Romania on hyvä maa!
Kommentit (32)
Pieni huomion uudelleenohjaus tämän päivän isisvaimo uutisten vuoksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Romania on kaikkea muuta kuin hyvä maa.
Lue perustelut:
Koirat.. Ootko lukenut, missä olosuhteissa jotku ihmiset siellä enää? Vaikka Romanian romani-väestö??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue perustelut:
Koirat.. Ootko lukenut, missä olosuhteissa jotku ihmiset siellä enää? Vaikka Romanian romani-väestö??
No mene auttamaa sun ihmisiä sitten Rainer. Mun romanialainen mummo asuu 4 huoneen kerrostalossa, koska teki töitä koko ikänsä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue perustelut:
No mene auttamaa sun ihmisiä sitten Rainer. Mun romanialainen mummo asuu 4 huoneen kerrostalossa, koska teki töitä koko ikänsä :)
Siis 4 huoneen kerrostaloasunnossa duh.. :D
30 vuotta olen kuunnellut tätä paskaa. Ihme että en ole tullut hulluksi. Tai no väkisinhän tässä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue perustelut:
En ole mikään Rainer. Olen 30v. suomalainen nainen ja vielä persu. Mua vaan kiinnostaa ihmisten olot ihan todella paljon enemmän kuin joidenkin rakkien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue perustelut:
En ole mikään Rainer. Olen 30v. suomalainen nainen ja vielä persu. Mua vaan kiinnostaa ihmisten olot ihan todella paljon enemmän kuin joidenkin rakkien
Mene sitten ottamaan kierros Unkarissa, Slovakiassa, Serbiassa, Ukrainassa etc ja hämmästy missä oloissa tsiganet elää. Käy kurkkaamassa myös Espanjan tsigane gettoja ja hämmästy. Jos sua oikeesti kiinnostaa niin kerro miksi te ette sitten pelasta noita tsiganeja vaan mielummin tuotte tänne Jihadi Joneja nússimaan teidän lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue perustelut:
Mene sitten ottamaan kierros Unkarissa, Slovakiassa, Serbiassa, Ukrainassa etc ja hämmästy missä oloissa tsiganet elää. Käy kurkkaamassa myös Espanjan tsigane gettoja ja hämmästy. Jos sua oikeesti kiinnostaa niin kerro miksi te ette sitten pelasta noita tsiganeja vaan mielummin tuotte tänne Jihadi Joneja nússimaan teidän lapsia?
Valitettavasti en pysty tuohon asiaan vaikuttamaan muuten kuin äänestämällä. Mutta edelleen pidän ihmiselämää tärkeämpänä kuin jonkun koiran, mikä olikin kommentti, johon vastasin.
Ylläpidon/Sanoman tekemä ketju. Arvasin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue perustelut:
Olen kyllä tietoinen paikallisen romaniväestön surkeista oloista. Olen lahjoittanut luotettavan järjestön kautta heidänkin auttamisekseen sekä allekirjoittanut vetoomuksia heidän hyväkseen. Romanien surkeat olot eivät poista sitä tosiasiaa, että romanialaiset koiratkin kärsivät erittäin paljon.
Joo, ihan kuin en tietäisi? Tämäkin ketju kohta poistuu siinä missä nuo vastaavat..