Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko sinusta merkkituotteet on tärkeämpi asia kuin se, että voi olla raikkaalla mielellä, rauha sydämessä ja puhtaalla omallatunnolla, moraali tallella? Tiedätkö, miten hyvältä se edes tuntuu?
Tiedätkö sinä, miltä iso pankkitili tuntuu? Se, ettei enää ikinä tarvitse miettiä rahaa? Että voi ostaa kaiken, mistä on aina haaveillut?
Tiedätkö, että ihminen voi haaveilla ihan toisenlaisista asioista kuin vaikka siitä, että voi ostaa kaiken mistä on aina haaveillut? Mitä sinäkään enää teet uudella laukulla sitten, kun kaapissa on jo tuhat kallista laukkua ennenstäänkin? Tuo tie on turha ja tympeä, ei innosta mitenkään.
Oletko muuten miettinyt, miksi tavara tuottaa sinulle selkeästi suurta iloa?
Mikä tässä on se ongelma? Kerrankin positiivinen juttu seksityöstä. Yleensä keskitytään ihmiskaupan uhreihin ja alaikäisiin seksi-orjiin. Prostituutio ei poistu maailmasta vaikka miten yökkisitte. Sitä on aina ollut, ja tulee olemaan koska seksin tarve ei poistu ihmisestä koskaan.
Voi miten halpaa!!!! kirjoitti:
Nyt meni ESPOON mainen hienona kaupunkina :(((
Well but now its really interesting:
Suomen punaisten lyhtyjen alue - Espoo.
Kuulu päivystävistä lähiöperheenäideistään.
Espoo - paikallinen erikoisuus .
Lisättävä turistioppaisiin.
Hirveitä hurskastelijoita koko ketjun täydeltä. Mitä v1ttua se teidän p3rsettä kutittaa, jos joku myy seksiä ja joku ostaa? Hieno homma, jos kaikki ovat vapaaehtoisesti messissä.
Ohjaisitte tuohtumuksenne johonkin oikeasti ihmisiä ja luontoa vahingoittavaan bisnekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen, jolla on lapsia, pitäisi mielestäni olla häpäisemättä heitä julkisesti kertomalla omasta huo.raamisestaan...Onhan se moraalitonta olla prostitu oitu vaikka nykyään sekin on kai jollain tavalla cool
Miten se on moraalitonta?
Jos äitisi ei opettanut, niin olisihan tämä koulussakin pitänyt jo oppia.
No, selitähän nyt. Kaikki yökkii, mutta kukaan ei selvennä MIKÄ seksityössä on erityisesti moraalitonta? En usko että missään koululaitoksessa opetetaan moralisointia. Se ei ole eksaktia tiedettä ja muuttuu jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan parasta, jos tehtäisiin jatkojuttu, jossa lapsilta suoraan kysyttäisiin heidän mielipidettään äidin työhön ja esilläoloon. Kun tämäkin ketju on täynnä tekopyhää lasten puolestaloukkantumista.
Ja lapsi pystyy sanomaan yksioikoisen totuuden siksi koska?
Kai tiedät, että lapsi on tavattoman lojaali omalla vanhemmalleen. Väkivaltaisten alkoholistienkin lapset rakastaa ja puolustaa vanhempiaan, koska se on vain niin, defenssit on elinehto.
Luuletko, että lapsilla olisi "suoraa" mielipidettä? Jos lapsi uskaltaa puhua niin rehellisesti kuin saa, eiköhän asia oikeasti olisi hyvin ristiriitainen ja toisaalta -toisaalta-pohjainen. En usko "äitini ammatti on ihana/kamala"- vastauksiin. Monimutkainen juttu, ja kukin lapsi on joutunut miettimään ja perustelemaan todellisen mielipiteensä asiasta itselleen monella eri tapaa, luulen.
En ole kyllä kuullut kenestäkään, joka vielä aikuisenakin puolustelisi tuollaisia vanhempiaan. Ja ymmärsin, että tuon Tiian lapset ovat kaikki jo aikuisia? Ja itsekin uskon, että Forsströmin lapset ovat pohtineet tätä asiaa monelta kantilta. Sen vuoksi olisikin kiinnostavampaa lukea heidän näkemyksiään kuin tämän ketjun jeesustelua.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä hurskastelijoita koko ketjun täydeltä. Mitä v1ttua se teidän p3rsettä kutittaa, jos joku myy seksiä ja joku ostaa? Hieno homma, jos kaikki ovat vapaaehtoisesti messissä.
Ohjaisitte tuohtumuksenne johonkin oikeasti ihmisiä ja luontoa vahingoittavaan bisnekseen.
AMEN. Keksin noin 101 moraalisesti arveluttavampaa ammattia kuin huo-raaminen.
Yököttävää ja kotona juoksentelee kaikkia naimassa. Missä ne asuvat niin etteivät naapurit näe?
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko sinusta merkkituotteet on tärkeämpi asia kuin se, että voi olla raikkaalla mielellä, rauha sydämessä ja puhtaalla omallatunnolla, moraali tallella? Tiedätkö, miten hyvältä se edes tuntuu?
Tiedätkö sinä, miltä iso pankkitili tuntuu? Se, ettei enää ikinä tarvitse miettiä rahaa? Että voi ostaa kaiken, mistä on aina haaveillut?
Tiedätkö, että ihminen voi haaveilla ihan toisenlaisista asioista kuin vaikka siitä, että voi ostaa kaiken mistä on aina haaveillut? Mitä sinäkään enää teet uudella laukulla sitten, kun kaapissa on jo tuhat kallista laukkua ennenstäänkin? Tuo tie on turha ja tympeä, ei innosta mitenkään.
Oletko muuten miettinyt, miksi tavara tuottaa sinulle selkeästi suurta iloa?
En itse tuota kommenttia kirjoittanut, mutta totta kai se tuo tulevaisuudelle turvaa. Rahan voi sijoittaa esimerkiksi osakkeisiin tms. Ostaa isomman asunnon tai rakentaa talon kun perheen haluan perustaa. Nyt voi nauttia näistä muista rahan tuomista eduista ja tiedän kyllä mitä rakkaus on. Tämä on vain työtä ja se muu elämä on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäilin ketjun läpi, ja olen yllättynyt melko hysteerisestä kommentoinnin sävystä. Luulen että se johtuu ainakin osittain siitä, että tuo Tiia on melkoisen samastuttava kohde keskiverto AV-mammalle: naimisissa, keski-ikäinen, espoolainen omakotiasuja. Tekee kuitenkin seksityötä, joten nämä mammat kokevat hänet uhkana, kuten kokevat kaikki maksullista seksiä tarjoavat. Normisuomimuijallehan seksi on lähinnä vallankäytön väline, joten se että sitä on ostettavissa rahalla, kaventaa näiden mammojen suvereniteettia. Muuten en osaa selittää miten joku näinkin triviaali asia voi tällä lailla mennä tunteisiin.
-sinkkumies
No okei, minä sanon sen nyt ääneen kun meitä "suvaitsemattomia" on niin vaikea ymmärtää.
En mä pelkää iltaisin sitä, että entäs jos mun aviomies kävis meidän suhteen aikana pettämässä kuten joku täällä jo huuteli ett tätä naiset pelkää. En todellakaan. En mä valitsis miestä, johon en luottaisi. Mua oksettaa se, mihin tää maailma on menossa. Kaikki makaa kaikkien kanssa. Voit sanoa, ettei se minulle kuulu, mutta kun ihmiskunta levittää parantumattomiakin tauteja moraalittoman seksin kautta ja kannustaa siihen. Se mua rassaa, koska se voi vaikuttaa jos ei minuun niin ainakin lapsiini tai lapsen lapsiini. En haluais että mun tytär menis naimisiin sellaisen kanssa, joka on uittanut itseään jokaisessa kehonnesteessä ympäri omakotitaloja ja likaisia kadunkulmia.
Kaikki ei ole ehkäistävissä eikä parannettavissa. Mm. papilloomavirukset. Onko kivaa kun sun elämäsi tai lapsesi rakkaus/vaimo kuolee sitten lopulta johonkin papilloomaviruksen aiheuttamaan syöpään?
Mun mielestä seksin laatua ei laske se, että jokaisella on OMA kumppani. En ymmärrä nykyajan ajattelua, että mitä enemmän kumppaneita että sen kokeneempi tai parempi rakastaja on? Ei pidä paikkansa.
No voi lässyn lässyn. Eiköhän perus luksusprostituoidut pidä huolta ettei taudit tartu. Oletko yhtä tuohtunut tinder-deittailusta? Voi tulla kuukauteen useampi pano kuin perus seksityöläiselle.
Mikä IHME teitä oikeasti tässä ahdistaa?? Menkää nyt itseenne, ei ole niin ihmeellinen asia. Aikuiset ihmiset saa keskenään sopia tekevänsä toisilleen mitä haluavat. Jatkakaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia edustaa erittäin pientä marginaaliryhmää seksityöntekijöiden keskuudessa, mikä antaa hänelle mahdollisuuden huudella mediassa "totuuksia" prostituutiosta hänen ylemmän keskiluokkaisesta norsunluutornista. Valtaosa seksityöntekijöistä - myös kantasuomalaisista - kääntyvät prostituutioon sosio-ekonomisen ahdinkon seurauksena eikä todellakaan omasta vapaasta tahdostaan. Ja tarviiko tässä vielä kertoa niistä lukemattomista lieveilmiöistä, mitä prostituutioon liittyy koko maailmassa? Seksityöhön kytkeytyy väistämättä rikollisuus, ihmiskauppa, alistaminen ja fyysinen/psyykkinen kaltoinkohtelu, tavalla tai toisella. Iso osa myös asiakkaista, jotka ns. "käyvät huorissa" ovat useimmiten itsekeskeisen seksiaddiktion kahlitsemia miehiä joille esimerkiksi vaimon pettäminen ei enää edes tunnu missään. Ehkä jos ei elettäisi tässä sairaalloisen kapitalistisessa järjestelmässä jossa jopa ihmisille voi leimata hintalapun, ongelma ei olisi läheskään niin iso kuin nyt.
-Entinen seksityöntekijä
Mitäs läksit. Olisit voinut mennä kassalle, tehtaaseen liukuhihnalle tai siivoamaan. Mutta sen sijaan valitsit seksin myymisen kun siitä sai enemmän rahaa. Tulojen puolesta olit kyllä seksityötä tehdessäsi keskiluokkaa tai jopa ylempää keskiluokkaa.
Ettekö te pikkusieluiset jeesustelijat tajua, että ihmiskauppa ja alistus seuraa nimenomaan siitä, että seksityö pakotetaan salaiseksi ja pimentoon. Tämä "norsunluutornista huuteleva" Tiia on äärimmäisen rohkea pioneeri, jonka julkisuuteen astuminen saattaa olla ensi askel esimerkiksi laillisten, valvonnan alaisten ja työntekijöiden halukkuuteen perustuvien bordellien perustamiselle. Mitä enemmän tekin tätä naista sheimaatte, sitä enemmän työnnätte (omasta halustaan tai ei) seksityötä tekeviä häpeän pelossa piiloon ja rikollisten parittajien armoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmäilin ketjun läpi, ja olen yllättynyt melko hysteerisestä kommentoinnin sävystä. Luulen että se johtuu ainakin osittain siitä, että tuo Tiia on melkoisen samastuttava kohde keskiverto AV-mammalle: naimisissa, keski-ikäinen, espoolainen omakotiasuja. Tekee kuitenkin seksityötä, joten nämä mammat kokevat hänet uhkana, kuten kokevat kaikki maksullista seksiä tarjoavat. Normisuomimuijallehan seksi on lähinnä vallankäytön väline, joten se että sitä on ostettavissa rahalla, kaventaa näiden mammojen suvereniteettia. Muuten en osaa selittää miten joku näinkin triviaali asia voi tällä lailla mennä tunteisiin.
-sinkkumies
No okei, minä sanon sen nyt ääneen kun meitä "suvaitsemattomia" on niin vaikea ymmärtää.
