Elämäni surullisin päivä, päätimme erota
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Miksi noin? Mun elämän surullisin päivä oli, kun mies vaan lähti pitkän suhteen jälkeen eikä edes koskaan sanonut miksi. En ole oikein koskaan siitä toipunut.
Ymmärrän hyvin! Meillä on viimeisen 10 vuoden aikana tullut eteen paljon vastoinkäymisiä, ensin lapsen kuolema sitten vuosien lapsettomuus, talousvaikeudet ja oma vakava sairaus. Selätimme nämä vaikeudet, ja onnistuimme lopulta saamaan kauan toivotun lapsen. Jostain syystä suhde ajautui vaikeuksiin synnytyksen jälkeen, emmekä saaneet suhdetta enää kuntoon. Mies ei ehdi töidensä vuoksi pariterapiaan, ja yksin en voi sinne mennä.
Vaihtoehtoja ei enää ole, kaikki mahdollinen on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Voimia <3
Kiitos
No sait terveytesi takaisin ja lapsen, ei tilanne nyt mikään lohduton ole.
Vierailija kirjoitti:
No sait terveytesi takaisin ja lapsen, ei tilanne nyt mikään lohduton ole.
Ei tietenkään, se on totta. Silti olen valtavan surullinen että tilanne päätyi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Miksi noin? Mun elämän surullisin päivä oli, kun mies vaan lähti pitkän suhteen jälkeen eikä edes koskaan sanonut miksi. En ole oikein koskaan siitä toipunut.
Ymmärrän hyvin! Meillä on viimeisen 10 vuoden aikana tullut eteen paljon vastoinkäymisiä, ensin lapsen kuolema sitten vuosien lapsettomuus, talousvaikeudet ja oma vakava sairaus. Selätimme nämä vaikeudet, ja onnistuimme lopulta saamaan kauan toivotun lapsen. Jostain syystä suhde ajautui vaikeuksiin synnytyksen jälkeen, emmekä saaneet suhdetta enää kuntoon. Mies ei ehdi töidensä vuoksi pariterapiaan, ja yksin en voi sinne mennä.
Vaihtoehtoja ei enää ole, kaikki mahdollinen on tehty.
Ei ehdi töidensä vuoksi, joopa joo. Taitaa olla maailman kiireisin mies. Tai sitten ei vain kiinnosta tehdä aikaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja ei enää ole, kaikki mahdollinen on tehty.Ei ehdi töidensä vuoksi, joopa joo. Taitaa olla maailman kiireisin mies. Tai sitten ei vain kiinnosta tehdä aikaa sille.
Just. Oli sittenkin kivaa ilman lapsiperhearkea, vaikka ensin niin sitä toivottiin. Anteeksi nyt ( parahin ap ), mutta tulee myös väkisinkin mieleen hieman toisenlainen terapia, sellainen missä on kans niin kiire, ettei oikein ehdi kotiin jne...
Voimia! Joskus vielä helpottaa, vaikka nyt kaikki kaatuisikin niskaan.
Kyllä sinä selviät tästä.
Olisit äänestänyt persuja niin jotain lohdutusta