Mieltymystesti
Harvoin saa suoraa palautetta. Yleensä pitää vain päätellä miksi kelpaa tai ei kelpaa. Tämä palsta lienee paras kanava päästä ns. asian ytimeen. Kerron neljä satunnaista faktaa itsestäni ja olisin otettu ja kiitollinen, jos kertoisit mitä mielikuvia ne herättävät ja ovatko ne positiivisia vai negatiivisia piirteitä miehessä.
- Olen vaaleissa äänestänyt perusuomalaisia, vihreitä, liberaaleja ja sitoutumatonta
- Käyn viikottain kirpputoreilla
- Käytän liian paljon aikaa kirjahyllyni järjestelyyn ja olen hyllystäni ylpeä
- En tykkää leivonnaisista, mutta leivon mielelläni muille, koska toisen ihmisen hymy on sen arvoista
ja bonusfakta:
- Kengänkokoni on 44
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sitoutunut mihinkään puolueseen vaan äänestän sen mukaan mikä silloin sopii.
En jaksa kierellä edes kuukausittain ostamassa mitään. Yleensä tilaan netistä mitä tarvitsen joten saisit kierellä yksin.
Kirjahyllyni on täysi kaaos, sinun pitäisi kestää se etten välitä sen osalta järjestyksestä.
Pidän myös leipomisesta vaikka harvoin vatsa kestää. Tarvitsen laktoositonta ja gluteenitonta. Meille saattaisi tulla riita kumpi syö kaiken.
Kengän kokoni on 35 tai 36 joten saatat olla makuuni sopimattoman pitkä.Mukavaa, että vastasit!
En ole itsekään sitoutunut. Voisiko sitoutunut äänestää sitoutumatonta?
Kiertelen nykyäänkin yleensä yksin.
Rakastan kaaosta, jonka voin järjestää.
Ei riitaa. Mä vain leivon.
Onko 178 cm sopimattoman pitkä?
Mielummin en poliittisesti sitoudu. Puolueet muuttuu kuten myös minä.
Hienoa sinä siis voisit siivota aiheuttamaani kaaosta. Kuinka kauan jaksaisit?
Pyöräilystä ja julksista myös itse pidän, kaupungissa helpompia kuin oma auto.
Veikkaan että auringon laskut meiltä jäisi yhdessä väliin, olen liian stressaantunut eikä minulla oikeastaan ole enää kykyä vain istua paikallani.
Oikeastaan veikkaan että tämä ja minun kaaokseni lopulta ajaisi suhteemme tuhoon.Onko kaaoksesi siis jatkuvaa, pysäyttämätöntä? Järjestys ei voi saattaa maailmaasi tasapainoon?
Olen myös kuullut, että auringonlasku on parhaimmillaan eri näkökulmista.
On ja se kaaos sopii minulle. Työni myös on jatkuvaa muutosta ja liikettä ja rakastan sitä. Näin meissä oikeastaan ainoana yhdistävänä tekijänä kirjat joita myös itse haalin mahdollisimman halvalla mutta niidenkin osalta en ole paikallani vaan useimmat luettuani vien divariin eivätkä ne jää hyllyihin joten oikeastaan myös niitä kohtelemme eri tavalla.
Kuitenkin vaikutat mukavalta ihmiseltä josta voisin kiinnostua jos en olisi alkanut ajatella tätä sen pidemmälle.
Joten tältä randomnaiselta pisteet aplle. Näillä tiedoilla kelpaisit vaikka suhteemme todennäkösesti lopulta loppuisi lopulta liian erillaisiin luonteisiin.
En osaa tähän oikein mitään sanoa. Tunnet selvästi itsesi ja olet sen kanssa sinut. Mä mietin omaa kaaoskokemustani ja ensimmäisenä mieleen tuli huonosti järjestetty sukkalaatikko sekä ne aamut, kun en herää kännykän herätykseen. Hienoa että on erilaisia ihmisiä ja ehkä mäkin opin joskus nauttimaan kaaoksesta ja otan sen osaksi elämääni?
Kiitos pisteistä ja sama siihen suuntaan. Näin nopeasti alkoi ja päättyi hypoteettinen rakkaustarina.
Persuja äänestänyt on rasisti, joten kiitos, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Persuja äänestänyt on rasisti, joten kiitos, mutta ei kiitos.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi enkä voi sitä varmastikaan muuttaa. Rasisti en silti ole.
Kiitos kuitenkin, kun vastasit. Nyt ymmärrän, että tuo puoluekanta voi olla monille punainen vaate ja syy torjua.
Kiitos kaikille vastauksista! Tämä oli opettavaista.
Nyt tiedän, että perussuomalaisten äänestämistä ei kannata mainita, pitää olla särmikkäämpi ja korostaa vähemmän ns. autistisia piirteitäni. Tiesin että palstalta löytää vastauksen. Näillä neuvoilla eteenpäin ja kesän rientoihin.
Okei ap. Olet outo, mutta ehkä jonkun mielestä mielenkiintoinen.
Syy tähän mielipiteeseen: en ole pyöräily ihmisiä, hyllyn järjestely kuulostaa oudolta ja neuroottiselta. Samoin viikoittain kirpputorilla pyöriminen. Toisaalta arvostan ihmisiä jotka ostavat kirpputoreilta tavaraa.
Leipominenkaan ei ole mun juttu. Ainut minua kiinnostava piirre oli se mitä puolueita olet äänestänyt.
kirjoitti:
Okei ap. Olet outo, mutta ehkä jonkun mielestä mielenkiintoinen.
Syy tähän mielipiteeseen: en ole pyöräily ihmisiä, hyllyn järjestely kuulostaa oudolta ja neuroottiselta. Samoin viikoittain kirpputorilla pyöriminen. Toisaalta arvostan ihmisiä jotka ostavat kirpputoreilta tavaraa.
Leipominenkaan ei ole mun juttu. Ainut minua kiinnostava piirre oli se mitä puolueita olet äänestänyt.
Toivottavasti edes positiivisesti outo?
Nuo olivat kuitenkin vain neljä sattumanvaraista faktaa. Toivon, että olen muutakin. Ehkä jopa joltain osin normaali ihminen? Kiitos kuitenkin osallistumisesta!
Kuulostat ihan hyvältä tyypiltä. Muutama outo asia sinussa on, kuten se, että käytät liikaa aikaa kirjahyllyn järjestelyyn. Kirjahylly itsessään tekee sinusta kiinnostavan, mutta jos se vie liikaa aikaasi, asia on jo aika outoa. Pyöräilystä ja autottomuudesta voi päätellä, että asut kaupungin keskustassa, ehkä Helsingissä. Paljon muuta se ei ihmisestä kerrokaan. 5 pyörää on enemmän kuin itse pystyn ymmärtämään tarpeelliseksi, mutta todennäköisesti sinulla on siihen joku syy. En ole koskaan arvioinut ihmisiä sen mukaan, minkä kokoinen kenkä hänellä on tai kuinka monta polkupyörää omistaa. Itsekin olen äänestänyt eri puolueita, enkä ole kovin paljon kiinnostunut politiikasta. Tuntuu, että sinullakaan ei ole vahvaa poliittista kiinnostusta, joten siksi ihmettelen, miksi haluat tuoda politiikan tähän keskusteluun. Leipominen on tosi kiva juttu, mutta minusta ei olisi kiva syödä yksin. Etkö voisi leipoa jotain, mitä söisitte yhdessä vieraidesi kanssa?
Lähdin tänään käymään kirjastossa. Vantaalla on menossa siivouspäivä ja näin myös Tikkurilan kirjasto siihen osallistui laittamalla aulaan kärryjä joista saa ottaa kirjoja ilmaiseksi.
Ihan jos ap sattuisi olemaan vantaalainen 😁
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan hyvältä tyypiltä. Muutama outo asia sinussa on, kuten se, että käytät liikaa aikaa kirjahyllyn järjestelyyn. Kirjahylly itsessään tekee sinusta kiinnostavan, mutta jos se vie liikaa aikaasi, asia on jo aika outoa. Pyöräilystä ja autottomuudesta voi päätellä, että asut kaupungin keskustassa, ehkä Helsingissä. Paljon muuta se ei ihmisestä kerrokaan. 5 pyörää on enemmän kuin itse pystyn ymmärtämään tarpeelliseksi, mutta todennäköisesti sinulla on siihen joku syy. En ole koskaan arvioinut ihmisiä sen mukaan, minkä kokoinen kenkä hänellä on tai kuinka monta polkupyörää omistaa. Itsekin olen äänestänyt eri puolueita, enkä ole kovin paljon kiinnostunut politiikasta. Tuntuu, että sinullakaan ei ole vahvaa poliittista kiinnostusta, joten siksi ihmettelen, miksi haluat tuoda politiikan tähän keskusteluun. Leipominen on tosi kiva juttu, mutta minusta ei olisi kiva syödä yksin. Etkö voisi leipoa jotain, mitä söisitte yhdessä vieraidesi kanssa?
Tämä ja useat muut viestit kertovat sen, että suuri ero minun ja monen vastaajan kesken on huumorintajun laatu. Kyseessä ei ollut vakavamielinen keskustelu ja valituttujen esimerkkien ei pitänyt olla asioita, jotka määrittävät minut tai ovat oleellisinta minussa.
En esimerkiksi järjestele kirjahyllyäni pakkomielteisesti, mutta halusin sen sijaan tuoda esille, että tykkään kirjoista, luen kirjoja ja olen jonkinasteinen esteetikko. Ymmärrän toki, että monet ne niin ottivat ja se myötäilee sitä kokemusta, mikä mulla on ollut ihmisiin tutustumisessa: vie aikaa, että pääsemme samalle aaltopituudelle.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tänään käymään kirjastossa. Vantaalla on menossa siivouspäivä ja näin myös Tikkurilan kirjasto siihen osallistui laittamalla aulaan kärryjä joista saa ottaa kirjoja ilmaiseksi.
Ihan jos ap sattuisi olemaan vantaalainen 😁
En valitettavasti asu Vantaalla. Kävin kyllä kirjastossa, mutta ihan vain lainaaassa. Nyt on taas kaksi kirjaa luettavana. Enemmänkin meinasin, mutta jätetään muillekin jotain.
Mies, jolla on kirjahylly! Ja se on järjestyksessä! Olen myyty ja tämän edessä satunnainen persuilukin menettää merkityksensä. Plussaa myös kokoomuksen puuttumisesta listalta.
Omakin kirjahyllyni on järjestetty, mutta järjestys menee niin, että yhden aihepiirin kirjat ovat yhdessä hyllyssä kokojärjestyksessä, pienimmät vasemmalla ja siitä sulavasti kohoavalla linjalla oikealle. Tämä miellyttää esteettistä silmääni eniten. Värijärjestystä olen käyttänyt vaihtelevalla menestyksellä suvun kesämökillä.
Polkupyörät ja kirpparit sekä auringonlaskut puhuttelevat myös. Penkkitulos ei ikävä kyllä sano mitään (se on kai aika paljon?).
Kiinnostuin!
Vierailija kirjoitti:
Mies, jolla on kirjahylly! Ja se on järjestyksessä! Olen myyty ja tämän edessä satunnainen persuilukin menettää merkityksensä. Plussaa myös kokoomuksen puuttumisesta listalta.
Omakin kirjahyllyni on järjestetty, mutta järjestys menee niin, että yhden aihepiirin kirjat ovat yhdessä hyllyssä kokojärjestyksessä, pienimmät vasemmalla ja siitä sulavasti kohoavalla linjalla oikealle. Tämä miellyttää esteettistä silmääni eniten. Värijärjestystä olen käyttänyt vaihtelevalla menestyksellä suvun kesämökillä.
Polkupyörät ja kirpparit sekä auringonlaskut puhuttelevat myös. Penkkitulos ei ikävä kyllä sano mitään (se on kai aika paljon?).
Kiinnostuin!
Kiva!
Mä en tiedä onko kirjahyllyn omistaminen ja siinä kirjojen säilyttäminen nykyään jotenkin kadonnut harrastus/piirre, mutta kieltämättä, kun mietin kavereita ja tuttuja, niin harvalta enää hyllyä täynnä kirjoja löytyy. Ehkä lukevat e-kirjoja tai sitten käyttävät kirjastoa, mutta on tässä selvästi tapahtunut muutos sukupolvien välillä.
Mä kokeilin joskus tuota järjestämistä kirjan fyysisen koon mukaan ja se jotenkin ahdisti. Tuli mieleen koulun liikuntatunnit ja jakojen teko pituuden mukaan. Ehkä jos ne järjestäisi kuin aallot. ylös, alas ja taas ylös, niin voisin nukahtaa rauhallisesti hyllyäni katsellen.
On ja se kaaos sopii minulle. Työni myös on jatkuvaa muutosta ja liikettä ja rakastan sitä. Näin meissä oikeastaan ainoana yhdistävänä tekijänä kirjat joita myös itse haalin mahdollisimman halvalla mutta niidenkin osalta en ole paikallani vaan useimmat luettuani vien divariin eivätkä ne jää hyllyihin joten oikeastaan myös niitä kohtelemme eri tavalla.
Kuitenkin vaikutat mukavalta ihmiseltä josta voisin kiinnostua jos en olisi alkanut ajatella tätä sen pidemmälle.
Joten tältä randomnaiselta pisteet aplle. Näillä tiedoilla kelpaisit vaikka suhteemme todennäkösesti lopulta loppuisi lopulta liian erillaisiin luonteisiin.