Itkin kun mies lähti eilen torille ja jätti mut yksin kipeänä kotiin!
Mulla oli kurkku tosi kipee ja kuumetta 37,6. Mies ei ajattele mua yhtään, kaikki muu menee edelle.
Kommentit (19)
Sen siitä saa kun on nalkuttava äm-mä
Sä oot miehen elämässä joka päivä, MM voitetaan aika harvoin.
Ja piruako se sun kuumeelles mitään voisi muutenkaan? Juo teetä ja lepää, et sä siihen miestä tarvi!
Se tekee vaan sielulle hyvää löytää oma paikkansa ja arvonsa maailmassa. Ei sunkaan tarvi enää elää harhakuvitelmissa, että olisit jotenkin tärkeä.
Olisiko sen pitänyt raahata sinut kipeänä sinne torille riekkumaan koko yöksi?
Jos olis 42,1, vois harkita kotiin jäämistä.
No. Ei sittenkään. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Paranisiko flunssastasi nopeammin, jos se mies olisi käkkinyt siellä kotona sun kitinää kuuntelemassa?
Flunssa kestää 7 päivää, ja hyvin hoidettuna siitä selviää viikossa.
Ihme ettei ole jo ottanut eroa. Kuulostat todella raskaalle puolisolle.
No, voi,voi, oletko viisivuotias. Ihan kamala kuume ja kurkku pipi. Kyllä elämä on kamalaa. Kas kun et soita 112:een.
Kaikkea tämä maa päällään kantaa.
Olisit ennakoinut ja ottanut kunnolla buranaa ja panadolia, olisit pystynyt lähtemään itsekin. Ois varmaan ollu miehestäskin kiva kun olisit osallistunut juhlimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ennakoinut ja ottanut kunnolla buranaa ja panadolia, olisit pystynyt lähtemään itsekin. Ois varmaan ollu miehestäskin kiva kun olisit osallistunut juhlimiseen.
No mua ei tollanen typerä kepinheiluttelu kiinnosta yhtään! Ap
Kieritkö lattialla itkien? Huuli väpätti ainakin?
Vierailija kirjoitti:
Sä oot miehen elämässä joka päivä, MM voitetaan aika harvoin.
Ja piruako se sun kuumeelles mitään voisi muutenkaan? Juo teetä ja lepää, et sä siihen miestä tarvi!
Mutku se lähti vaikka mä kielsin!!!
Ottiko evääksi kaikki vanukkaat jääkaapista?
Vietimme intohimoiset juhlat yhdessä miehesi kanssa. Nauroimme typerälle puolisolle joka jäi kipeänä kotiin jotta hän pääsee iskemään kauniita naisia
Teetkö näistä tarkoituksella näin läpinäkyviä?