Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä uni tarkoittaa?

Vierailija
24.05.2019 |

Olen useamman vuoden ajan nähnyt silloin tällöin unta, jossa olen isossa, viihtyisässä, kartanomaisessa talossa, jossa kuitenkin on perällä pelottavia huoneita ja varastotiloja. Kun olen unessa mennyt näihin huoneisiin, minulle on tullut todella ahdistunut ja pelottava olo. Jossain vaiheessa, kun näin samaa unta ties kuinka monetta kertaa, muistin, että tässä talossa olen käynyt ennenkin, ja että tuolla perällä on ne pelottavat huoneet. Silloin en enää unissa mennyt niihin huoneisiin, vaikka talossa olinkin, ja tiedostin huoneiden läsnäolon.

Nyt en ollut nähnyt tätä unta varmaan ainakaan vuoteen, ja nyt nukkuessani päiväunia talo tuli pitkästä aikaa uneeni. Menin sinne kuten aina ennenkin ja saman tien muistin, että tämä on tämä talo, jossa on ne pelottavat huoneet ja käytävät. Talo on muuten hyvin viihtyisä, mutta nämä pelottavat tilat tekevät siitä ahdistavan paikan. Tällä kertaa kaikkien epäilyttävien tilojen ovet oli kuitenkin laudotettu ja naulattu umpeen. Mietin, että voisiko tämä ehkä tarkoittaa jotain. Sattuisiko joku tietämään tällaista oviin liittyvää unisymboliikkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo olet sinä itse ja syvällä sisimmissäsi pelkäät jotain asiaa/tapahtumaa mahdollisesti menneisyydestäsi. Et pysty/halua käsittelemään sitä ja olet haudannut asian pois mielestäsi.

Vierailija
2/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talo olet sinä itse ja syvällä sisimmissäsi pelkäät jotain asiaa/tapahtumaa mahdollisesti menneisyydestäsi. Et pysty/halua käsittelemään sitä ja olet haudannut asian pois mielestäsi.

Hmmm, mielenkiintoista. Itse yritin ajatella asiaa sitä kautta, että usemman vuoden ahdistava elämänvaihe olisi vihdoin jätetty taakse, kun ne ahdistavien tilojen ovet oli laudoitettu. Mutta tämä on niin erikoista käydä tuossa samassa talossa vuosi toisensa jälkeen, että todella kaikki teoriat kiinnostavat. Voin sitten analysoida itseäni hieman useammalta kantilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin vastaavanlaisia unia lapsena, muistaakseni sellaiseen aikaan kun olin koulukiusattu ja hyvää vauhtia masentumassa.

Vierailija
5/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin vastaavanlaisia unia lapsena, muistaakseni sellaiseen aikaan kun olin koulukiusattu ja hyvää vauhtia masentumassa.

Itsellä taas ennemminkin tuntuu siltä, että olisi menossa seesteisempään suuntaan. Takana on henkistä väkivaltaa sisältänyt suhde (4v), joka päättyi 3,5 v sitten ja jostin syystä mietin, että voisiko tämä liittyä siihen. Että olisin vihdoin päässyt sinuiksi asian kanssa ja yli tuon suhteen aiheuttamista haavoista.

Vierailija
6/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus unijuttuja. Kun seuraavan näet sen yritä muistaa että tää on se uni ja voit päästä selkouni tilaan joka on mahtavan hauska.

Vierailija
7/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus unijuttuja. Kun seuraavan näet sen yritä muistaa että tää on se uni ja voit päästä selkouni tilaan joka on mahtavan hauska.

Joo, siihen tilaan olen jo päässytkin onneksi, että tiedän, että tämä on tämä talo, jossa olen ollut ennenkin. Nyt vaan oli tosiaan uusi piirre nuo kiinni naulatut ovet :)

Vierailija
8/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisia kookospähkinöitä - välillisesti!

Vierailija
9/9 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaisia kookospähkinöitä - välillisesti!

Tätä en ollut tullutkaan ajatelleeksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän