Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia L300 tuotteista

Vierailija
24.05.2019 |

Kenelläkään kokemuksia Ruotsalaisesta L300 apteekkisarjasta jota myydään Suomessa marketeissa. Tuotteet ovat melko edullisia, ovatko hyviä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kalliin apteekkituotteen (Avene) naamanpesuvaahdon tähän L300:een ja tykkään kovasti.

Vierailija
2/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoide ainakin on ihan jees. Muita rasvoja en ole vielä ehtinyt testaamaan, vaikka ne jo hankittuna onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän heidän kosteusvoidetta koko kropalle, kyllä on hyvää! Varsinkin talvisin mulla on rutikuiva iho mutta tuosta olen saanut apua.

Vierailija
4/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistuneet ja nyt mielestäni aika rasvaisia ehkä kuivalle iholle enemmän passelit.

Vierailija
5/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tällä hetkellä kasvojen pesuainetta, kasvovoidetta ja käsirasvaa. Tykkään tästä sarjasta. Ainakin nämä tuotteet ovat hajusteettomia, ja se oli yksi valintakriteerini kaupassa. 

Vierailija
6/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudistuneet ja nyt mielestäni aika rasvaisia ehkä kuivalle iholle enemmän passelit.

Päivä- ja yövoiteet kyseessä. Ja tuo uudistunut päivävoide jossa 15 suojakerroin on hieman liian ravainen itselle, imeytyy aika hitaasti. -ap.

Vierailija
7/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut tosi tyytyväinen sekä yö- että päivävoiteeseen. Olen 40-v ja iho on kuivahko, joten olen käyttänyt sitä hyaluronic renewal -sarjaa.

Vierailija
8/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tällä hetkellä kasvojen pesuainetta, kasvovoidetta ja käsirasvaa. Tykkään tästä sarjasta. Ainakin nämä tuotteet ovat hajusteettomia, ja se oli yksi valintakriteerini kaupassa. 

Plussaa siitä että ovat myös oikeasti hajuttomia.

Vierailija
9/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites misellivesi?

Vierailija
10/18 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivoide on hyvä

Vierailija
11/18 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/18 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko edullisempia kuin Nivea?

Vierailija
13/18 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko edullisempia kuin Nivea?

Ovat (tarjouksessa) tai samaa hintaluokkaa. L300 tuotteet ovat parempia koska ovat hajusteettomia ja sopivat paremmin herkkäihoisille kuin Nivean tuotteet

Vierailija
14/18 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet niitä prebioottisia L300-puhdistustuotteita? Puhdistusemulsio, kasvovesi ja micellivesi. Auttaisiko ihon suojamuurin korjaamisessa (rasvauksen lisäksi tietenkin)?

Vierailija
15/18 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän tuolla L300 puhdistusmaidolla aurinkovoide kasvoilta, olisko kokemuksia?

Siis sellaista tavallista (kemiallinen?) aurinkovoidetta tarkoitan (fysikaalisen poistoon tarvii kai aina kaksoispuhdituksen). 

Vierailija
16/18 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misellivettä käytin purkillisen. Ei ollut mitään ihmeellistä, mutta hoisi hommansa. Hajusteettomuus sopii osalle, itse pidän miedosti hajustetuista tuotteista.

Vierailija
17/18 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia sisältävä silmänympärysvoide oli keskitalvella oikein hyvä, kun luomet alkoivat muuta tuotetta käyttäessä kuivua.

Vierailija
18/18 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinolia sisältävä silmänympärysvoide oli keskitalvella oikein hyvä, kun luomet alkoivat muuta tuotetta käyttäessä kuivua.

Kokemuksia muista sarjan retinolituotteista? Kasvoöljy on ainakin hankintalistalla. Puhdistuspyyhkeet ovat minulla käytössä matkoilla ja kasvojen pikapuhdistukseen välillä myös kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi