Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saattohoito Hämeenlinnassa

Vierailija
25.05.2019 |

Kertokaa mihin omainen kannattaa viedä. Kyseessä vanhus joka ei kait pääse saattohoitokotiin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin kuolemaan? Voisitteko saattohoitaa itse, jos hän saisi tarvittaessa kipupumpun ja korisairaanhoidon käynnit kotiin?

Vierailija
22/28 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiin kuolemaan? Voisitteko saattohoitaa itse, jos hän saisi tarvittaessa kipupumpun ja korisairaanhoidon käynnit kotiin?

Kiitos ehdotuksesta. Neliön vessa itsellä ja oma terveys ei riitä. Ja laitoksessa saatiin aikaan valtava makuuhaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini näännytettiin kuoliaaksi eli lopettivat nesteytyksen. Mitään "hoitoa" ei saanut. Melkein viikon jaksoi sinnitellä, aika muori.

Olin asiasta aika järkyttynyt.

Ei hyvää päivää taas. Mee nyt vähän googlettaan mistä tossa on kyse, ei nesteytystä kiusan takia lopeteta

Juu, ei kiusan takia. Mutta jos vanhus on vaikeahoitoinen niin sieltä päin aloitetaan. Mielestäni lääkärin pitää tehdä saattohoitopäätös eikä jonkun sosionomin.

Vierailija
24/28 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa omaisenne itse kotona, jos ei koulutettu apu kelpaa. Kukaan meistä hoitajista ei kiduta potilaita tahallaan. Soittakaa Antti Rinteelle, hänhän lupasi vaalipuheissaan lisätä hoitajien määrää. Me teemme parhaamme niillä voimavaroilla, mitä meille annetaan. Muuhun emme pysty.

Vierailija
25/28 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitakaa omaisenne itse kotona, jos ei koulutettu apu kelpaa. Kukaan meistä hoitajista ei kiduta potilaita tahallaan. Soittakaa Antti Rinteelle, hänhän lupasi vaalipuheissaan lisätä hoitajien määrää. Me teemme parhaamme niillä voimavaroilla, mitä meille annetaan. Muuhun emme pysty.

Olen nähnyt mitä hoitotyö vanhusten hoitolaitoksissa on. Tupakilla istuttiin joka tunti 15min. Vanhuksille jaettiin soseutettu ruoka ja hoitajat söivät kokonaisen. Ja voi sitä henkistä kiusaamista jos ruotuun ei menty.

Vierailija
26/28 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa hoitajana rehellisesti että hurjaa on touhu. Kunpa tietäisitte, ette toisi omaisianne laitoshoitoon.

Vierailija
27/28 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tämä vanhustenhoidon taso.

Saattohoitoon äitini laitettiin 3kk sitten. Hän on edelleen hengissä.... Eilenkin kun menin kerrottiin että 50ml oli juonut 16-17 tunnin aikana. Kysyin onko välipalaa jääkaapissa.. Ei ole... tunnin päästä tulee ruoka. Onneksi oli omaa proteiinijuomaa jota sitten juotin 250ml ja tunnin päästä lounasta 400ml.

Huvittavaa on että Googlen arviointisivuilla on joku käynyt antamassa 5 tähteä laitokselle. Kurkkasin tarkemmin arvioijaa... Hän arvioi myös Nigerialaisia paikkoja ym.

Vierailija
28/28 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein aville valituksen niin omaiseni siirrettiin niin kauas että omaisten vaikea käydä katsomassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä