Mielipide nimestä Johanna?
Kommentit (71)
Neutraaleista neutraalein nimi. Johannat on aina vaaleita ja tyyli on neutraali. (Paitsi Tukiaisella, mutta poikkeus... jne...)
Kaunis nimi ja tunnen kaksi tosi kivaa Johannaa
Vierailija kirjoitti:
Lihavan naisen nimi.
😂😂😂😂kannattaa katsoa minkä nimen lapselleen antaa...
Vierailija kirjoitti:
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää. Ei siinä nimessä sinänsä mitään vikaa ole. En vain ole koskaan tuntenut ketään kivaa Johannaa. Enkä kyllä Hannaakaan.
Sellaisia samanlaisiahan varmaan ne kaikki 148000 tällä hetkellä elävää tuon nimen kantajaa siis epäilemättä ovat.
Etunimihän tunnetusti kertoo ihmisestä kaiken ...
Kysyttiin mielipidettä. Mun mielipiteeni on, että en pidä Johanna nimestä.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Neutraaleista neutraalein nimi. Johannat on aina vaaleita ja tyyli on neutraali. (Paitsi Tukiaisella, mutta poikkeus... jne...)
Tunnen vaalean, bruneten ja tumman Johannan.
Vierailija kirjoitti:
Saksasta löytyy myös Johanna-nimisiä.
Yleinen nimi aikanaan Itavallan hovissa, mistä on naitu neitoja muualle, nykyisen Euroopan alueelle. Siksi monesti törmää erilaisiin rakennuksiin missä on Johanna nimi. Esim. Firenzessä löytyy herttuatar Johannan palatsi jne. Itse olen kuullut matkustellessani että minulla on kaunis nimi ja pidän kyllä itse nimestäni. Serkkuni nimesi tyttärensä minun mukaani, joten en varmaan ainakaan hänen mielestä ole ihan kamala tyyppi.
Halvan naisen nimi kirjoitti:
Johanna halpa nainen. En suosittele. Jakaa jokaiselle joka tulee vastaan kadulla.
Nappasiko se sulta ukon?
Ihan kiva olla Johanna, mutta lähes jokapaikassa on aina se toinenkin Johanna, kun on niin yli yleinen nimi.
Siis ihan nätti nimi, oon aina itekin tykännyt.
-Se siniharmaa silmäinen, vaaleatukkainen naapurintyttö ( vähän pyöreäkin), kuten joku luonnehti.
Perusnätti, mutta liian yleinen ja sitä kautta tylsä. :D En antais omalle lapselle nimeä mikä on joka 10:llä ihmisellä tyyliin. Lisäksi liian pitkä nimi etunimeksi, mieluummin toisena nimenä.
Vierailija kirjoitti:
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää. Ei siinä nimessä sinänsä mitään vikaa ole. En vain ole koskaan tuntenut ketään kivaa Johannaa. Enkä kyllä Hannaakaan.
Sellaisia samanlaisiahan varmaan ne kaikki 148000 tällä hetkellä elävää tuon nimen kantajaa siis epäilemättä ovat.
Etunimihän tunnetusti kertoo ihmisestä kaiken ...
Kysyttiin mielipidettä. Mun mielipiteeni on, että en pidä Johanna nimestä.
Pyydettiin myös kertomaan rehellinen mielikuva. Kerroit vain mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
60-luvun puolivälissä oli hitti?
Ei, kyllä sen suosio ekana etunimenä ajoittuu 70-80-luvuille.
Mullakin tulee valitettavasti ekana mieleen Tuksu..
Suomeksi kiva nimi mutta englanniksi lausuttuna tyhmä.
Mun mielikuvissani se on epäonnen nimi. Kaikille tuntemilleni Johannoille (joilla tämä nimi on joko kutsumanimenä tai ei-kutsumanimenä) on käynyt jotenkin huonosti. Vakavia sairauksia (jo lapsena), varhaisia kuolemia. Todennäköisesti on käynyt pari huonoa Johanna-yhteensattumaa ajallisesti lähekkäin ja sen jälkeen olen huomannut tuon nimen turhankin herkästi ikävissä yhteyksissä.
Johanna on kaunis, viljainen, luonnon hyväilemä, upea naisen nimi.
Aina ajassa oleva nimi.
Ajaton, kaunis klassikko.
Näin kokemusasiantuntijana täytyy kertoa, että ainoa negatiivinen puoli on ollut haukkumanimi Jossu-Possu.
Johanna on pulskan vaalean tytön nimi.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan naisen nimi.
HalpaHallin kassalla lihava Johanna.
Hei Johanna,
sun silmiin
sinisiin
rakastun aina uudelleen ja uudelleen