyy lompakon kanssa.

Vierailija
30/37 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono, itse asiassa en usko että näitä dagenefter lintsareita on kovinkaan paljon Suomessa. Täällä mennään sisulla vaikka vähän krapulassa ja väsyneenä työpaikalle ja työpaikallakin on juhlatunnelmaa. Etäpäivät tietysti on suosittuja, sitä en mene sanomaan mitä niitä tekevät tosiasiassa tekevät

No ehkä sun työpaikalla. Mun työpaikalla ei todellakaan kannata olla krapulassa ja väsyneenä juhlista jos työpaikkaa haluaa säilyttää, saattaisi moni ihmishenki lähteä. Sitä ei katsota "vähän noin sormien läpi".

Vierailija
31/37 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
32/37 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada.

Vierailija
33/37 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
34/37 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku televisiosta tullut peli liittyy työn tekemiseen? Pistäisin kävelemään.

Vierailija
35/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmoita työnantajalle heti.

Vierailija
36/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmoita työnantajalle heti.

Olet ohjeinesi vain vuoden myöhässä.

Vierailija
37/37 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta enää yhtään!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi