Legon vaatteet,ovatko hyviä?
Kommentit (17)
trikoopaitoja ja olen niihin tosi tyytyväinen.
Ostan niitä välillä etenkin koululaiselle kun rahatilanne sallii, sillä pysyvät pesusta toiseen hyvän näköisenä. Vähän on myynnissä niin laadukkaita lastenvaatteita!
Meillä jäi pojalta juuri pieneksi 128 ja ne on´menossa kirppikselle
noita löytyy vaikka kuinka ja paljon...
pidin aluksi niitä kalliina, mutta laatu on loistavaa- ei löydy muita yhtä hyviä
vaikka ilmaiseksi annettaisiin. Aina olen laittanut heti kierrätyspussiin jos joku sukulainen on niitä meille kantanut.
vaikka ilmaiseksi annettaisiin. Aina olen laittanut heti kierrätyspussiin jos joku sukulainen on niitä meille kantanut.
ovat niitä myyvissä liikkeissä isolla alennuksella, meilläpäin -50 %, jopa -60 %. Olen samaa mieltä, että ovat hyvälaatuisia. Koot ovat erittäin suuria eli esim. puseroissa 110 on sama kuin monilla muilla valmistajilla 120. Housujen koot pitävät aikalailla paikkansa.
Housuissa matala vyötärö.
En tykkää.
farkut ja takit ja collegepaidat ylivopimaisen hyviä
ja kestävät sisaruksilta toisille
halua pukea lastaan umpitylsiin vaatteisiin
Muut ihan ok. Collegepuserot oikein tönkkökangasta, ei heti haperru.
Mulla on myynnissä huutiksessa juuri Legon vaatteita, viime keväästä säästin kesän yli viime talven vaatteita. Siellä olisi tarjolla pojalle, ap:n pojalle ehkä liian isoja. Tytölle nyt kandee harkita jotain kivempaa Elleä tai Esprittiä, Gymboreeta tms.
Ja voi maksaa ihan tilisiirtona, kun ollaan samaa EU-pankkisysteemiä.
Tässä yksi esimerkki:
http://stores.ebay.de/schatztruhe2005
Laadukkaita vaatteita.