Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan

Vierailija
24.05.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.

Onko ihan pakko avautua asiasta...

Kommentit (573)

Vierailija
421/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa naapureilla olla hauskaa seurata pariskunnan talon trafiikkia. 

Vierailija
422/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ja vaikuttaa ventovieraan ihmisen tekemiset sinuun miten ? Jokainen päättäköön itse, miten elämänsä elää. Itse nostan hattua ihmiselle, joka uskaltaa elää välittämättä muiden ihmisten mielipiteistä. Se on sitä itsenäisyyttä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt mieheni kanssa heidän järjestämällään eroottinen hieronnan kurssilla, joka oli hyvin asiallisesti järjestetty ja mukava sunnuntai-iltapäivä. Ihan tavallisia keski-ikäisiä pariskuntia osallistui, voisivat olla kenen tahansa naapureita tai sukulaisia. Voin suositella!

Vierailija
424/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sinusta merkkituotteet on tärkeämpi asia kuin se, että voi olla raikkaalla mielellä, rauha sydämessä ja puhtaalla omallatunnolla, moraali tallella? Tiedätkö, miten hyvältä se edes tuntuu?

Tiedätkö sinä, miltä iso pankkitili tuntuu? Se, ettei enää ikinä tarvitse miettiä rahaa? Että voi ostaa kaiken, mistä on aina haaveillut?

Tiedätkö, että ihminen voi haaveilla ihan toisenlaisista asioista kuin vaikka siitä, että voi ostaa kaiken mistä on aina haaveillut? Mitä sinäkään enää teet uudella laukulla sitten, kun kaapissa on jo tuhat kallista laukkua ennenstäänkin? Tuo tie on turha ja tympeä, ei innosta mitenkään.

Oletko muuten miettinyt, miksi tavara tuottaa sinulle selkeästi suurta iloa? 

En itse tuota kommenttia kirjoittanut, mutta totta kai se tuo tulevaisuudelle turvaa. Rahan voi sijoittaa esimerkiksi osakkeisiin tms. Ostaa isomman asunnon tai rakentaa talon kun perheen haluan perustaa. Nyt voi nauttia näistä muista rahan tuomista eduista ja tiedän kyllä mitä rakkaus on. Tämä on vain työtä ja se muu elämä on erikseen.

Ensinnäkin minulle tuo todellista turvaa kyllä ihan muut asiat kuin mammona. Kavahdan tuollaista pönkitystä, ihan kuin raha toisi onnen. Vähempikin riittää.

Toisekseen, miten voisin nukkua yöni hyvin siinä ihanassa isossa (miksi muuten kodin pitäisi olla isompi? Tarpeeksi iso nytkin.) hulppeassa kodissa, kun tietäisin, miten iljettävällä tavalla olisin sen hankkinut? 

Jos työ on slorttoilua, niin ei sitä oikeasti voi muusta elämästä eristää. Se on niin intiimiä puuhaa että vaikuttaa työajan loputtuakin. 

Vierailija
425/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmäilin ketjun läpi, ja olen yllättynyt melko hysteerisestä kommentoinnin sävystä. Luulen että se johtuu ainakin osittain siitä, että tuo Tiia on melkoisen samastuttava kohde keskiverto AV-mammalle: naimisissa, keski-ikäinen, espoolainen omakotiasuja. Tekee kuitenkin seksityötä, joten nämä mammat kokevat hänet uhkana, kuten kokevat kaikki maksullista seksiä tarjoavat. Normisuomimuijallehan seksi on lähinnä vallankäytön väline, joten se että sitä on ostettavissa rahalla, kaventaa näiden mammojen suvereniteettia. Muuten en osaa selittää miten joku näinkin triviaali asia voi tällä lailla mennä tunteisiin.

-sinkkumies

No okei, minä sanon sen nyt ääneen kun meitä "suvaitsemattomia" on niin vaikea ymmärtää.

En mä pelkää iltaisin sitä, että entäs jos mun aviomies kävis meidän suhteen aikana pettämässä kuten joku täällä jo huuteli ett tätä naiset pelkää. En todellakaan. En mä valitsis miestä, johon en luottaisi. Mua oksettaa se, mihin tää maailma on menossa. Kaikki makaa kaikkien kanssa. Voit sanoa, ettei se minulle kuulu, mutta kun ihmiskunta levittää parantumattomiakin tauteja moraalittoman seksin kautta ja kannustaa siihen. Se mua rassaa, koska se voi vaikuttaa jos ei minuun niin ainakin lapsiini tai lapsen lapsiini. En haluais että mun tytär menis naimisiin sellaisen kanssa, joka on uittanut itseään jokaisessa kehonnesteessä ympäri omakotitaloja ja likaisia kadunkulmia.

Kaikki ei ole ehkäistävissä eikä parannettavissa. Mm. papilloomavirukset. Onko kivaa kun sun elämäsi tai lapsesi rakkaus/vaimo kuolee sitten lopulta johonkin papilloomaviruksen aiheuttamaan syöpään?

Mun mielestä seksin laatua ei laske se, että jokaisella on OMA kumppani. En ymmärrä nykyajan ajattelua, että mitä enemmän kumppaneita että sen kokeneempi tai parempi rakastaja on? Ei pidä paikkansa.

No voi lässyn lässyn. Eiköhän perus luksusprostituoidut pidä huolta ettei taudit tartu. Oletko yhtä tuohtunut tinder-deittailusta? Voi tulla kuukauteen useampi pano kuin perus seksityöläiselle.

Mikä IHME teitä oikeasti tässä ahdistaa?? Menkää nyt itseenne, ei ole niin ihmeellinen asia. Aikuiset ihmiset saa keskenään sopia tekevänsä toisilleen mitä haluavat. Jatkakaa matkaa.

Ei ahdista, vaan pöyristyttää. Huo raaminen ei ole millään lailla normaalia fiksun ihmisen toimintaa.  Ja ihmetyttää, mikä tarve sinullakin on normalisoida tuollaista noloa ja alhaista "bisnestä". 

Kukin aikuinen tehkööt keskenään mitä lystää, mutta miksi siitä pitää kailottaa lapsillekin? 

Vierailija
426/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ihan kaikki kotona, kun täytyy huudella netissäkin asiasta

Vierailija
427/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia edustaa erittäin pientä marginaaliryhmää seksityöntekijöiden keskuudessa, mikä antaa hänelle mahdollisuuden huudella mediassa "totuuksia" prostituutiosta hänen ylemmän keskiluokkaisesta norsunluutornista. Valtaosa seksityöntekijöistä - myös kantasuomalaisista - kääntyvät prostituutioon sosio-ekonomisen ahdinkon seurauksena eikä todellakaan omasta vapaasta tahdostaan. Ja tarviiko tässä vielä kertoa niistä lukemattomista lieveilmiöistä, mitä prostituutioon liittyy koko maailmassa? Seksityöhön kytkeytyy väistämättä rikollisuus, ihmiskauppa, alistaminen ja fyysinen/psyykkinen kaltoinkohtelu, tavalla tai toisella. Iso osa myös asiakkaista, jotka ns. "käyvät huorissa" ovat useimmiten itsekeskeisen seksiaddiktion kahlitsemia miehiä joille esimerkiksi vaimon pettäminen ei enää edes tunnu missään. Ehkä jos ei elettäisi tässä sairaalloisen kapitalistisessa järjestelmässä jossa jopa ihmisille voi leimata hintalapun, ongelma ei olisi läheskään niin iso kuin nyt.

-Entinen seksityöntekijä

Mitäs läksit. Olisit voinut mennä kassalle, tehtaaseen liukuhihnalle tai siivoamaan. Mutta sen sijaan valitsit seksin myymisen kun siitä sai enemmän rahaa. Tulojen puolesta olit kyllä seksityötä tehdessäsi keskiluokkaa tai jopa ylempää keskiluokkaa.

Ettekö te pikkusieluiset jeesustelijat tajua, että ihmiskauppa ja alistus seuraa nimenomaan siitä, että seksityö pakotetaan salaiseksi ja pimentoon. Tämä "norsunluutornista huuteleva" Tiia on äärimmäisen rohkea pioneeri, jonka julkisuuteen astuminen saattaa olla ensi askel esimerkiksi laillisten, valvonnan alaisten ja työntekijöiden halukkuuteen perustuvien bordellien perustamiselle. Mitä enemmän tekin tätä naista sheimaatte, sitä enemmän työnnätte (omasta halustaan tai ei) seksityötä tekeviä häpeän pelossa piiloon ja rikollisten parittajien armoille.

Ihmiskauppa seuraa ehkä myös siitä, että kysyntä on yleensä aina suurempaa seksikaupassa kuin tarjonta. Tarjontaa tuotetaan myös sillä, että pakotetaan huono-osaisia naisia myymään itseään vastoin tahtoaan, kun eivät itse tajua tätä suurenmoista markkinarakoa. Ei se pelkästään seksityöhön liittyvästä stigmasta johdu, vaikka se voi sitä tietenkin vahvistaa.

Vierailija
428/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sinusta merkkituotteet on tärkeämpi asia kuin se, että voi olla raikkaalla mielellä, rauha sydämessä ja puhtaalla omallatunnolla, moraali tallella? Tiedätkö, miten hyvältä se edes tuntuu?

Tiedätkö sinä, miltä iso pankkitili tuntuu? Se, ettei enää ikinä tarvitse miettiä rahaa? Että voi ostaa kaiken, mistä on aina haaveillut?

Tiedätkö, että ihminen voi haaveilla ihan toisenlaisista asioista kuin vaikka siitä, että voi ostaa kaiken mistä on aina haaveillut? Mitä sinäkään enää teet uudella laukulla sitten, kun kaapissa on jo tuhat kallista laukkua ennenstäänkin? Tuo tie on turha ja tympeä, ei innosta mitenkään.

En itse tuota kommenttia kirjoittanut, mutta totta kai se tuo tulevaisuudelle turvaa. Rahan voi sijoittaa esimerkiksi osakkeisiin tms. Ostaa isomman asunnon tai rakentaa talon kun perheen haluan perustaa. Nyt voi nauttia näistä muista rahan tuomista eduista ja tiedän kyllä mitä rakkaus on. Tämä on vain työtä ja se muu elämä on erikseen.

Ensinnäkin minulle tuo todellista turvaa kyllä ihan muut asiat kuin mammona. Kavahdan tuollaista pönkitystä, ihan kuin raha toisi onnen. Vähempikin riittää.

Toisekseen, miten voisin nukkua yöni hyvin siinä ihanassa isossa (miksi muuten kodin pitäisi olla isompi? Tarpeeksi iso nytkin.) hulppeassa kodissa, kun tietäisin, miten iljettävällä tavalla olisin sen hankkinut? 

Jos työ on slorttoilua, niin ei sitä oikeasti voi muusta elämästä eristää. Se on niin intiimiä puuhaa että vaikuttaa työajan loputtuakin. 

Sinä olet sinä, muut voivat eristää.

Vierailija
429/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ettei työtila ole erikseen.

Vierailija
430/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulle tuo. Ihmiset ovat erilaisia eikä se sinun tai minun tapa ole se ainoa oikea

Tapa elää.

Ja kyllä voi siinä missä yleensä ihmiset jättävät työasiat työpaikalle. Ilotyttönä oleminen on minulle vain työtä, vaikka pidänkin paljon seksistä. Edelleen ihan kuin opettaja, lääkäri, rakennusmies jne.

Vierailija
431/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulle tuo. Ihmiset ovat erilaisia eikä se sinun tai minun tapa ole se ainoa oikea

Tapa elää.

Ja kyllä voi siinä missä yleensä ihmiset jättävät työasiat työpaikalle. Ilotyttönä oleminen on minulle vain työtä, vaikka pidänkin paljon seksistä. Edelleen ihan kuin opettaja, lääkäri, rakennusmies jne.

Ilotyt-töily eitodellakaan ole ammatti muiden joukossa. On suuri loukkaus verrata por-ttoa lääkäriin tai opettajaan tai mihin tahansa ns kunnialliseen työhön.

Ei pyöri opettajan viran ympärillä rikollisuutta, ihmiskauppaa ym mikä auttamattomasti liityy esim seksin myymiseen. 

Seksi on seksiä ja se on eriasia kuin työ, vaikka kuinka muuta väitättä. Muuten olisi ihan mormaalia, että se opettaja paneskelee oppilaiden kanssa tai, että se lääkäri nus-sii potilasta tuskimusten välillä. Normaaliahan se on, että ihmiset nai.

Vierailija
432/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa elää.

Ilotyt-töily eitodellakaan ole ammatti muiden joukossa. On suuri loukkaus verrata por-ttoa lääkäriin tai opettajaan tai mihin tahansa ns kunnialliseen työhön.

Ei pyöri opettajan viran ympärillä rikollisuutta, ihmiskauppaa ym mikä auttamattomasti liityy esim seksin myymiseen. 

Seksi on seksiä ja se on eriasia kuin työ, vaikka kuinka muuta väitättä. Muuten olisi ihan mormaalia, että se opettaja paneskelee oppilaiden kanssa tai, että se lääkäri nus-sii potilasta tuskimusten välillä. Normaaliahan se on, että ihmiset nai.

Tämä on vain sinun mielipiteesi. Ja ei ole todellakaan sama asia se, että opettajat harrastavat seksiä oppilaidensa kanssa. Mutta ilotyttö on ammatti edelleen siinä missä muutkin. Mutta nyt työ kutsuu!

Vierailija
433/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi niitä huoraavia kotiäitejä, joilla on salarakastaja ei ole haastateltu

tai niitä jotka menivät naimisiin rahan takia

Miksi sulta puuttuu pisteet ja isot alkukirjaimet ? Oletko kateellinen nainen vai osattomaksi jäänyt katkera mies? Miksi sua ärsyttää että joku saa varakkaan aviopuolison? Ai siksi että sinä et saanut? Mistä kaikesta koet jääneeni paitsi?

Vierailija
434/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolla oikein hinta ja tavara kohtaa. Silti, jos asuisin naapurissa, niin kävisin aina, kun kotona ei tule.

Vierailija
435/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa. Siis se että kakkostakin antaa kaikille tuosta vaan.

436/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä oikeasti surullinen, kun raha on sinulle noin tärkeää =( Toivon että löydät rakkauden vielä!

Ei raha ja rakkaus sulje toisiaan pois. Onhan Tiiakin löytänyt rinnalleen elämänsä miehen. Ja lisäksi kivan elintason ja työn josta pitää.

Kai se moraalinen ylemmyys lämmittää, jos ei muuta ole.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
437/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni puolesta ollut jo vuosia tekemisissä prostituoitujen kanssa, ja uskon omaavani aiheesta vähän enemmän faktaa kuin mutu tietoa.

Aika monella tälläkin palstalla tuntuu olevan turhan synkkä kuva siitä, mitä todellisuus Suomessa on. Valtaosa prostituoiduista tekee työtään omasta halustaan ilman ulkopuolista pakotetta. Myös suurin osa ulkomaalaisista tänne tulevista keikkailijoista käy täällä ihan omasta halustaan ilman pakkoa. Suomeen halutaan tulla, koska täällä on aika turvallista toimia itsenäisesti, ja asiakkaiden kanssa ei ole yleensä ongelmia.

Nyrkkisääntö on, että ostamalla seksiä suomalaiselta naiselta voi olla 99% varma, ettei siihen sisälly paritusta tai muuta pakottamista taustalla.

Ulkomaalaisten kanssa luku on pienempi, noin 95%.

Valitettavasti sinne jää kuitenkin se muutaman prosentin mahdollisuus siitä, että ostaa seksiä parituksen uhrilta.

Tämäkin ongelma pudotettaisiin promillen luokkaan, jos välissä olisi kolmas taho, eli valvonnan alla oleva bordelli. Bordelliin pääsisi töihin vain omalla passilla ja rekisteröitymällä yhteiseen rekisteriin, jota kontrolloidaan yhdessä viranomaisten kanssa. Tämä karsii parittajat pois, ja jäljelle jäisi vain omasta halustaan työtä tekevät. Tästä on hyviä kokemuksia saatu esim Saksasta. Mikään järjestelmä ei ole täydellinen, mutta tämä on nyt paras mitä toistaiseksi on olemassa. Kannustan siirtymään vahvasti tähän malliin.

