Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aiotko uida luomiskertomuksen voiton kunniaksi kaupan pakastevihannesaltaassa?
Kommentit (5)
Se on hienoa kun dinosaurusvauvat ja ihmislapset leikkivät samassa leikkikehässä - sitä sietääkin juhlia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä ota enää, ap. Rajansa juhlimisellakin.
Ei uskalla, ne vihanneksethan voi lämmetessään saada pieneen mieleensä vaikka mitä hurjia mutatoitumisajatuksia.
Alue: Aihe vapaa
Ajattelin kylläkin irtokarkkilaaria, mutta tuo vihannesallas kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta!