Aina kaikki sairaudet on mulla
Tänään illalla gynekologille ja aamulla oli tyyny täynnä verta. Ikenistä tuli ihan pulppuamalla verta. En jaksaisi mennä hammaslääkäriin kun taksit maksaa. Auttaakohan tuohon corsodyl?
Kommentit (14)
Hammaslääkäriin mars. Ellet siis halua kalliita implantteja tai tekareita kun kaikki hampaat irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäriin mars. Ellet siis halua kalliita implantteja tai tekareita kun kaikki hampaat irtoaa.
Tekarit on vuoden tai kahden päästä tulossa. Näin on ollut hammaslääkärin kanssa puhetta.
Miksi alapeukut? Suututtaa olla aina kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet kipeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet kipeä?
No nyt on tämä ienjuttu ja gynekologiset vaivat. Sitten on lukuisat autoimmuunisairaudet ja muut sairaudet.
Tasan ei käy.
Mä en ole ikinä kipeä.
Siitä katkerana syön joka päivä raakaa valkosipulia ja reilusti XD
Eiköhän sitä jokaisella ole omat vaivansa. Itse olen ainakin niin vaivainen 33.v että rajoittaa elämää monelta osalta. En silti jää "tuleen makaamaan". Pitää tehdä niitä asioita joita pystyy ja ottaa ilo eri asioista. Ja toivoa löytyy, että jossakin vaiheessa saisin olooni edes vähän helpotusta.
Kyllähän se tympii ravata tuolla lääkärissä mutta minkäs teet. Tänään taas verikokeet.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Poistaako se nämä mun autoimmuunisairaudet, tekee hampaista hyvät, poistaa jalkavamman yms?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä jokaisella ole omat vaivansa. Itse olen ainakin niin vaivainen 33.v että rajoittaa elämää monelta osalta. En silti jää "tuleen makaamaan". Pitää tehdä niitä asioita joita pystyy ja ottaa ilo eri asioista. Ja toivoa löytyy, että jossakin vaiheessa saisin olooni edes vähän helpotusta.
Kyllähän se tympii ravata tuolla lääkärissä mutta minkäs teet. Tänään taas verikokeet.
Tsemppiä sulle. Mä menen tänään illalla gynelle ja sain suuhygienistin keskiviikoksi. Kauheaa rahanmenoa tämä sairastelu.
Kyllä, useimmat autoimmuunisairaudet ovat lihavuuden aiheuttamia, jalkavaivat ihan maalaisjärjellä ajatellen katoavat painoa pudottamalla ja sokerin mättämisen jälkeen voisi pestä hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, useimmat autoimmuunisairaudet ovat lihavuuden aiheuttamia, jalkavaivat ihan maalaisjärjellä ajatellen katoavat painoa pudottamalla ja sokerin mättämisen jälkeen voisi pestä hampaat.
OK. En ole tiennytkään että lihavuus aiheuttaa menieriä ja sjögrenin syndroomaa. Enkä ole tiennyt että lihavuus aiheuttaa jalkojen pituuseroa.
Niin, kuinka paljon tällaista monisairas tae kannattaa hoitaa?
No auttaako corsodyl?