Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverilla outo tapa toimia päinvastoin mitä olen juuri sanonut

Vierailija
26.05.2019 |

Elikkä hämmentävää käytöstä, osaako joku selittää mistä kyse? Esim. kerroin juttelun lomassa joskus etten pidä juhlista. No minuuttia myöhemmin hän kutsui mut juhliinsa? Tai tavattiin pari miestä baarissa, sanoin illan aikana etten ole kiinnostunut jatkoista ja lähden kotiin, mikäli kaverikin on menossa kotiin. Bussini tuli ja sanoin heipat, aamulla selviää että kaveri lähtikin jatkoille heidän kanssaan ja ihmetteli miten lähdin kotiin yhtäkkiä! Sanoin jotain että pahoittelen jos lähdin yhtäkkiä, mutta oikeasti mietin että mitä ihmettä, mähän sanoin tosi monta kertaa illan aikana et menen kotiin. Ne miehet ei kiinnostanu mua eikä varsinkaan yksin, kun kaveriki anto ymmärtää et menee kotiinsa. Kerran taas kerroin etten tykkää soittelemisesta, en oo siinä hyvä. Samana päivänä soittaa mulle puhelun :D siis tämmöstä pientä outoa tosi monesti!

Onko mahdollista et hän yrittää jotenkin saada mua koko ajan mukavuusalueeni ulkopuolelle noin manipuloiden? Minua ärsyttää vähän, koska en kaipaa apua. Olen tässä 30 vuodessa oppinut tuntemaan itseni todella hyvin ja haastanut jo lukemattomia kertoja itseäni noihin tilanteisiin. Nyt haluan jo elää itseni mukaisesti mukavaa elämää. Mutta kaveri ei haluaisi että teen niin? Vai onko tuo sittenkin keino etäännyttää minua hänestä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyseessä on ihminen, joka kuulee, mutta ei kuuntele. Ei yksinkertaisesti rekisteröi sanomiasi asioita.

Vierailija
2/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tuossahan oiva tilaisuus manipuloida kaveriasi tekemään juuri niin kuin sinä haluat! Sanot vain vastakkaisen asian ja nautit kun hän tanssiikin tietämättään pillisi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vielä sekin että menin pahoittelemaan ja harmittelemaan vähän vaikka tuota jatkoille menemättömyyttä, vaikka oikeasti olin ihan tyytyväinen päätökseeni jonka olin tehnyt eikä harmittanut yhtään. Kaverin mieliksi taisin sitten harmitella, kun pelkäsin että häntä harmittaa kun lähdin. Mutta mähän sanoin suoraan ja avoimesti koko ajan että meen kotiin...

Onko se ettei kuuntele sitten mitä toinen sanoo siitä johtuvaa ettei välitä? Että hän ajatteli vaan itse että haluampa jatkoille, mepä mennään. Eikä siksi kuuntele, tai ”kuuntele”. Vai onko manipulaatiota että saa mulle pahan mielen esim?

Vierailija
4/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaverisi humalassa ennen jatkoja? Siinä tilassa ei välttämättä puhe mene perille. En kyllä käsitä miksi sinun pitäisi pyydellä anteeksi että lähdet omaan kotiisi, mikä velvollisuus sinulla on toimia jonain esiliinana ystävällesi. Menkööt yksin jatkoilleen.

Vierailija
5/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaverisi humalassa ennen jatkoja? Siinä tilassa ei välttämättä puhe mene perille. En kyllä käsitä miksi sinun pitäisi pyydellä anteeksi että lähdet omaan kotiisi, mikä velvollisuus sinulla on toimia jonain esiliinana ystävällesi. Menkööt yksin jatkoilleen.

Hän sai jotenkin sellaisen olon ihmettelyllään että mihin oikein hävisin, että olin tehnyt väärin ja teki mieli pahoitella. Sitten jälkikäteen mietin että hetkinen, minähän toimin ihan johdonmukaisesti koko ajan. Hän myös korosti jälkikäteen kuinka toinen näistä miehistä harrastu ihan samoja asioita kuin minä. En kyllä siltikään kiinnostunut tästä miehestä, eikä haitannut että lähdin kotiin. Joskus tuntuu että kaveri koittaa ohjailla minua, oikeastaan tuntuu että tekee sen varmaan hyvissä aikein mutta minä en pidä siitä. Kerran olin esimerkiksi puhunut eräästä mieltä painavasta ongelmasta ja kaveri oli kutsunut kylään ”vahingossa” toisen kaverinsa jolla oli vastaava ongelma selätettynä. Ei muka yhtään muistanut että meillä oli sama ongelmatilanne. No, voihan ollakin ettei tajunnut. Vähän epäilen kyllä.

Vierailija
6/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa että olisipa harmillista jos kaveri hyppäisi sillalta jokeen

Vierailija
7/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa että olisipa harmillista jos kaveri hyppäisi sillalta jokeen

Tuo ei ole reilusti sanottu. Näistä oudoista tilanteista huolimatta ystävä on ollut hyvä ystävä minulle, nämä vaan kummastuttaa vähän

Vierailija
8/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.