Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä SINUSTA minun kannattaisi tässä tilanteessa tehdä?

Vierailija
25.05.2019 |

Elämäni on ollut pelkkiä vastoinkäymisiä, mitkä olen kestänyt vain ajatuksella, että kaikki on joskus vielä paremmin. Olen tehnyt kaiken ja kaikkeni unelma-alani eteen, mutta en pääse sille. Pitäisikö yrittää elämänsä loppuun asti vai mennä alalle, mikä tuntuu väärältä ja jolla ei voisi ikinä olla onnellinen, ei edes sietää elämäänsä. Elämässäni ei ole mitään muuta kuin tuo unelma-ala.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä mikään muu kiinnosta yhtään? En tiedä mikä tilanteesi on, mutta joskus jää pakkomielteen tapaisesti jumiin. Kun on kaikkensa antanut ja tehnyt, niin sitten kyllä kannattaa hengähtää hetki ja lähteä toiseen suuntaan. Uskon omasta kokemuksestani, että se uusi onkin se paras vaihtoehto. Sitä ei vaan synkältä hetkellä näe. Jätä vanha ja siirry eteenpäin. Onnea ja tsemppiä

Ei ole mitään toista suuntaa. Ei ole keinoa siirtyä eteenpäin. Ei edes mitään mihin siirtyä.

ap

Onnellinen ihminen on sellainen, jolla on useita vaihtoehtoja. Jos yksi ei onnistu, niin on muita vaihtoehtoja.

Jos siis haluat onnellisen elämän, niin ala etsiä myös vaihtoehtoja äläkä pidä jääräpäisesti kiinni vain yhdestä tietystä mahdollusuudesta. Jääräpäisyys ja ennakkoasenteet aiheuttavat se, ettet edes huomaa mitään muuta ympärilläsi. Et edes näe muita mahdollisuuksia, joiden kautta saattaisit päästä unelmatavoitteeseesi. Etkä huomaa sitäkään, että on olemassa parempiakin unelmia toisaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla