Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä sai tietää nuoruuden seikkailuistani

Vierailija
25.05.2019 |

Olemme tapailleet kohta vuoden. Emme olleet varsinaisesti puhuneet asiasta, mutta eilen yksi suurisuinen vanha opiskelukaverini oli viettämässä iltaa ja hän muutaman oluen jälkeen otti asian puheeksi. Naisystävälleni tuli aikamoisena yllätyksenä, millainen pelimies olin nuorempana. Olen siis harrastanut seksiä yli 50 naisen kanssa. Nyt hän on aivan "poissa tolaltaan" ja sanoo että tarvitsee aikaa miettimiseen.. ei tiedä voiko edes jatkaa suhdetta.

Uskovatko naiset tosiaan, ettei mies voi muuttua? Minusta menneisyys on menneisyyttä eikä sitä pidä murehtia enää. Olen nyt kolmekymppisenä aikuistunut ja täysin eri ihminen, en kaipaa enää villejä naisia ja seikkailun himoisia iltoja. Paljon mieluummin käperryn kiltin ja rauhallisen naisystäväni kanssa lauantaina sohvalle hyvän leffan ääreen. Miten saan hänet ymmärtämään tämän?

M31

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaa hetki haen popcornit

Vierailija
2/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kaveri sulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty vastine toiselle ketjulle, jossa jauhettiin jo kymmeniä sivuja tätä menneisyysasiaa.

Mutta kyllä, menneisyys on menneisyyttä eikä kuulu nykyiseen suhteeseen.

Vierailija
4/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaveri halus sun muijan itelleen! Hyvä peliliike siltä. 

Vierailija
5/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minua hetkauttaisi, itselläni kumppaneita alle 10. Jos on ollut pitkään sinkkuna niin tilapäiskumppaneita on voinut kertyä.

Pettämiseen taipuvaisimpia ovat minun kokemukseni mukaan hyvin nuorina vakiintuneet miehet tai ne, joilla vientiä ei ollut nuorena lainkaan. Kun naiset stailaavat ja kouluttavat sitä ukkoaan, alkaa tulla tilaisuuksia ja paikkaillaan elämätöntä nuoruutta.

Vierailija
6/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et oo pelimiestä nähnykään.

Vierailija
7/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa tuollainen suurisuinen opiskelukaveri ja jatka elämääsi sydänkäpysesi kanssa. Menneet ovat menneitä.

Vierailija
8/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kaveri halus sun muijan itelleen! Hyvä peliliike siltä. 

Ei tosiaankaan, kaverilla vaan ei oo filtteriä juuri ollenkaan ja tosiaan puhuu paljon kaikesta.

AP

Vierailija
9/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi. Ainakin itse uskon, että ihminen voi oikeasti muuttua. Jos suhteessa se villi meno yllättäin alkaisikin, niin sitten siinä vaiheessa pistäisin poikki. Mutta etukäteen en sellaista pelkäisi.

10/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi niin, että kaverisi on ihastunut sinuun ja koettaa näin rikkoa naisen ja sinun välisi.

Vierailija
11/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n missio: Ajaa läpi kuluneella viikolla jankuttamaansa agendaa, jonka mukaan menneistä seksisuhteista on normaalia puhua seurustelua aloittaessa. Tästä oli kymmenien sivujen ketju loppuviikolla eikä hän pystynyt millään hyväksymään, että kaikki ihmiset eivät pidä tarpeellisena tietää eivätkä halua alkaa seurustella ihmisen kanssa, joka kysyy noin intiimejä asioita.

Onnistumisen todennäköisyys: 0 %. Yksikään aikuinen ihminen ei muuta arvomaailmaansa ja mielipidettään av-lauantaiprovoketjun takia.

Vierailija
12/12 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hänen asia menneisyytesi. Naisystäväsi tulisi aikuistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan