Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlat olleet tiedossa jo muutaman viikon ja kaveri ei edes aloittanut valmistautumista kun mennään hakemaan

Vierailija
26.05.2019 |

Oltiin menossa parin kaverin kanssa juhliin, joihin meneminen oli tiedossa jo pitkään. Kun sitten mentiin hakemaan sanotaan vaikka lissua, tämä oli alkutekijöissään vaikka tarkoitus oli lähteä siitä about samantien juhliin. Ihmeellinen kiukuttelu kun se asu, jonka oli ajat sitten hankkinut, ei syystä a käynytkään ja käykö tämä vai tämä vai tämä, hiuksetkin oli ihan kamalat vaikka olisi voinut niitä koko päivän laittaa, meikki oli syystä b suttuinen ja muutenkin ruma, kengät eivät syystä c käyneetkään tuohon asuun, joka olisi muuten ollut hyvä jnejnejne. Kun siinä yritettiin sanoa, että olisi jo oltava menossa ja siksi tultiin vasta nyt kun oli puhe että samantien tästä jatketaan juhlapaikalle, alkaa nipotus että en taida tulla ollenkaan kun nämä hiukset ja tämä meikki ja mitä vielä. Aikaa olisi siis ollut valmistautua kun ei ollut kyse mistään "hei lähetkö baariin ollaan vartin päästä siellä"-hommasta. Ja vielä kun oli tiedossa pukukoodi, olisi ollut helppoa valita sopiva asu jo etukäteen kun sellaiset vähän ns. hienommat juhlat olivat kyseessä.

Mitä ihmettä? Ja siis ihan kunnolla aikuisista ihmisistä on kyse, joilla juhlia luulisi olevan jo sen verran käytynä, että ihan mistään ihmeellisestä tapahtumasta ei ole kyse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halunnut lähteä, muttei kehdannut suoraan ilmoittaa. Jätti asiasta "päättämisen" teille muille, "kun niillä oli niin kiire, niin en ehtinyt valmistautua ja ne sitten lähti" tai joku muu sopiva teidän kanssa tullut konflikti, jonka perusteella voi skipata bileet. Itse ihan viaton uhri vaan.

Vierailija
2/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa jätetään matkasta, ei jäädä kuuntelemaan kiukuttelua ja myöhästytä yhden pimppiinan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta oli, että itse etukäteen erikseen ilmoitti ajan, jolloin tulla hakemaan että on ehtinyt laittautua valmiiksi ja ollaan varmasti ajoissa ja sitten kun mennään (vieläpä vähän myöhässä) niin ei vaatteita valittuna, ei hiukset laitettuina eikä meikattuna.  Ja ihme kitinää koko matkan ajan ja juhlissa jatkui, että kyllä kaikki on niin paljon hienommin laittautuneet, niillä on niin hienot kampaukset ja vaatteetkin. No olisi itsekin aloittanut valmistautumisen aikaisemmin niin olisi itselläkin paremmannäköinen juhlalook.

Jatkossa osataan sopia, että nähdään ihan sitten siellä juhlapaikalla.

Ja olisi luullut ilmoittavan etukäteen, että en pääsekään tai ei huvita lähteä, jos se oli syynä että ei olisi halunnut lähetä mukaan.

Vierailija
4/4 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainutkertaista?  Jos on muulloin aina toiminut toisin, sillä oli nyt joku syy tuohon.  Unohti koko juhlan ajankohdan ja havahtui siihen liian myöhään tms.

Mulla oli kaveri, joka teki näin joka ikisen menon kohdalla.  Se oli jo aika epätoivoinen tilanne.

Kuljettiin aina minun kyydillä, koska mulla oli auto.  Ja aina, ihan aina, kun menin sitä hakemaan, tilanne oli tämä.  Ihan kuin se ei olisi edes kyennyt valmistautumaan ennen kuin minä ilmaannuin paikalle.  

Jonkinlainen ajanhalllintakysymyshän se on.  Luulee, että aikaa on vaikka kuinka ja ehtii vielä kyllä, mutta aina myöhästyttiin hänen takiaan.  Sain siis minäkin myöhästelijän leiman, tai itse asiassa juuri minä, kun olin se kuljettaja.  

Mitään asiaa ei pysty tekemään kätevästi ja joutoaikaa hyödyntäen eikä missään nimessä ns. kahta asiaa yhtä aikaa.  Esim. silityslauta on kyllä otettu jo esiin mutta ei tietenkään koottu kuntoon, vaan sitä siinä asetellaan mahdollisimman hankalasti.  Pusero pitää sitten hakea narulta, rautaa ei voi laittaa päälle siksi aikaa, vaan se laitetaan päälle vasta sitten, kun pusero on aseteltu laudalle, sitten seistään ja odotellaan raudan kuumenemista, edes sukkahousuja ei voida vetää jalkaan sitä odotellessa jne.  Väsyttävää katsoa sivusta.  Apu ei kelpaa eikä onnistukaan, kun kaikki hän tietää itse miten tehdään.  Ja jos tein jotain, hän seisoi vieressä ja katsoi miten teen, joten mitä hyötyä.

Miesystävänsä sanoi kerran, että hän ei enää hae tätä töistä, kun siitä ei tule mitään.  Saa odotella puolesta tunnista ylöspäin työpaikan edessä.  Muut samaan aikaan lähtijät valuu ovesta ulos viiden-kymmenen minuutin sisällä, tämä yksi kuppaa ikuisuuksiin asti.  Allekirjoitan tämän, hain häntä muutaman kerran.  Odottelua, odottelua, ikään kuin minun aikani ei olisi mitenkään tärkeätä.  Sai kulkea bussilla.  Ihmettelen vaan, miten hän siihen kerkisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan