Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kullissit pitäneet

Olemmekosittenoutoja
26.05.2019 |

Mies joi katsoi kiekkoa. Nainen repi hermoja. Eikö niin . Velkaa,talo,kulissit. Ei onnea,mutta pitää esittää muille hyvin menee?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä..Mietin avioeroa...

Vierailija
2/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kadehin sinkkuäitejä 😢😢😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies virtsasi kansille wc ssä . Ja minä ne tietenkin pesin. Lapset kipeinä. Mies joi rahat. Että kyllä. Kulissia on.

Vierailija
4/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, onneksi asun lapsen kanssa kaksin. Eikä seurata jääkiekkoa eikä meillä juoda alkoholia. Puhdas raikas koti . Ei haise mieskusi tai paska eikä riitelyä.

Vierailija
5/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haisee,on laiskoja paskoja. Sitten ne ihmettelee,kun naiset ja lapset haluaa elää ilman heitä. Hah hah.

Vierailija
6/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh nyt on wt-setit väkevät tässä ketjussa. Opettakaa edes kirjoittamaan!

Vierailija
7/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh nyt on wt-setit väkevät tässä ketjussa. Opettakaa edes kirjoittamaan!

Yksi ja sama dorka nämä kaikki kommentit on selvästi kirjoittanut.

Vierailija
8/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää kulissityyppi sama kuin sukunimihullu?

Vierailija
9/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärään meni . En ole yh enkä katkera muusta kuin etten älyä erota. Oikeasti hermot vie jääkiekkometeli. Ukko makaa sohvalla. Tv huutaa. No kai se on kestettävä. Huomenna pääsee töihin lepäämään.

Vierailija
10/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, minäkin oon kauan kadehtinu kaveria joka yh. Sen ei tarvi kysyä lupaa eikä raportoida miehelle asioita. Mun mies soittaa perään,on mustasukkainen. Mietin vaan ,että kerran avioon menty niin pysytään . Joudun käyä mielenterveystoimessa,kun ahdistaa. Ja kirjoitustaidosta, vaikee tässä hermostuneena miettiä taitoa. Oikeasti,yksinhuoltajilla helpompaa. Tietysti joutuvat pyytää apua miestentöihin. Eikä ne kuulkaa kaikki oo jakorasioita,itseasiassa harva nykyään on.

Vierailija
11/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisi olevan. Katkera yh. Kännissäkin taitaa olla vielä.

Känninen avioakka se on. Hellavahti. Nyrkin hellan ja pullon välissä . Hahah.

Vierailija
12/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nää akat saa suuttumaan,kun pistää vähän asiaa. Monen mies oikeasti juo ja juominen vie perheen ruokarahoista ison osan. Moni lapsi saa kotona vähän ruokaa ja vähän rakkautta. Äidit raivoaa lapsille,vaikka se paha olo pitäs mieheen purkaa. Mies siihen on syy eikä viattomat lapset.

Vierailija
13/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää onko aviossa tai sinkku. Itse sen onnensa määrää. Ei pidä ripustautua. Jos on paha olla niin itse tietää miten ratkaista asiat. Minua ei kiinnosta kenenkään elämä kotona. Itse olen sinkkuäiti. Lapset on tosin jo isoja. Keskityn vain heihin ja omaan työhön.

Vierailija
14/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee todistettua, että en enää ikinä ala suhteeseen. Naisia panen kyllä säännöllisesti ja se riittää niistä minulle

Vierailija
15/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin hetki sitten,että mulla on enemmän rahaa esim kodin sisustukseen kuin naimisissa ollessa. Uusi miesystävä asuu naapurikunnassa. Näemme vain viikonlopulla. Tänään olen jo iltavuoroon menossa niin hän lähti jo kotiinsa. Tämä järjestely sopii meille. Kuten edellinen mainitsi,jokainen sen oman mieleisen elämänsä järjestää. Kaikista ei ole avioliittoon.

Vierailija
16/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja ja syyni on puolison sairaus. Onhan tämä toki oma vapautensa,mutta välillä tarvitsen apua. En kadehdi ketään enkä toivo kenenkään kadehtivan minua. Arki on kiireistä. Ei siinä ehdi miettiä kenenkään kulisseja tai mitä joku minusta tuumii. Tsemppiä vaan kaikille.

Vierailija
17/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, sama katkera yh, joka jo aamusta alkaen on riehunut täällä känni-/krapulapäissään.

Vierailija
18/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monologia pukkaa eri harakanvarpailla. 0/5.

Vierailija
19/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviovaimona olo vaatii paljon. Enpä ehi kännätä. Mies lähti baariin,kun valitin,että vihaan kiekkoa. Mänköön. Monelta lie alkaa ja monelta tulee ja juonut varmaan 60€,jonka nosti mukaansa.

Vierailija
20/23 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait miehillä saa muutakin kuin akka ja pennut olla. En itse nyhjää kotona. Mutta raha. Sitä ei pitäisi tuhlata.