En mä pelkää iltaisin sitä, että entäs jos mun aviomies kävis meidän suhteen aikana pettämässä kuten joku täällä jo huuteli ett tätä naiset pelkää. En todellakaan. En mä valitsis miestä, johon en luottaisi. Mua oksettaa se, mihin tää maailma on menossa. Kaikki makaa kaikkien kanssa. Voit sanoa, ettei se minulle kuulu, mutta kun ihmiskunta levittää parantumattomiakin tauteja moraalittoman seksin kautta ja kannustaa siihen. Se mua rassaa, koska se voi vaikuttaa jos ei minuun niin ainakin lapsiini tai lapsen lapsiini. En haluais että mun tytär menis naimisiin sellaisen kanssa, joka on uittanut itseään jokaisessa kehonnesteessä ympäri omakotitaloja ja likaisia kadunkulmia.
Kaikki ei ole ehkäistävissä eikä parannettavissa. Mm. papilloomavirukset. Onko kivaa kun sun elämäsi tai lapsesi rakkaus/vaimo kuolee sitten lopulta johonkin papilloomaviruksen aiheuttamaan syöpään?
Mun mielestä seksin laatua ei laske se, että jokaisella on OMA kumppani. En ymmärrä nykyajan ajattelua, että mitä enemmän kumppaneita että sen kokeneempi tai parempi rakastaja on? Ei pidä paikkansa.
No voi lässyn lässyn. Eiköhän perus luksusprostituoidut pidä huolta ettei taudit tartu. Oletko yhtä tuohtunut tinder-deittailusta? Voi tulla kuukauteen useampi pano kuin perus seksityöläiselle.
Mikä IHME teitä oikeasti tässä ahdistaa?? Menkää nyt itseenne, ei ole niin ihmeellinen asia. Aikuiset ihmiset saa keskenään sopia tekevänsä toisilleen mitä haluavat. Jatkakaa matkaa.
Mikä tässä on niin kamalaa ja ahdistavaa teille, että meidän mielestä tuo ei ole missään suhteessa "cool".
Miksi pitää tulla tänne lukemaan , miksette itse "jatka matkaa" välittämättä pätkääkään koska olette niin varmoja asiastanne.
Meneepä joillakin tunteisiin rouvan seksin myynti. Ihmisillä on outoja luuloja, että juuri heidän tyylinsä elää on se ainoa ja oikea. Kun joku siitä poikkeaa, tullaan sylki roiskuen raakkumaan tänne tajuamatta itsekään miksi. Joku epäili että heidän lapsiaan kiusataan. Itse te opetatte lapsenne kiusaajiksi haukkumalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, olisivat pitäneet vaan "omana" asianaan. Kuka ihme edes maksaa tuon näköisestä seurasta 250? Hiukan on yläkanttiin hinnoiteltu, mutta jos maksavia asiakkaita kerran löytyy niin mikään ei ole vissiin liikaa. Jos tuolle asialle lähtisin, vaatisin tasokkaampaa ulkonäköä ja matalaa profiilia tuolla hinnalla.
Joilla on seksuualisia ongelmia niin ei se ulkonäkö näy vaikuttavan.
Jos tuolle asialle lähtisin, vaatisin tasokkaampaa ulkonäköä ja matalaa profiilia tuolla hinnalla.
No kuule, kun kaikki ei halua maksetulta seuralaiselta mitään virheetöntä ulkonäköä.
Toisille prostituoidun persoona on tärkeämpi kuin ulkonäkö ja jotkut tahtovat pitää kiinni harhasta ettei prostituoidu ole heidän seurassaan pelkästä rahasta, mikä helpompaa jos tämä ei ulkoisesti mikään victoria's secret tai calvin klein malli.
Prostituutio ammattimaisella tasolla on juurikin enemmän henkistä kuin ruumiillista.
Nuori nainen bikinit pyllyvaossa tverkkamassa rinnat hölskyen. Mitä se on?
Miksi koko ajan puhutaan "seksiä myyvästä perheenäidistä", kun hänen miehensäkin on mukana bisneksessä? Eli kyseessä on seksiä kauppaava aviopari.
Onkohan tuo tiia trans? On niin miehiset piirteet?
Jos äitisi ei opettanut, niin olisihan tämä koulussakin pitänyt jo oppia.