Ne jotka huutavat, että prostituoidut ovat kaiki uhreja, levittävät jostain syystä väärää tietoa täällä. Näinhän asia ei ole. Suomessa isossa kuvassa tilanne on hyvällä mallilla verrattuna vaikkapa välimeren maihin.

Vierailija
438/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo tiia trans? On niin miehiset piirteet? 

Samalla lailla kolhon näköinen kuin naisurheilijat joilla on tavallista korkeampi testosteroni pitoisuus. Ehkä se selittää miehisen tavan ajatella seksistä ja agressiivisen menestyksen tavoittelun.

Vierailija
439/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia Forsströmin mielessä seksin myyminen on pyörinyt päässä jo pienestä pitäen. Hän oli ”esimurrosikäinen lettityttö”, kun ajatus seksin myymisestä ensimmäisen kerran kutkutti mieltä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

:O

Vastenmielisiä tuollaiset viittaukset missä rinnastetaan lapset ja seksinmyynti.

Sairasta.

Totta. Ties mihin lapsipornorinkiin tuo pariskunta todellisuudessa kuuluu, kun eukko puhuu noinkin luontevasti ja selkeäsanaisesti pedofiliasta. En usko hetkeäkään siihen, että seksin myyminen olisi ollut tuon ilolinnun mielessä jo pienestä pitäen. Jaskapuhetta. Hän haluaa vain selvästi normalisoida jotain äärimmäisen epänormaalia, koska hän ilmiselvästi "diggaa" sellaisesta ja varmaan ukko myös. Tuota pariskuntaa kannattaisi tutkia tarkemmin, ties mitä luurankoja noiden kaappeihin mahtuu. Ei noiden elämä ole ihan niin normaalia kuin yrittävät antaa ymmärtää. Nyt töihin siitä, MTV:n toimittajat!

S&M seksistä pitävillä tuo puoli herää usein murrosiässä kuten muukin seksuaalisuus. Voi olla että ajatus piiskan saamisesta tai sidotuksi tulemisesta kiihottaa. Tiiaa kiehtoi ajatus prostituoituna olosta koska se tarkoitti tuon ikäiselle varmaan äärimmäistä alistumista. Yhtä hyvin fantasia olisi voinut olla vaikka olla vankilassa.

Vierailija
440/573 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hämmästynyt, että tästä ihmisestä ja hänen valinnoistaan puhutaan näin rumasti ja asenteet ovat näin vanhakantaisia. Tämä nyt jos jokin on reilun kaupan prostituutiota ja vielä verot ja muut kunnossa. Koska ilmiötä on mahdoton poistaa yhteiskunnasta, niin mieluummin sitten näin kuin niin, että 'vapaaehtoiset' afrikkalaiset, thaimaalaiset ja venäläiset hoitavat hommat tilanteissa, joissa prostituutio voi olla viimeinen vaihtoehto ja pakon sanelemaa, vaikka nyt minkään parittajan vankina ei oltaisikaan.

Tämän ihmisen nuoremmat lapset olivat teini-ikäisiä ja asuivat isällään, kun hän aloitti hommat ja nyt lienevät jo aikuisia. Turha siis nyyhkiä mistään koulukiusaamisesta, lukisitte edes koko tarinan ennen kuin tukehdutte närkästymiseenne. Ja ihan turha haukkua hänen ulkonäköään - ei se ole seksissä tärkeintä. Hän tarjoaa mitä ilmeisimmin läheisyyttä sen puutteessa oleville ja osaa sängyssä asioita, joista kannattaa maksaa. Minusta tällaisten palvelujen käyttäminen on ihan ok, eri asia sitten thaihierontapaikoissa ravaaminen... Hienoa, että joku tällaistakin toimintaa pyörittää ja tarjoaa eettisen vaihtoehdon palvelun puutteessa oleville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi