Ei jeesus! Äitini mielestä minun pitäisi järjestää 23v veljelleni ilmaisliput huvipuistoon!
Sanomattakin selvää, että kyseessä peräkammarin poika, jolla ei ole aikomustakaan muuttaa hyysäävän äidin helmoista pois... Olen siis pitkästä aikaa tekemässä vastahakoisen vierailun moniongelmaiseen lapsuudenkotiini. Suunnitelmissa tavata perheeni lisäksi muutamaa ystävää, joista toisella työn puolesta paljon ilmaislippuja Suomen huvipuistoihin. Ystäväni ehdotti että lähtisin hänen kanssaan käymään yhdessä niistä. Äidille tuon päivän suunnitelmasta kerrottuani sain kuulla, että minun pitäisi pyytää liput veljellenikin! Selityksenä se, että veljelläni on niin vähän omia rientoja. Paras osuus on se, että veljeni on töissä silloin kun sinne olemme menossa ja liput pitäisi siis pyytää toiselle päivälle, jolloin minä veisin hänet sinne. Olen täysin tympäänyt kahdestakin syystä. Aivan kuin työssäkäyvällä ilmaiseksi elävällä aikuisella miehellä ei olisi varaa lintsilippuunsa?! Ja mikä helvetti minä olen hänelle sosiaalista elämää järjestämään?? Eri asia olisi ollut, jos veljeni olisi voinut liittyä seuraamme ko päivänä. Tuon ikäisen tulisi ottaa vastuu omasta elämästään ja äitini lopettaa hyysääminen. Kiinnostukseni vierailua kohtaan on pyöreääkin pyöreämpi nolla tässä vaiheessa. Ja pohdinkin, että pitäisikö suosiolla yöpyä ystäväni luona... Maksetuilta lennoilta en ole jäämässä pois mutta kyllä suoraan sanottuna vituttaa, että lomapäiviäni kotivierailuun olen käytttämässä.
Kommentit (17)
Onhan tuo älytön tilanne, että 23 v on vielä noin äitinsä huomassa.
Siltikään en näkis ongelmaa, miksen viettäisi veljeni kanssa aikaa. Saada häntä oikeasti ulos sieltä äidin helmoista ja näkemään maailmaa. Ei se tilanne ole hänenkään vinkkelistään kovin miellekäs.. Ujompi ei vaan saa sanottua äidilleen vastaan.
Haluaako veli leikkipuistoon edes?
Mee kylään vaan. Ehkä äitis opettaa kappalejaot sulle.
Muuten ihan kiva miesvihaprovo, mutta Lintsin henkilökunta ei saa ILMAISlippuja.
Missähän ammatissa saa ylettömiä määriä ilmaislippuja kaikkiin Suomen huvipuistoihin?
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan kiva miesvihaprovo, mutta Lintsin henkilökunta ei saa ILMAISlippuja.
😂😂😂 eihän ap edes sanonut kaverinsa olevan Lintsin henkilökuntaa vaan että tämä kaveri saa työnsä puolesta useisiin huvipuistoihin ilmaislippuja.
Miesraukka saa nyt ihan ensiksi opetella lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mee kylään vaan. Ehkä äitis opettaa kappalejaot sulle.
Äitisi voisi myös opettaa sinulle ettei PROVOSSA KANNATA KÄYTTÄÄ ”SIIS” SANAA. Paljastuu provo heti.
Ei jatkoon, uutta kehiin, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Missähän ammatissa saa ylettömiä määriä ilmaislippuja kaikkiin Suomen huvipuistoihin?
Varmaan jonkinmoinen asiantuntijatehtävä, veikkaan huvipuistoalaa. Siinä hommassa onkin paljon vastuuta ja palkka sen mukainen, mutta miehensä tienaa vielä enemmän. Terveisin palstalla aina päivystävä.
No voi kiesus. Äiti kilteyttään yäehdotti. Sinä voit sanoa että ei onnistu.
Kirjottaja ei sanona mittään lintsistä ja tekstistä sai kuvan jotta hän on lentämässä Lappiin, Kainuuseen, P-Karjalaan tai muuanne takapajukkoon, jossa linzelius ei vaikuta. Enempi kietävän tivolin tuntu tässä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjottaja ei sanona mittään lintsistä ja tekstistä sai kuvan jotta hän on lentämässä Lappiin, Kainuuseen, P-Karjalaan tai muuanne takapajukkoon, jossa linzelius ei vaikuta. Enempi kietävän tivolin tuntu tässä.
Aloituksessa lukee ihan selvällä suomen kielellä LINTSILIPUN maksamisesta
Menikö oikeasti hermo noin typerään juttuun?
Jösses sentään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jonkinmoinen asiantuntijatehtävä, veikkaan huvipuistoalaa. Siinä hommassa onkin paljon vastuuta ja palkka sen mukainen, mutta miehensä tienaa vielä enemmän. Terveisin palstalla aina päivystävä.
Huvipuistoalan asiantuntijatehtävä? Näinkö kovasti te haluatte uskoa miesvihasatuihin?
Sano että voit lähteä veljesi kanssa lintsille, mikäli äitisi/veljesi maksaa teille liput. Törkeää lokkia kaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistoalan asiantuntijatehtävä? Näinkö kovasti te haluatte uskoa miesvihasatuihin?
Kahvikuppikarusellinvastaavatarkastaja.
Mä ehdottaisin, että menet ystävällesi yöksi tai hotelliin. Vierailet sitten kerran tai kaksi perheesi luona. Näin saat nauttia lomastasi mukavasti. Osa aikuisuutta on itsestään huolehtiminen. Jos hermoja saa lepuutettua olematta yötä lapsuuden perheen luona, niin sitten on niin tehtävä.
Sillä tavalla :D